Ja, daar ging het wel hard.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat cruiseschip bij Japan is wel mooie testcase.

Met Jus en rookworstquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:28 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die mensen worden vanzelf beter door veel boerenkool.

Ja, de mensen moeten in hun hutten blijven en de zieken zijn eruit gehaald, dus als het goed is, verspreidt het zich nu nauwelijks meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Paar honderd nog wat op paar duizend nu toch?

Lullig voor die mensen maar prima testcase die boot, zijn er al dooien?quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de mensen moeten in hun hutten blijven en de zieken zijn eruit gehaald, dus als het goed is, verspreidt het zich nu nauwelijks meer.

Dat denk ik ook vergeet niet dat veel media gewoon wilt hypen en doomsdenken vooor vieuws enzoquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de mensen moeten in hun hutten blijven en de zieken zijn eruit gehaald, dus als het goed is, verspreidt het zich nu nauwelijks meer.

Nee, nog geen doden. Het sterftecijfer is waarschijnlijk onder de 1%, dus veel doden zijn er ook niet te verwachten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lullig voor die mensen maar prima testcase die boot, zijn er al dooien?

Tsja met windkracht 10 zijn ook alle passagiers ziekquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog geen doden. Het sterftecijfer is waarschijnlijk onder de 1%, dus veel doden zijn er ook niet te verwachten.

Maar daar krijg je geen longontsteking van waar je voor aan de beademing moet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja met windkracht 10 zijn ook alle passagiers ziek

Dat is een complicatie die ook bij griep voorkomtquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar daar krijg je geen longontsteking van waar je voor aan de beademing moet.

Ja, maar bij dit virus is het aantal mensen met die complicatie veel en veel hoger. In China tellen ze zelfs alleen mensen met een longontsteking.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is een complicatie die ook bij griep voorkomt

Nee gister.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is het al weer morgen ik ben niet zo bewust meer van de tijd

Het is nog donker dus het telt nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is het al weer morgen ik ben niet zo bewust meer van de tijd

Trusten, het ziet er niet best uit buiten ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
straks weer verder slapen ik heb geen zin in vandaag

Ik vond het vroeger altijd heerlijk in de regen te lopen maar nu blijf ik liever binnenquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Trusten, het ziet er niet best uit buiten ook.

Ik ga vandaag gewoon verder met mijn boekquote:Op donderdag 13 februari 2020 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Trusten, het ziet er niet best uit buiten ook.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |