Vond dit net aan kunnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:38 schreef babylon het volgende:
Zullen we spoilen uit D2S 2 voor een ander topic bewaren?
Ghehequote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:49 schreef franklop het volgende:
Ben wel benieuwd wie er kampioen wordt
Staat die er al helemaal op? Ga ik die vanavond kijken met bier en nootjesquote:
Yup vanaf vanmorgen in een ruk uitgekeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat die er al helemaal op? Ga ik die vanavond kijken met bier en nootjes
Was het wat? Of gewoon opvulling tot de 1ste race?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Yup vanaf vanmorgen in een ruk uitgekeken..
Als het niks was zou ik het niet uitkijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Was het wat? Of gewoon opvulling tot de 1ste race?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Ik dacht eerst dat het arrogantie van Hamilton was, zo van ja wat interesseert het me eik. Maar toen Toto hetzelfde deed moest ik best wel gniffelenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:36 schreef potjecreme het volgende:
lol Hamilton en Wolff en de teamnaam.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als het niks was zou ik het niet uitkijken..
Daarom heb ik seizoen 1 niet afgekeken. Dacht net nog van ga ik misschien dan eerst doen, toen heb ik beetje gezocht waar ik was gebleven (nieuwe netflix acc dus geen history). En kwam ik weer bij die aflevering waar Max Oostenrijk won en er gewoon helemaal niks over genoemd werd, Daniel de boehoe redbull is niet lief aan het doen was en toen was ik er weer helemaal klaar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ben wel errug benieuwd naar dit seizoen, dus gewoon bij ep 1 seizoen 2 begonnen.
Kan altijd als ik netflix ooit uitgekeken hebseizoen 1 afkijken. Tis niet alsof je niet weet wat er gebeurd is in 2018.
Het is ook niet nodig alle afleveringen te kijken. Aflevering met Sainz heb ik overgeslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarom heb ik seizoen 1 niet afgekeken. Dacht net nog van ga ik misschien dan eerst doen, toen heb ik beetje gezocht waar ik was gebleven (nieuwe netflix acc dus geen history). En kwam ik weer bij die aflevering waar Max Oostenrijk won en er gewoon helemaal niks over genoemd werd, Daniel de boehoe redbull is niet lief aan het doen was en toen was ik er weer helemaal klaar mee.
Maar ben wel errug benieuwd naar dit seizoen, dus gewoon bij ep 1 seizoen 2 begonnen.
Kan altijd als ik netflix ooit uitgekeken hebseizoen 1 afkijken. Tis niet alsof je niet weet wat er gebeurd is in 2018.
In seizoen 1 of 2?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is ook niet nodig alle afleveringen te kijken. Aflevering met Sainz heb ik overgeslagen.
Wat mij betreft wel, wil nu namelijk best over episode 1 praten maar wil ook niet spoileren.quote:
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:41 schreef flipsen het volgende:
Zit lekker te bingen:Y wel weer veel te veel de grote fucking wanker show, ik mag die vent echt niet...
Haten op SteinerGod.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:41 schreef flipsen het volgende:
Zit lekker te bingen:Y wel weer veel te veel de grote fucking wanker show, ik mag die vent echt niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mis toch wel iets heel belangrijks in aflevering 1.Oh helemaal niet aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind volgorde van kijken niet veel uitmaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef daNpy het volgende:
Heb per ongeluk de laatste aflevering eerst gezien
Ben benieuwd. Vrienden van me vinden het ook niet geweldig en veel op vorig seizoen lijken met de favorietjes weer op een voetstuk.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het geeft altijd wel wat extra inzichten. Dus wat dat betreft is het gewoon altijd al prima.
Ik ook, Dacht echt 1-2 daar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:12 schreef DKUp het volgende:
De eerste vier afleveringen gezien, de tweede aflevering met Steiner is wel genieten.
Mercedes in Duitsland viel best tegen, daar had ik meer van verwacht
Alle afleveringen gezien. Viel wat mij betreft erg tegen, veel vaag geknip en geplak van beelden (van totaal verschillende gp's), quotes en boardradio om het een mooie draai te geven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:12 schreef DKUp het volgende:
De eerste vier afleveringen gezien, de tweede aflevering met Steiner is wel genieten.
De ep opende en eindigde wel sterk met Niki Lauda, hier werden toch serieus een paar uien gesneden op dat moment.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:12 schreef DKUp het volgende:
Het tussenstuk was enorm zwakjes. Het begin en het einde waren interessant. Oh ja en die gekke pakjes moest ik wel om lachen in combinatie met het resultaat in Duitsland.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die
[..]
De ep opende en eindigde wel sterk met Niki Lauda, hier werden toch serieus een paar uien gesneden op dat moment.![]()
En die reporter van The Sun met z'n vraag/stelling aan Toto...Ik heb er wel respect voor dat ze zo rustig kunnen blijven met dat soort bloedzuigers voor hun neus.
Met betrekking tot die outfits en alles eromheen dat weekend was Toto overigens wel de eerste om te stellen dat ze het volledig over zichzelf af hadden geroepen; teveel afleiding en borstklopperij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het tussenstuk was enorm zwakjes. Het begin en het einde waren interessant. Oh ja en die gekke pakjes moest ik wel om lachen in combinatie met het resultaat in Duitsland.
In de Albon aflevering zie je waar die pers meneer van Red Bull goed voor is. Die pers rioolrat word even op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De ep opende en eindigde wel sterk met Niki Lauda, hier werden toch serieus een paar uien gesneden op dat moment.![]()
En die reporter van The Sun met z'n vraag/stelling aan Toto...Ik heb er wel respect voor dat ze zo rustig kunnen blijven met dat soort bloedzuigers voor hun neus.
Ja dat was wel een mooi moment.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
In de Albon aflevering zie je waar die pers meneer van Red Bull goed voor is. Die pers rioolrat word even op zijn plek gezet.
Hmmm... dan moet ik dat moment toch eens terugkijken. Ik kreeg de indruk dat dit zich in het begin van het seizoen afspeelde en dat Abiteboul het dus over Ricciardo had, niet over Ocon?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef Donderkonijn het volgende:
Als je d2s kijkt moet je de aflevering eens kijken waar Hulkenberg aan de kant word gezet als Toto, Ocon en Cyril Abiteboul er zitten. Die grijns en de blik op Toto's gezicht als Abiteboul verkondigt dat ze nu een coureur hebben die daar snel genoeg voor is en dat ze het derde team willen worden. Die blik zegt alles, Toto heeft Ocon een jaar als testrijder gehad. Hij schiet nog net niet in de lach.
Hij weet donders goed dat zelfs als Renault er in slaagt een auto die zich kan meten met Mercedes te bouwen, Ocon gewoon niet snel genoeg is.
Ah, zover ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
In de Albon aflevering zie je waar die pers meneer van Red Bull goed voor is. Die pers rioolrat word even op zijn plek gezet.
Ik ben nu bij E9 en heb ze alweer een tijdje niet gespot.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:58 schreef vosss het volgende:
2 afleveringen gezien. Is dit een docu over Haas of wat is dit?
Nee eerste 3 gaan weer over Ricciardo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:58 schreef vosss het volgende:
2 afleveringen gezien. Is dit een docu over Haas of wat is dit?
Ricciardio is een goede rijder maar legt het gewoon af tegen Hamilton en Verstappen en dat weet Toto ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hmmm... dan moet ik dat moment toch eens terugkijken. Ik kreeg de indruk dat dit zich in het begin van het seizoen afspeelde en dat Abiteboul het dus over Ricciardo had, niet over Ocon?
Hoe dan ook lullig voor Hulk.
[..]
Ah, zover ben ik nog niet.
Heb net de snoeiharde aflevering van Gasly gezien, ik wilde 'm vooral een aai over z'n bol geven. Die had de tranen in z'n ogen staan na Oostenrijk.
De Albon ep volgt hierna volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |