Oh mooi, dan fluister je het me maar in op de meet, kunnen ze het zo voor haar neerploffen.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet wat ze heel erg lekker vindt qua drank
🤐🤐 Dat drink ik niet in de kroeg.... Veel te duur.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet wat ze heel erg lekker vindt qua drank
Jij hebt toch kneksies?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
🤐🤐 Dat drink ik niet in de kroeg.... Veel te duur.
Ik heb gewoon mijn eigen bon.quote:
Anders loopt het de spuigaten uit waarschijnlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen bon.
Soms...loonbeslag voor de Silverfox
Op de een of andere manier denk ik dat dat totaal geen probleem zal zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:58 schreef notturna het volgende:
Zo dan, jij kijkt ff een dagje niet hier en jullie plempen bijna een topic vol. Wel wat te ouwehoeren over houden voor de meet he!![]()
![]()
![]()
Ik denk het ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik dat dat totaal geen probleem zal zijn
Dat zullen we op de meet eens proberen dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt als @:ChocoFan die toffee probeert te zeggen.
Als je maar niet je tandjes in de soep tuftquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zullen we op de meet eens proberen dan.
OMG the horror, maar als het goed is niet, de rest zit nog redelijk vast.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je maar niet je tandjes in de soep tuft
Ik ben net met gebitssanering bezig dus ik heb weinig tanden in mijn bek op de meet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je maar niet je tandjes in de soep tuft
quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Nieuw verkeersbord bij het NH Hotel gespot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk! Een enthousiaste lurkster.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:27 schreef praadje het volgende:
Wat een heerlijk feel good topic. Ik volg het al een hele tijd en geniet zo van jullie voorpret. Ik wens jullie alvast een hele leuke en gezellige meet toe.
Haha, dat is lief maar een beetje ver. Ik woon in Belgie. Misschien ooit nog eens bij een nieuwe meet. Maar ik ben zeker een enthousiaste lurkster.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat leuk! Een enthousiaste lurkster.![]()
Je bent natuurlijk ook van harte welkom![]()
Ik ben niet de enige met die ellende.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben net met gebitssanering bezig dus ik heb weinig tanden in mijn bek op de meet.
Kan je nagaan wat er gebeurt na volgende weekquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:09 schreef chufi het volgende:
Man3 al 4 topics vol en nog niemand gezien
Dit is gewoon geweldig.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:09 schreef chufi het volgende:
Man3 al 4 topics vol en nog niemand gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |