Zilver denk ik, Roest gaat kapot en Bloemen red het wel.quote:
Die is de klap van de 27,9 nooit meer te boven gekomenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef danos het volgende:
Och jezus, ome Havard doet ook weer mee.
quote:
Dagjesmensen, die weten dat nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Max23 het volgende:
Sommige mensen waren blij dat Herbert de mannen niet deed, terwijl je weet dat dit het alternatief is
Hij gaat dicht bij zijn, omstandigheden zijn lastig genoegquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele goede race. Lang geleden dat ik Kramer zo zie
Nee en die piemel van Mueller ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is de klap van de 27,9 nooit meer te boven gekomen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef franklop het volgende:
Toch mooi om te weten dat Kramer en ik in dezelfde maand zijn geboren en dat we samen al 4 Olympische titels hebben
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:05 schreef franklop het volgende:
Toch mooi om te weten dat Kramer en ik in dezelfde maand zijn geboren en dat we samen al 4 Olympische titels hebben
Ik kan van Dijk beter negeren dan Herbert.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dagjesmensen, die weten dat niet
Dat zou wel genieten zijn ja!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil gewoon Mart Smeets als commentator.
Met Ireen Wüst erbij zijn het er zelfs 9.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |