quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Ang3l het volgende:
https://www.zwartecross.nl/programma/daydaygay/
EXTRA GAY!
quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doe dat vieze plaatje uit de OP eens weg.
Zag het inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Ang3l het volgende:
https://www.zwartecross.nl/programma/daydaygay/
EXTRA GAY!
Beetje heul spannend welquote:
O, lekekr chillen met os Sjak achter de schermenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Halimede het volgende:
gisteren heel stom uitgegleden en heb vandaag een dikke bult op mijn heup
Incl bloeduitstorting in alle kleuren van de regenboog?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Halimede het volgende:
gisteren heel stom uitgegleden en heb vandaag een dikke bult op mijn heup
Nee nog niet, komt denk ik nog wel. Was ook een beetje naar terecht gekomen op mijn onderarm, en vreesde even dat mijn dunne armpjes daar niet zo goed tegen zouden kunnen (geen melkproducten he, dan zou je toch broze botten krijgenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Incl bloeduitstorting in alle kleuren van de regenboog?
hoe is het gebeurd dan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt denk ik nog wel. Was ook een beetje naar terecht gekomen op mijn onderarm, en vreesde even dat mijn dunne armpjes daar niet zo goed tegen zouden kunnen (geen melkproducten he, dan zou je toch broze botten krijgen) maar denk dat ik er alleen met wat blauwe plekken en een schaafwond van af ben gekomen
blijkbaar groeien er buiten op de tegels algen, en moet je daar niet door de regen door heen rennenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het gebeurd dan?
weggewaaid?
Je bent jong, je stuitert nog een beetje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt denk ik nog wel. Was ook een beetje naar terecht gekomen op mijn onderarm, en vreesde even dat mijn dunne armpjes daar niet zo goed tegen zouden kunnen (geen melkproducten he, dan zou je toch broze botten krijgen) maar denk dat ik er alleen met wat blauwe plekken en een schaafwond van af ben gekomen
ah ja, dat kan wel eens glad zijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
blijkbaar groeien er buiten op de tegels algen, en moet je daar niet door de regen door heen rennen
Ben 30 in een maandje, de aftakeling is al begonnenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent jong, je stuitert nog een beetje.
Na je 35e hè. Je hebt nog even.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ben 30 in een maandje, de aftakeling is al begonnen
ohwquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na je 35e hè. Je hebt nog even.
OH PHEWquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na je 35e hè. Je hebt nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |