SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Tv kijken, nieuwe serie op bbcquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verveel me![]()
Wat doen jullie nu?
Ja, niks. Eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verveel me![]()
Wat doen jullie nu?
Ik zit naar mn printer te kijken die aan een complex stukje bezig is. Vrij brainless kijken...quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verveel me![]()
Wat doen jullie nu?
Heb ik al gedaan net...quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:22 schreef sigme het volgende:
Ik ga zometeen douchen, met haren wassen. Gedoe altijd.
Wtf is een ijzeren hondquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie of je op autoloze zondagen in de jaren '70 wel met een ijzeren hond en dergelijke mocht rijden?
Met tuinbonen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:52 schreef Lonaa het volgende:
Hmm, ik wil wel gnocchi eten volgende week. Met wat?
Eh, de rest improviseer ik altijd er een beetje bij op basis van wat ik in m'n koelkast heb. Witte saus is lekker, tomatensaus is lekker. Uit de oven is lekker.quote:
Ah, daar kan ik wel wat mee. De zoete aardappelsoep van de groene meisjes is trouwens ook de bomquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eh, de rest improviseer ik altijd er een beetje bij op basis van wat ik in m'n koelkast heb. Witte saus is lekker, tomatensaus is lekker. Uit de oven is lekker.
Dit recept was ooit mijn inspiratie, maar ik heb het recept nooit op de letter gevolgd (ik denk dat reuzenbonen ongeveer mijn minst favoriete bonen zijn).
Iets tomatigs is altijd wel goed, kleine tomaatjes of zongedroogde of zo. Al is het maar voor de kleur
Ik heb überhaupt nog nooit een ijsblokjeszakje gebruikt, dus ook niet de kans gehad om het op de "verkeerde" manier te gebruikenquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Wie wist dit? https://kiwify.nl/ijsblokjes-uit-zakje-halen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Avondeten' net was wat resterende krentenbollen en we overwegen McDonaldsstopje dus neh, niet zo CUL.
Let me see you stripped down to the bone
Nee, dat mocht ook niet. (geen idee wat een ijzeren hond is, trouwens).quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie of je op autoloze zondagen in de jaren '70 wel met een ijzeren hond en dergelijke mocht rijden?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:34 schreef minilot het volgende:
Wij zijn net België binnen komen rijden. Samenvatting van de dag:Wat een enthousiasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Avondeten' net was wat resterende krentenbollen en we overwegen McDonaldsstopje dus neh, niet zo CUL.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |