quote:Nee het gevoel is er echt niet meer.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:24 schreef Atreidez het volgende:
Misschien vind je onderbewust zijn dat het niet is afgesloten of ben je diep van binnen toch nog gek op hem. Spreek je hem nu helemaal niet meer dan?
quote:Ik droom niet elke nacht over hem hoor, misschien 1x in de week..
Op dinsdag 14 januari 2003 17:25 schreef Femke13 het volgende:
Dromen over je ex betekent dat je nu minder lekker in je vel zit en terug verlangt naar vroeger (dus niet perse naar hem, maar hoe je je toen voelde).
Ik heb dit namelijk opgezocht omdat ik ook elke nacht van mijn ex droomde.
Zodra je je weer op de toekomst en het nu gaat richten, zal je zien dat je dan minder over hem droomt. succes
Ik heb regelmatig contact met hem.. maar ik hoop niet dat de dromen iets te betekenen hebben,
in iedergeval succes..
Je bent dus niet de enige..!
quote:Chayenn,.. stel je gerust! Ik droom al ongeveer zes jaar over mijn ex-vriendin. Tegenwoordig is dat niet dagelijks of wekelijks maar wel vaak en vergelijkbaar met dat wat jij hebt (op bezoek komen, samen op vakantie ed. )
Op dinsdag 14 januari 2003 17:19 schreef Chayenn het volgende:
Het is nu 4 maanden uit en nog steeds droom ik regelmatig over hem. Ik heb een half jaar met hem gehad en in dat half jaar heb ik hem heel vaak gezien, soms zelfs elke dag van de week.
In de dromen is het nooit meer aan, maar ben ik wel bij hem. Vannacht droomde ik weer over hem, hij was ongevraagd op mijn verjaardag.
Wat heeft dit te betekenen? Ik heb geen hekel aan hem, maar het is wel beter zo dat het nu uit is.
Succes ermee!
Wat is het probleem?
quote:Wel fijn te horen dat er nog meer mensen zijn die dat ook hebben.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:36 schreef Peewee het volgende:[..]
Chayenn,.. stel je gerust! Ik droom al ongeveer zes jaar over mijn ex-vriendin. Tegenwoordig is dat niet dagelijks of wekelijks maar wel vaak en vergelijkbaar met dat wat jij hebt (op bezoek komen, samen op vakantie ed. )
Ik vraag me af of het een betekenis heeft, dat weet ik niet. Maar je moet er niets achter gaan zoeken (zeker als je niet meer van 'm houdt!)Succes ermee!
quote:Het is toch UIT. Dus ja ik vind het vervelend om over hem te dromen. Ik wil die periode gewoon afsluiten. Niet dat ik het wil vergeten, omdat het zo vreselijk was dat ook weer niet. Ik wil gewoon verder met me leven en niet steeds daaraan herinnerd worden.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:38 schreef Gospelkees het volgende:
Het klinkt alsof je het vervelend vind dat je over je ex droomt. Het kan toch hartstikke leuk zijn om over 'm te fantaseren enzo?Wat is het probleem?
quote:Dromen is leuk, maar ik droom gewoon liever over andere dingen.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:40 schreef Noenoe het volgende:
Misschien komt het omdat je 'm zo weinig hebt misschien en (onderbewust) misschien zijn gezelschap mist, meer in de zin van gezelligheid ofzo..
En of dat niet wel of niet zo is, dromen is toch leuk?? Of het nou over je ex is of niet, als je het niet vervelend vind maakt het niet uit.. Een betekenis hoef je er ook niet altijd achter te zoeken denk ik.
quote:Dat bedoelde ik ja.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:42 schreef Chayenn het volgende:[..]
Maar het kan natuurlijk zo zijn dat als je iemand een half jaar lang intensief hebt gezien en daarna helemaal niet meer dat dat een bepaalde impact op je heeft..
quote:Droom maar over mij!
Op dinsdag 14 januari 2003 17:42 schreef Chayenn het volgende:[..]
Dromen is leuk, maar ik droom gewoon liever over andere dingen.
quote:Dat doe ik al hoor.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:45 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Droom maar over mij!
.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 14-01-2003 17:53]
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 14-01-2003 17:59]
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 14-01-2003 17:59]
Dromen zijn vaag,ik denk niet dat het iets hoeft te betekenen ofzo,ik droom ook zo vaak vaage dingen,waarvan ik echt denk : hé?!
Alleen droom ik niet over mn ex Ben gelukkig zat met mijn huidige vriend !
Hecht er niet zoveel waarde aan zou ik zeggen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |