Wat ik ervan begrijp is het in die Wuhan provincie voor het eerst op de radar verschenen en vrij snel maatregelen zijn getroffen hoever het globaal is denk ik dat het wel meezou vallen door het snellen ingrijpen en maatregelen maar ach wat weet ik er nou vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat ze het in Afrika kunnen tegenhouden? Of in Indonesië, India?

Afrika is nog virusvrij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat ze het in Afrika kunnen tegenhouden? Of in Indonesië, India?

Er zijn miljoenen mensen de stad uitgegaan voordat de lockdown inging.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is het in die Wuhan provincie voor het eerst op de radar verschenen en vrij snel maatregelen zijn getroffen hoever het globaal is denk ik dat het wel meezou vallen door het snellen ingrijpen en maatregelen maar ach wat weet ik er nou van

En je kunt het virus dus dragen en geen enkel symptoom hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat .. als je gezond bent en geen verkoude mensen zoent , omhelst of kust ..

Heel China is besmet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen de stad uitgegaan voordat de lockdown inging.

Ik laat me nog niet gek makenquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen de stad uitgegaan voordat de lockdown inging.

Ja net als met vele andere virussen die we griep noemen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En je kunt het virus dus dragen en geen enkel symptoom hebben.

Nee, moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik laat me nog niet gek maken
 Beetje volgen wat er gebeurt, kan geen kwaad.
 Beetje volgen wat er gebeurt, kan geen kwaad.

Ik geloof heel veel nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, moet je ook niet doen.Beetje volgen wat er gebeurt, kan geen kwaad.

Met griep heb je griepverschijnselen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja net als met vele andere virussen die we griep noemen.

Elke griep is weer anders.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Met griep heb je griepverschijnselen.

Dan zou ik aluhoedje opzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En als het een manmade virus is?

Bij dit virus maakt het juist heel veel uit hoe mensen zich gedragen. Door er slim mee om te gaan, kunnen we verspreiding misschien beperken tot het vaccin er is.quote:

Voor griep is het met vaccin ook elk jaar weer gokken, dat virus muteert en verandert ook constantquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij dit virus maakt het juist heel veel uit hoe mensen zich gedragen. Door er slim mee om te gaan, kunnen we verspreiding misschien beperken tot het vaccin er is.

Jij lult ook maar een end wegquote:Op donderdag 13 februari 2020 02:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor griep is het met vaccin ook elk jaar weer gokken, dat virus muteert en verandert ook constant

Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij lult ook maar een end weg
Dit heeft toch niks te maken met wat Recce zegt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |