abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191571075
Foto's volgen nog.

https://axed.nl/rico-verh(...)r-rico-reageert/Rico Verhoeven en vriendin Jacky Duchenne zijn na 13 jaar uit elkaar gegaan. Zo bevestigt Rico zelf. Ze zijn de afgelopen tijd uit elkaar gegroeid.
Rico in zijn statement: "Ik ben heel verdrietig om te zeggen dat mijn vriendin Jacky en ik besloten om na 13 jaar als echtpaar uit elkaar te gaan. Ik ben nog steeds verliefd op onze herinneringen en de mooie momenten die we samen hebben gedeeld.

Helaas zijn we in de loop der jaren uit elkaar gegroeid. Hoewel ik heel goed begrijp dat ik een publiek figuur ben, hebben onze drie prachtige kinderen niet gekozen voor een openbaar leven. Daarom willen we dit privé houden om ons gezin de beste gelegenheid te bieden zich aan te passen."
Rico zei in de Telegraaf dat hij niet aan een scheiding wilde denken: "Mijn ouders waren toen ik klein was namelijk al niet meer bij elkaar"

https://sportnieuws.nl/fu(...)ag-bloemen-yolanthe/
En juist Jacky lijkt het gerucht tussen Rico en Yolanthe op gang te hebben gebracht. Zij reageerde op een Instagram-post van Yolanthe waar bloemen te zien zijn het volgende: 'Staan de bloemen van Rico er ook bij? Die van 800 euro? Bofkont, ik heb nog nooit een Valentijnscadeau gehad!' Sappig nieuws dus!

Wil je bewijs zien, klik dan even op dit linkje!

Reactie Rico
Verhoeven heeft tegenover De Telegraaf inmiddels gereageerd op het verhaal. "Vervelend dat dit een topic is geworden dat totaal niet ter zake doet. Ik stuur regelmatig attenties naar mensen. Of het nou merchandise, een gesigneerd boek, of een bloemetje is."

"Jacky en ik zijn weliswaar al een tijd uit elkaar, maar wonen nog in een huis omdat we nog een goede oplossing voor de woonsituatie moeten vinden. Elk contact met wie dan ook, komt dan ineens in een ander daglicht te staan. Alleen hier was het niet op z'n plaats omdat het niet om deze persoon ging en al helemaal niet met de lading die het nu krijgt. Jacky heeft haar bericht snel weer verwijderd en daarmee was de kous af. Vervelend dat het nu een eigen leven gaat leiden. Dit heeft verder niets met onze definitieve breuk te maken.

Hoe zat het ook alweer?
Yolanthe was lange tijd getrouwd met voetballer Wesley Sneijder, met wie ze 1 kind kreeg: Xess Xava. In 2019 werd lange tijd gespeculeerd over een breuk en die kwam er uiteindelijk ook in het najaar. Direct werd er druk gespeculeerd over nieuwe liefdes. Zo zou Sneijder meerdere malen met verschillende vrouwen zijn gespot.
Maandag 17 februari kondigen Rico Verhoeven en zijn vrouw Jacky aan dat ze gaan scheiden.

-Yolanthe had op Insta afgelopen weekend een filmpje bij het graf van haar vader met veel bloemen.
-Jacky zette daar bij iets in de trend van; Staan daar ook de bloemen van Rico van $800? Bofkont! Ik heb nog nooit een Valentijnscadeautje van hem gehad.
-Rico reageert bij Telegraaf dat Jacky dat bericht weggehaald heeft, hij ontkent niet dat hij Yolanthe bloemen gestuurd heeft, maar zoals hij zegt; Ik stuur wel vaker attenties, merchandise of een bloemetje naar bekenden
-Jacky zegt vervolgens (ergens, geen idee meer waar) dat ze niet door had dat het om een filmpje van het graf van Yolanthes vader ging en biedt daar excuses voor aan.
-Jacky's vriendin Saab zegt vervolgens op Instagram bij een foto van Jacky; Het was geen fout of impulsief, het komt nog wel naar buiten (of zoiets).
-Verschillende mensen reageren daarop en de reacties die suggereren dat Rico het met Yo doet, krijgen allemaal een like van Jacky.

Samenvatting met dank aan Donna

Yolanthe haar antwoord op Sjekkie

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2020 20:04:50 ]
pi_191571095
Prachtig, het leeft weer.
pi_191571117
ben benieuwd of het ook echt een Yoco-gate wordt.
pi_191571133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
wat is Yoco nou weer?
pi_191571140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

wat is Yoco nou weer?
Yolanthe en Rico
pi_191571223
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
Welnee. Rico heeft veel te weinig geld voor Yo.
pi_191571285
Ik snap hier geen reet van :?
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 februari 2020 @ 18:52:41 #8
22592 crew  Ole
pi_191571322
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap hier geen reet van :?
Beetje bijblijven hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 18 februari 2020 @ 18:55:28 #9
382129 crew  Donna
pi_191571384
Maandag 17 februari kondigen Rico Verhoeven en zijn vrouw Jacky aan dat ze gaan scheiden.

-Yolanthe had op Insta afgelopen weekend een filmpje bij het graf van haar vader met veel bloemen.
-Jacky zette daar bij iets in de trend van; Staan daar ook de bloemen van Rico van $800? Bofkont! Ik heb nog nooit een Valentijnscadeautje van hem gehad.
-Rico reageert bij Telegraaf dat Jacky dat bericht weggehaald heeft, hij ontkent niet dat hij Yolanthe bloemen gestuurd heeft, maar zoals hij zegt; Ik stuur wel vaker attenties, merchandise of een bloemetje naar bekenden
-Jacky zegt vervolgens (ergens, geen idee meer waar) dat ze niet door had dat het om een filmpje van het graf van Yolanthes vader ging en biedt daar excuses voor aan.
-Jacky's vriendin Saab zegt vervolgens op Instagram bij een foto van Jacky; Het was geen fout of impulsief, het komt nog wel naar buiten (of zoiets).
-Verschillende mensen reageren daarop en de reacties die suggereren dat Rico het met Yo doet, krijgen allemaal een like van Jacky.
  Moderator dinsdag 18 februari 2020 @ 18:55:48 #10
382129 crew  Donna
pi_191571392
Genoeg info?? :9
pi_191571557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Yolanthe en Rico
k denk van niet en niet omdat hij te weinig miljoenen zou hebben
pi_191571572
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Donna het volgende:
Zijn nooit getrouwd geweest.
Het heeft nog lang geduurd. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Rico nogal naast zijn schoenen is gaan lopen sinds hij zo bekend werd.

Via privé verhalen weet ik dat het best een arrogant ventje is. ( geworden )
pi_191571590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Donna het volgende:
Genoeg info?? :9
Tnx beeb :*

uiteindelijk op laptop dit gedaan en heb echt 10 minuten moeten uitvinden hoe je een tekst moet plakken
pi_191571609
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:05 schreef Schele.Marie het volgende:

[..]

Het heeft nog lang geduurd. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Rico nogal naast zijn schoenen is gaan lopen sinds hij zo bekend werd.

Uit privé verhalen weet ik dat het best een arrogant ventje is. ( geworden )
ik kende heel die gast niet :D
pi_191571655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik kende heel die gast niet :D
Toch wel van het gevecht met Badr? :P
pi_191571721
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Schele.Marie het volgende:

[..]

Toch wel van het gevecht met Badr? :P
Nope. Geen tv, ik haat sport etc. Zo kan je iets prima niet meekrijgen.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 19:16:40 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191571792
Als iedereen plots toch weer terug gaat naar zijn ex (André naar Mo, Borsato naar Denise, Lange Frans naar Daniëlle) dan maakt Rico geen schijn van kans bij Yo. Die gaat dan namelijk natuurlijk weer terug naar Jan! Die het nog niet bekend heeft gemaakt, maar óók gaat scheiden!

En zo kwam alles weer op zijn pootjes terecht in SHOland.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 19:24:02 #18
58921 Day
You can fly!
pi_191571921
quote:
Maar nu nog even niet! Ik weet van gekkigheid niet welke topic ik eerst moet lezen! :D
Heerlijk! ~O>
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_191572005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Als iedereen plots toch weer terug gaat naar zijn ex (André naar Mo, Borsato naar Denise, Lange Frans naar Daniëlle) dan maakt Rico geen schijn van kans bij Yo. Die gaat dan namelijk natuurlijk weer terug naar Jan! Die het nog niet bekend heeft gemaakt, maar óók gaat scheiden!

_O_ fijn dat jij er ook weer bent. Jij wist dus wel wie Rico was?

Dit mag btw wel met FOK!verkiezingen de beste TT worden.
I’m back :7
pi_191572019
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:24 schreef Day het volgende:

[..]

Maar nu nog even niet! Ik weet van gekkigheid niet welke topic ik eerst moet lezen! :D
Heerlijk! ~O>
Daarom dit extra topic :7
pi_191572089
quote:

[..]

Als dat niet richting z’n eigen gezin was, hoeft dat geen probleem te zijn in een relatie toch? Denk dat iemand die opeens zo groot in de belangstelling komt te staan, of dat nu een sporter, artiest, presentator ofzo is, altijd verandert in die periode. Maar die gaan vast niet allemaal scheiden ;)

Even los van het feit dat die Jacky hem vast lang genoeg kent om daar iets van te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 18-02-2020 20:24:20 ]
  Tettenkoning dinsdag 18 februari 2020 @ 19:32:26 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191572098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Daarom dit extra topic :7
^O^
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 18 februari 2020 @ 19:33:35 #23
382129 crew  Donna
pi_191572123
quote:

[..]

WAAROM noemen ze haar dan overal zijn vrouw. Ik ben verward.
  Tettenkoning dinsdag 18 februari 2020 @ 19:39:54 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191572244
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef Donna het volgende:
WAAROM noemen ze haar dan overal zijn vrouw. Ik ben verward.
Dat gebeurd wel vaker als twee mensen al jarenlang een relatie hebben.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Spellchecker dinsdag 18 februari 2020 @ 19:41:16 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191572270
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:

Wacht wat? Rico en Yo zijn exen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')