Vo vriendquote:
Beetje genoten van het weekend?quote:
Jawel man. Jij ook?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje genoten van het weekend?
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Ja wtf Haags negeer je mij.AMAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Jwz Pussypowerquote:Op maandag 17 februari 2020 16:06 schreef Solotovski het volgende:
Waarom zeg je niks tegen mij, Haags?
Wtf man
Waarom reageert ie dan wel op jou?quote:
Heeeeeeeeey vriendje!!!!quote:Op maandag 17 februari 2020 16:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom reageert ie dan wel op jou?
Jazeker.quote:
HIER WORDT GEMODEREERDquote:Op maandag 17 februari 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ER MIST WEER EEN POST !!!!!!!!!!
WTF IS HIER AAN DE HAND?????
Je moet ook niet alles verwijderenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HIER WORDT GEMODEREERD
Maar ff serieus, daar had ik laatst ook last van
Als ik iets verwijder gaat die post niet weg hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles verwijderen
JIJ ook nietquote:Op maandag 17 februari 2020 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik iets verwijder gaat die post niet weg hoor![]()
Helaas hè hahahahaquote:
Wanneer ga je eens een terechte klacht openen vriendquote:
Nooit.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een terechte klacht openen vriend
Als rasechte klaagbaakman ben je daar toch eigenlijk een beetje toe verplicht?quote:
Misschien moet ik een topic openen over het feit dat er allemaal shit afbreekt binnen in mijn laptop zonder dat ik hem heb laat vallen ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een terechte klacht openen vriend
Welnee.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als rasechte klaagbaakman ben je daar toch eigenlijk een beetje toe verplicht?
Heb je hem opengemaakt en ben je er toen achter gekomen?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet ik een topic openen over het feit dat er allemaal shit afbreekt binnen in mijn laptop zonder dat ik hem heb laat vallen ofzo.Maar nee geen zin.
Dan is het geen klacht meerquote:Op maandag 17 februari 2020 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je hem opengemaakt en ben je er toen achter gekomen?
Opmerkelijk verschijnsel. Open eens een topic in DIG
Ik niet maar iemand anders wel, ging mijn laptop even goed schoonmaken en haalde er allemaal losse dingetjes uit die afgebroken eruit zien. Hoorde net nog iets rammelen en nee hij heeft het niet gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je hem opengemaakt en ben je er toen achter gekomen?
Opmerkelijk verschijnsel. Open eens een topic in DIG
Mooi toch. Beetje uitweiden over kappa knoffo enzulks.quote:
Als je dat nog 1x zeg dan zwaait er watquote:Op maandag 17 februari 2020 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi toch. Beetje uitweiden over kappa knoffo enzulks.
JA NOU ENquote:Op maandag 17 februari 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het geen klacht meer
Is het een Lenovo?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet maar iemand anders wel, ging mijn laptop even goed schoonmaken en haalde er allemaal losse dingetjes uit die afgebroken eruit zien. Hoorde net nog iets rammelen en nee hij heeft het niet gedaan.
Wat voor één is het dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet eens haha.Vorige was dat wel.
Ja dan snap ik wel dat je je niet in DIG durft te vertonenquote:
Nou mijn laptop is net 1,5 jaar oud.. Een nieuwe pc staat voorlopig niet op het lijstje.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je je niet in DIG durft te vertonen
Als het iets is wat je vaak gebruikt zou ik zeggen, spaar een tijdje, en sla één of twee duizend stuk op een kwaliteitsproduct. Of bouw gewoon een PC voor 500 euro. Ik wil wel helpen
Jammer. Die van mij net 3 jaar, hoop er sowieso 10 mee te doen. Al dan niet dmv upgrades.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou mijn laptop is net 1,5 jaar oud.. Een nieuwe pc staat voorlopig niet op het lijstje.
IK HANG AAN JE LIPPENquote:Op maandag 17 februari 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WE HEBBEN WAT TE VIEREN JONGENS
Dan is het nu de bedoeling dat jij vertelt wat we te vieren hebben.quote:
Ja geen idee eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is het nu de bedoeling dat jij vertelt wat we te vieren hebben.
Is dat zo'n Chinees budgetmerk ofzo?quote:
Watquote:Op maandag 17 februari 2020 17:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is dat zo'n Chinees budgetmerk ofzo?
Medion is een Duits computerbedrijf. Het is opgericht in 1982. Het hoofdkantoor is gevestigd in Essen en heeft ook ondernemingen in de rest van Europa, Hongkong en Australië. Medion verkoopt zijn producten ook onder andere namen zoals: Adata ,Cybercom, Cybermaxx, Life, Lifetec, Microstar, Micromaxx, Hama en Tevion. Deze Medionproducten zijn te herkennen aan het modelnummer, dat altijd begint met de lettercombinatie MD en/of LT. In 2011 werd Medion overgenomen door Lenovo.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is dat zo'n Chinees budgetmerk ofzo?
Geen spreekkoren he richting Mo.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:49 schreef Solotovski het volgende:
Mijn schilderij is binnennnnnnn binnen in m'n os
Ik snap hem nietquote:Op maandag 17 februari 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen spreekkoren he richting Mo.
quote:
Fox sports en Hugo Borst in het bijzonder kunnen zichzelf nu beter opdoeken.quote:Conclusie ADO: spreekkoren niet gericht aan Ihattaren
ADO Den Haag heeft na onderzoek geconcludeerd dat de vermeende en veelbesproken spreekkoren aan het adres van Mo Ihattaren niet hebben plaatsgehad. Dat melden de Hagenaars in een verklaring.
Zaterdagavond ontstond na het duel met PSV ophef over vermeende liedjes die een klein deel van het publiek gezongen zou hebben over de vorig jaar overleden vader van Ihattaren.
'We onderzoeken de situatie uiteraard, maar er is geen melding van gekomen bij de stewardorganisatie, politie en arbitrage', meldde de club zondag al. Maandag stelt de club dat het onderzoek is afgerond.
De volledige verklaring:
Tijdens en na de thuiswedstrijd van ADO Den Haag tegen PSV zijn er in de media berichten verschenen over een bepaald spreekkoor dat in het Cars Jeans Stadion te horen zou zijn geweest aan het adres van een speler van PSV. Naar aanleiding hiervan heeft ADO Den Haag een onderzoek ingesteld, waaruit de volgende conclusies zijn gekomen.
ADO Den Haag heeft een dergelijk spreekkoor tijdens de wedstrijd niet waargenomen en heeft hier tijdens en na de wedstrijd ook geen melding en/of bevestiging van gekregen van de veiligheidsorganisatie, de politie en/of de arbitrage. Na het bestuderen van de beelden en geluidsfragmenten kan worden bevestigd dat het desbetreffende spreekkoor richting de PSV-speler niet aan de orde is geweest.
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef Solotovski het volgende:
Haags, had je gelezen dat er verschillende users vol lof over mij zijn?
Bleek het toch "homo's vieren carnaval" te zijn geweest?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Fox sports en Hugo Borst in het bijzonder kunnen zichzelf nu beter opdoeken.
Yupquote:Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bleek het toch "homo's vieren carnaval" te zijn geweest?
Kan ze geen ongelijk geven (lol)quote:
Hugo was zeker met z'n Borst aan het luisteren.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter horen zal het druk krijgen deze week.
HAHAAHHAHAHAAH OMDAT IE HUGO BORST HEET ZEKERquote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hugo was zeker met z'n Borst aan het luisteren.
Walgelijke vent.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hugo was zeker met z'n Borst aan het luisteren.
Doe eens normaal gek.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
HAHAAHHAHAHAAH OMDAT IE HUGO BORST HEET ZEKER
GOEIE GARP
Daar is hij dan ook niet capabel genoeg voor.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:10 schreef Pendule het volgende:
@:Solotovski doet even helemaal geen lijnen uitzetten.
Haagse hopjes anders wel?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Daar is hij dan ook niet capabel genoeg voor.
Dat is al helemaal erg, ik voorzie binnen vijf jaar euthanasie.quote:
lolquote:
Dat rijmt. (lol)quote:Op maandag 17 februari 2020 19:12 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is al helemaal erg, ik voorzie binnen vijf jaar euthanasie.
Miemiemiemiequote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Daar is hij dan ook niet capabel genoeg voor.
Dat waren twee goede kloonsquote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef Solotovski het volgende:
Haags, had je gelezen dat er verschillende users vol lof over mij zijn?
Nascar is voor dikke mensen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vanavond nascar @:chevycaprice
Ben jij daar ook goed in?
Jaa daarom dus de vraag of jij er goed in bent.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nascar is voor dikke mensen.
K ben aan t werk hou je bek johquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:Solotovski joehoe jij bent aan de beurt
Ja maar nu is het jouw shift hierquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K ben aan t werk hou je bek joh
Is dat ff pech voor jouquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar nu is het jouw shift hier
Is dat zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar nu is het jouw shift hier
Laat dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is dat zo.
Dan ga ik even flink baggeren
Count me inquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is dat zo.
Dan ga ik even flink baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |