quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Krijg nog de rillingen van de knipfilet en de pannenkoek inferno.
Met als garnering de succesverhalen over de dochter met de hbo studie en het koopappartementje.quote:
Hier heb je eiquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met als garnering de succesverhalen over de dochter met de hbo studie en het koopappartementje.
Wilde gij nog un pannekukske?
Blokjes kaas voor het kring verjaardag gevoelquote:
Blokje kaas met een augurkjes of een zilveruitje?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blokjes kaas voor het kring verjaardag gevoelen een gevuld eitje
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Blokje kaas met een augurkjes of een zilveruitje?
JAAAAAAA, nu zit ik al helemaal in de flow.quote:
alletweequote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Blokje kaas met een augurkjes of een zilveruitje?
Dubbelop. Potver wat nostalgisch.quote:
Kan ook schaaltjes neerzetten en prikkertjes...kunnen jullie ze zelf samenstellen🧐quote:
Daar hebben deze voor 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #20 Ministeckquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Dubbelop. Potver wat nostalgisch.
Ja, geweldig topic.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben deze voor 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #20 Ministeck
kaasquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blokjes kaas voor het kring verjaardag gevoelen een gevuld eitje
Als kind van de 70squote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Toch 1 van mijn favo hapjes.. en boterhamworst om een augurkjeof hamrolletjes met monchou
Want?quote:
Gelukkig komen ze niet op de meet.....quote:Op zondag 16 februari 2020 00:54 schreef chufi het volgende:
Echt hoor ... hou je bij je club
https://www.nu.nl/buitenl(...)ht-zes-gewonden.html
Zou ik niet te hard zeggen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:48 schreef espri het volgende:
[..]
Gelukkig komen ze niet op de meet.....
Bij de kaaskeuzemenu'squote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Want?
Euhh, nee die had ik nog niet in het menu opgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |