Het is FOK!quote:Op maandag 17 februari 2020 22:59 schreef twiFight het volgende:
Wacht, wat gebeurt hier?!? Hamilton was ook een seconde te zien in die trailer, maar ik lees helemaal geen haatposts hier. Wtf. Wat is er gebeurt met fok :/
Romeo of Tauri?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kubica rijdt de eerste dag voor Alfa..
Owja! Net wakker. Sorrry!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan zei ik wel Alpha..
Livetopic kan wel toch? Hebben we voor de raceweekenden immers ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bespreken we hier de testdagen?
^quote:
Max doet niet mee. Serie is daarom hier afgeschreven.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:59 schreef twiFight het volgende:
Wacht, wat gebeurt hier?!? Hamilton was ook een seconde te zien in die trailer, maar ik lees helemaal geen haatposts hier. Wtf. Wat is er gebeurt met fok :/
Ik ben helaas niet zo crea-bea.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
^
Mocht iemand zich geroepen voelen, maak gerust een mooie OP. Anders knutsel ik vanavond wel wat in elkaar
Ben benieuwd hoe Duitsland in beeld komt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Max doet niet mee. Serie is daarom hier afgeschreven.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Duitsland in beeld komt..
Ben je meteen van het k#t commentaar af. Win-win.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:44 schreef NaturalScience het volgende:
Het Duitse RTL verliest waarschijnlijk de F1 uitzendrechten vanaf 2021. Geen F1 via de Duitse televisie meer voor veel FOK! users.
En geen F1 meer tussen de reclames.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben je meteen van het k#t commentaar af. Win-win.
Kai Ebel is wel een cultheld.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben je meteen van het k#t commentaar af. Win-win.
Krombacher genot.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En geen F1 meer tussen de reclames.
En een zwetsnek eerste klasquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kai Ebel is wel een cultheld..
Of hoe je de regels precies moet interpreteren als Vettel bij een incident betrokken is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:21 schreef XL het volgende:
Hopelijk blijven ze wel het commentaar bij F1TVPRO verzorgen. Altijd handig als je de positie van een andere coureur ten opzichte van Vettel wil weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |