quote:
Wat is dit nou weer voor inside joke. Get a room johquote:
Verstoppertje spelen. Ben gevonden haaaaaha. Lol.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit nou weer voor inside joke. Get a room joh
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstoppertje spelen. Ben gevonden haaaaaha. Lol.
Ado gaat degraderen vriend.
Ja maar gaan er dit keer twee rechtstreeks.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja? Geen idee eigenlijk hoe die verhoudingen liggen onderin, let ik nooit op lol. RKC toch strak onderaan?
Zijn wel veel kanshebbers dit jaar hoor. Zou zomaar ook weer Twente kunnen zijn. Dat zou wel genot zijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar gaan er dit keer twee rechtstreeks.
Daar mag ik eigenlijk niet om lachen gezien de situatie waarin ado nu zitquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel veel kanshebbers dit jaar hoor. Zou zomaar ook weer Twente kunnen zijn. Dat zou wel genot zijn
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar mag ik eigenlijk niet om lachen gezien de situatie waarin ado nu zit
Haha ja precies, knotsgek allemaal joh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Sowieso raar seizoen wel. Als je eind september had gezegd dat Feyenoord in februari alweer mee deed voor plek 2 had je ook enkeltje Riagg kunnen boeken
Sieneke maar doen dan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
Dat nummer in de OP werkt mij behoorlijk op de zenuwen
SJALALIE SJALALAL JE GAAT NIET UIT MN KOPquote:
Dat is een feit, zelfde met het nummer uit de OPquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SJALALIE SJALALAL JE GAAT NIET UIT MN KOP
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is een feit, zelfde met het nummer uit de OP
Dit is pas de eerste keer dat ik hem aanklik. Mijn god wat een oorkankerquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is een feit, zelfde met het nummer uit de OP
Ik schaam me diep dat ik moet zeggen dat ik daar kapot hard om heb zitten lachenquote:
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ik hem aanklik. Mijn god wat een oorkanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |