NO! Hoe kan je dat nou niet weten!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga zo maar eens googlen wie Rico is aangezien het in dit topic vooral over zijn huwelijk/scheiding gaat
Ik heb echt een serieuze hekel aan sport, ik heb geen tv etc etc. Wat mij niet boeit, dat krijg ik ook gewoon niet meequote:
Ik hoef er niet mee te trouwen hèquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb echt een serieuze hekel aan sport, ik heb geen tv etc etc. Wat mij niet boeit, dat krijg ik ook gewoon niet mee
@:Leandra .....Ik zou even overslaan, geloof ik. Zag wel 1 foto met ik denk dat zij Jackie zal zijn, waar hij wel heel lief opstaat.
Hahaha *boks! Dat dan weer welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoef er niet mee te trouwen hè
Wellicht lijkt het een beetje op die andere gate: Zij (Monique/Jackie) was nog aan het dode paard aan het trekken en hij (Rico/Andre) was al wat andere lijntjes aan het uitzetten, en niet door de neus dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar op een of andere manier wist ze al dat hij voor $ 800 bloemen bij iemand had laten bezorgen.
Ik denk dat die ontdekking de druppel was, vervolgens ging ze uit haar plaat onder een filmpje van Yolanthe en daarna komt de aankondiging van de scheiding.
Het mag dan al een tijdje niet lekker gelopen hebben maar dat komt in meer relaties voor, ga je dan echter boeketjes van $ 800 naar een andere vrouw sturen is het snel klaar.
Volgens mij is dat ook de reden dat hij nog thuis woonde: Jacky wist tot de rekening van de bloemen helemaal nog niet dat het uit was.
Hij is niet bepaald armlastig hè, en ze wonen ook niet in een bizar duur huis, als hij er klaar mee was had hij gewoon om de hoek iets kunnen huren, maar om een of andere reden vond hij het eenvoudiger om niet te vertrekken.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wellicht lijkt het een beetje op die andere gate: Zij (Monique/Jackie) was nog aan het dode paard aan het trekken en hij (Rico/Andre) was al wat andere lijntjes aan het uitzetten, en niet door de neus dan.
Gate-technisch is jouw scenario natuurlijk wat aanlokkelijker, maar op de 1 of andere manier ga ik soms dan wel weer uit van de goedheid van de mens ofzo.
Toen met die wedstrijd tegen Badr (ha een figurant van een andere gate) zeiden ze tegen de kinderen dat hij even uit huis ging om zich voor te bereiden. Achteraf was het toen dus al hommeles, althans dat beweert hij zelf. Wellicht was dat een bezinkingsperiode en is de scheiding de uitkomst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is niet bepaald armlastig hè, en ze wonen ook niet in een bizar duur huis, als hij er klaar mee was had hij gewoon om de hoek iets kunnen huren, maar om een of andere reden vond hij het eenvoudiger om niet te vertrekken.
Eens kijken hoelang het nu duurt voor hij wel ergens anders woont.
open gewoon. OP ontstaat vanzelf wel. ik kan bijdrages er gewoon in zettenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Daar speelde echt al heel veel meer langer meer mee. Anders ga je niet zo'n bericht posten op insta. JA JACKIE DAT DOE JE NIET!!!!
Kan dit ajb een eigenste topic krijgen?
Wil er wel 1 openen maar duurt ff voordat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt dan.
@:ole @:static @:cynix
Ik denk juist dat het voor haar min of meer als een donderslag bij heldere hemel kwam, dan kun je in je verse woede idd zulke domme dingen doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Daar speelde echt al heel veel meer langer meer mee. Anders ga je niet zo'n bericht posten op insta. JA JACKIE DAT DOE JE NIET!!!!
Kan dit ajb een eigenste topic krijgen?
Wil er wel 1 openen maar duurt ff voordat ik een fatsoenlijke OP heb gemaakt dan.
@:ole @:static @:cynix
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:19 schreef Ole het volgende:
[..]
open gewoon. OP ontstaat vanzelf wel. ik kan bijdrages er gewoon in zetten
Dat is toch heel normaal als je enkel een "verjaardagscadeautje" stuurt...quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:10 schreef woxxel het volgende:
Het was mij al langer opgevallen dat rico echt op elke post van haar reageerde met een hartj
Cabeautje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal als je enkel een "verjaardagscadeautje" stuurt...
Bosje bloemen was het.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |