Ha neef wuppiequote:
Ey ey plompzakkerquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ey ey plompzakker
Bitterballen vanavond?
quote:
?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
Een varken is geen koe
Maar de moeder van @:wholla wel
Oh.
Ja het is echt fantastisch. Komt wel goed als @SimonedeBeauvoir uit haar khole is. Dan is het niet gezelliger, maar wel leuker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:34 schreef Plompzakker het volgende:
De sc hier loopt wel storm de laatste tijd
Khole, is dat iets als een oubliette?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja het is echt fantastisch. Komt wel goed als @:simonedebeauvoir uit haar khole is. Dan is het niet gezelliger, maar wel leuker.
Dat ligt aan de omstandigheden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Khole, is dat iets als een oubliette?
T lijkt jouw subforum welquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:34 schreef Plompzakker het volgende:
Het is echt wortel schieten hierquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:34 schreef Plompzakker het volgende:
In mijn subforum is alles onder controlequote:
Misschien willen de jongens van vbl eens langskomenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is echt wortel schieten hier
Ik kan wel even een uitnodiging maken. Tijd niet gesproken die meidenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien willen de jongens van vbl eens langskomen
Gebeurt wel vaker als ik er ben. Niemand overtreft mijn kwalitatieve posts, dus dan is het logisch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:34 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zal dan eens wat vaker langswippenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker als ik er ben. Niemand overtreft mijn kwalitatieve posts, dus dan is het logisch.
Saai zegquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In mijn subforum is alles onder controle
Door die bitterballen krijgt hij vette klauwtjes en kan hij zn stuur niet goed meer vastpakken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zal dan eens wat vaker langswippen
http://www.spijkerbar.nl/quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie Kent een goeie dansgelegenheid voor mij voor vanavond
Ik ben vlakbij Haarlem en heb zin in reetquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is nu in haarlem
En heeft zin in een date
Over alles en niks vriend.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:17 schreef Nismo91 het volgende:
Waar gaan die slowchat toppa’s nou over... het enige dat ik niet begrijp aan FOK!
Jij snapt ook niks hè.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:17 schreef Nismo91 het volgende:
Waar gaan die slowchat toppa’s nou over... het enige dat ik niet begrijp aan FOK!
Fijne Valentijnsdag niffo!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie is nu in haarlem
En heeft zin in een date
Halloooooooquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:10 schreef Cachie het volgende:
Ik zie dat Ama hier nog mod is, maar waar is die chick dan?
Als je dat al niet begrijpt zijn SC's wel te hoog gegrepen voor je.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:17 schreef Nismo91 het volgende:
Over jouw seksleven, maar aangezien dat een nogal saai onderwerp is vullen we de tijd maar met andere dingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:17 schreef Nismo91 het volgende:
Ja gaat ook wel chill.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:37 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja goed. Op rolletjes. En met jou?
Haha nee, jij wel?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:39 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nog wat gedaan voor deze speciale dag?
Sodeknetter. Daar zal die Limburgse oelewapper niet van terug hebben vrees ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Over jouw seksleven, maar aangezien dat een nogal saai onderwerp is vullen we de tijd maar met andere dingen.
Zit jimmy zijn eigen onzekerheden weer op een ander te projecteren?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sodeknetter. Daar zal die Limburgse oelewapper niet van terug hebben vrees ik.
Hoi pop.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:43 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zit jimmy zijn eigen onzekerheden weer op een ander te projecteren?
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En het is er niet bepaald beter op geworden.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het moet niet te gay worden hoor.
Lekkere dis voor je haagsiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:19 schreef Jippie68 het volgende:
Dat zei je gister ook niet in het Haagse Bos
Hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Over jouw seksleven, maar aangezien dat een nogal saai onderwerp is vullen we de tijd maar met andere dingen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stelletjes genieten vandaag.
Maar ik ook
Hey maat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stelletjes genieten vandaag.
Maar ik ook
Jij ook genietend?quote:
Collegavriend halloquote:
Ja was echt toe aan weekendquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij ook genietend?
[..]
Collegavriend hallo
Niet aan Valentijn?quote:
Gezellig meid.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:28 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nee dat komt morgen, want er moest vandaag gewoon gewerkt worden.
Nee vriendin. Helaas. Wel wat tindermatches te pakken de laatste tijd maar daar komt ook weinig uitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:31 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja, jij al wat aan de haak geslagen?
Och armequote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee vriendin. Helaas. Wel wat tindermatches te pakken de laatste tijd maar daar komt ook weinig uit
Wie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
In beter nieuws: ik heb weer GTA V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |