Nou dan... wat moet je met een hoppelbaard als je er een aantal op stal hebtquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zal me een hobbelpaard zijn.
Die schop ik ook weleens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan... wat moet je met een hoppelbaard als je er een aantal op stal hebt
Toen pakte ik konijnen in het nekvel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Piet schopte als kind z'n hobbelpaard vast al in de ballen.
Dat is inderdaad een uitstekende manier om ze pijn te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:45 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Toen pakte ik konijnen in het nekvel.
Tata!quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat was 'm wel weer.
[ afbeelding ]
Trusten
Vrouwen geef ik altijd een duwtjequote:Op donderdag 13 februari 2020 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een uitstekende manier om ze pijn te doen.
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:03 schreef chufi het volgende:
wat is nog echt ... is er geen overkoepelende, toezichthoudende instantie in deze ?
Gewoon extra vit. C slikken .. Dat was altijd goedquote:Op donderdag 13 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"
Man3, dit is geen griepje.
Een vogelgriepje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de WHO. "At present , 33,693 patients are still being treated in the hospital"
Man3, dit is geen griepje.
Geeft China zelf deze nieuwe cijfers vrij?quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:58 schreef Recce het volgende:
China durfde gewoon niet toe te geven dat er zoveel gevallen zijn. Nu het een beetje onder controle begint te raken (hopelijk), komen ze pas met de echte cijfers.
Yups.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Geeft China zelf deze nieuwe cijfers vrij?
Zat het net te lezen, nu tellen ze iedereen mee die symptomen heeft die eventueel op het virus kunnen wijzen.quote:
Ik zet ze in de stal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
geen vrijwillige huisdieren in huis nemen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |