Ja, dat denk ik. Er zullen dus misschien een paar mensen met griep tussen zitten, maar ze tellen alleen mensen met een longontsteking, geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Zat het net te lezen, nu tellen ze iedereen mee die symptomen heeft die eventueel op het virus kunnen wijzen.
Nemen ze nu maar het zekere voor het onzekere? Maar beter te hoog zitten dan te laag.

Paniekvogel gespot.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Er zullen dus misschien een paar mensen met griep tussen zitten, maar ze tellen alleen mensen met een longontsteking, geloof ik.

Ja dat was die Mexicaanse griep ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is best een serieuze toestand.

Ah, die viel mee en daarom valt het deze keer ook mee. Logisch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.

Maar dat was een heel ander soort ziekte, een gezond mens stierf daar bijna niet aan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat was die Mexicaanse griep ook.

Vries jezelf inquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is best een serieuze toestand.

Ja maar hadden is het volgens mij.. Wat nu?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:34 schreef PP_Sound het volgende:
Hier in NL hebben we Klazien uut Zalk en Beredien uit Wisp.

Duizenden mensen in Wuhan per dag vallen dood om inmiddels.Het is een miljoenenstadquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was een heel ander soort ziekte, een gezond mens stierf daar bijna niet aan.

En de rest ? rot toch gewoon onder je weg ....quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen je hoofd invriezen is makkelijker trouwens.

Euhm ok... wat is je punt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Duizenden mensen in Wuhan per dag vallen dood om inmiddels.Het is een miljoenenstad

Boerenkool.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hadden is het volgens mij.. Wat nu?

Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval naquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt allemaal, panic inna Babylon.

Dat .. als je gezond bent en geen verkoude mensen zoent , omhelst of kust ..quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat het wel meevalt allemaal, panic inna Babylon.

Je denkt dat ze het in Afrika kunnen tegenhouden? Of in Indonesië, India?quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval na

Virussen en ook bacteriën passen zich steeds aan en in deze tijd waar iedereen reist gaat het snel de hele wereld over.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in Azie zal blijven op een enkel geval na

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |