Rossdale | woensdag 12 februari 2020 @ 09:28 |
Rossdale | woensdag 12 februari 2020 @ 09:28 |
Mooie baard, sluikreclame voor Rich Energy? | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 09:33 |
| |
tja77 | woensdag 12 februari 2020 @ 09:37 |
Definitief, maar niet officieel.... | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 09:38 |
ik denk wel dat hij gelijk gaat krijgen | |
Rossdale | woensdag 12 februari 2020 @ 09:41 |
Ja, mooi | |
Starflyer | woensdag 12 februari 2020 @ 09:42 |
Ik had het ook al gelezen https://www.espn.co.uk/f1(...)lled-due-coronavirus | |
tja77 | woensdag 12 februari 2020 @ 10:00 |
Ik denk het ook wel, maar hij brengt iets wat definitief zou zijn, maar het is nog niet officieel. Oftewel, nieuws willen brengen op basis van geruchten. | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 10:04 |
ja dat is toch wel inherent aan deze tijd met snel nieuws, beter de eerste zijn en eventueel rectificeren dan wachten maar motorsport.com brengt het ook, het is dus al beslist moet alleen nog even onder de hamer, er staat voor vandaag een meeting gepland geloof ik | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 10:06 |
| |
#ANONIEM | woensdag 12 februari 2020 @ 10:22 |
Gek neusje. Voor de rest zoals verwacht. | |
Meike26 | woensdag 12 februari 2020 @ 10:33 |
Het blauw lijkt wat donkerder te zijn dan voorgaande jaren? Zou kunnen betekenen op minder verf per vierkante cm (met het zwarte carbon als achtergrond) en dus lichter qua gewicht? | |
Joene | woensdag 12 februari 2020 @ 10:37 |
lijkt alleen de frontwing change idd , maar zal vas een heel scala aan changes zijn | |
Lionheaad | woensdag 12 februari 2020 @ 11:24 |
Astrix vleugeltjes op de neus (vlak boven de voorwielen) Merc rimmetjes in de achtervelgen Neus is compleet anders | |
chiren | woensdag 12 februari 2020 @ 11:47 |
Red Bull neemt 'cape' over van Mercedes en Ferrari Aan de voorzijde van de RB16 valt de zogenoemde 'cape' op, een grote luchtgeleider die onder de neus richting de voorwielen naar achteren loopt. Vorig jaar was dit concept al te zien bij Mercedes en Ferrari. In de punt van de neus zelf zitten grote gaten die er vorig seizoen nog niet waren. Dit werkt samen met de cape om aan de voorzijde van de auto meer neerwaartse kracht te genereren. Op de presentatiefoto heeft de auto een voorvleugel zonder 'outwash', een concept waarbij de vleugel naar buiten toe naar beneden loopt om de rijwind om de voorwielen te begeleiden. In 2019 hanteerde Red Bull dit concept wel en de kans is groot dat er tijdens de eerste test een ander exemplaar voorvleugel op de auto zit. Vloer van auto flink vernieuwd Het gedeelte rond de zitpositie van de coureur komt grotendeels overeen met de RB15. Wel zijn er veel vernieuwingen aan de vloer van de auto, met een rij opstaande luchtgeleiders op de rand. De rand van de vloer moet de ruimte onder de auto aerodynamisch afsluiten om daar zoveel mogelijk onderdruk te creëren. Hiermee wordt de auto op het wegdek gezogen. De sidepods, die beginnen naast de coureur, hebben net als in 2019 hoge openingen, maar zijn wel boller vormgegeven. Verder naar achteren is de auto zeer slank, wat belangrijk is om zoveel mogelijk lucht naar de achterzijde van de auto te begeleiden. Daar wordt met de zogeheten diffuser die in de vloer zit weer neerwaartse druk opgewekt. De achtervleugel is vrijwel die van 2019, al zijn er in het midden nu twee steunen in plaats van één. Ook dit onderdeel wordt voor de eerste race in Melbourne ongetwijfeld nog vernieuwd. | |
DeeBee | woensdag 12 februari 2020 @ 11:48 |
Ziet er snel uit. | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 11:50 |
| |
beantherio | woensdag 12 februari 2020 @ 12:30 |
F1 koerst af op uitstel GP van China vanwege coronavirus China mag dan een belangrijke markt zijn voor F1 maar logistiek lijkt me dit een nachtmerrie voor de teams. Ben benieuwd of dit ook echt gaat gebeuren. | |
twiFight | woensdag 12 februari 2020 @ 13:14 |
Rectificeren? Het is niet 1995. Rectificeren daar doen we niet aan, in de plaats kun je beter het volgende clickbaitartikel plaatsen. | |
beantherio | woensdag 12 februari 2020 @ 13:17 |
De kogel is door de kerk: de GP van China gaat niet door. Bekendmaking van de FIA: https://www.fia.com/news/(...)coronavirus-outbreak Het zou gaan om uitstel maar hoe en wat is nog niet duidelijk. | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 13:22 |
daar komt meestal wel op neer inderdaad maar in dit geval dus geen rectificatie nodig | |
WheeledWarrior | woensdag 12 februari 2020 @ 14:19 |
Ja, uitstel lijkt me lastig. Je kunt die race niet zomaar even later in het jaar ergens proppen. | |
beantherio | woensdag 12 februari 2020 @ 14:23 |
Logistiek lijkt het me een ramp: de materialen die na de Europese races naar Abu Dhabi verscheept zouden worden moeten dan nu per schip naar China (wat een stuk duurder is en langer duurt) en vervolgens per vliegtuig (ook duur) naar Abu Dhabi. En er wordt vervolgens ook nog een hap van 2 weken genomen uit de periode waarin teams aan hun 2021-auto werken, wat natuurlijk toch al een heel spannend traject is met de veranderende regels. En over de (kortere) verlofperiode van de teamleden heb ik het dan nog niet eens... | |
Whiskers2009 | woensdag 12 februari 2020 @ 14:49 |
Ik heb maandag geruchten gelezen over verplaatsen naar oktober. Waardoor er een triple header zou zijn in oktober. | |
Tinos85 | woensdag 12 februari 2020 @ 15:07 |
Maar wel een maand tussen Vietnam en Nederland waar ze aan de 2021 auto kunnen werken. | |
beantherio | woensdag 12 februari 2020 @ 15:13 |
Na de race van Japan zou dat misschien wel kunnen (als ze de spullen snel van Japan naar China kunnen vliegen). Volgens mij worden de materialen van Japan na die race (normaal gesproken) naar Abu Dhabi verscheept. Met een race op 18 oktober in China hebben ze ruim een maand om de spullen met de boot in Abu Dhabi te krijgen. | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 17:19 |
daar zal Ricciardo blij mee zijn | |
Tarado | woensdag 12 februari 2020 @ 17:29 |
| |
Nattekat | woensdag 12 februari 2020 @ 17:42 |
Maar in 2020 zouden ze er echt bij zitten. | |
Meike26 | woensdag 12 februari 2020 @ 19:07 |
Eerder aan een Spec 2 auto.. Lijkt me niet dat er bij de top teams zo vroeg in het jaar al naar de auto van 2021 gekeken gaat worden. evolueren gedurende het seizoen is ook belangrijk om je punten te scoren voor constructeurskampioenschap. Heb je straks een top wagen op de computer staan maar je mist miljoenen inkomsten door terugval in het wk. | |
pvdplanet | woensdag 12 februari 2020 @ 19:31 |
Precies het gewicht van mijn Swift Gti [Massa leeg voertuig : 746 kg] | |
Meike26 | woensdag 12 februari 2020 @ 19:38 |
Inschrijving goedgekeurd !! | |
twiFight | woensdag 12 februari 2020 @ 20:01 |
Tuurlijk wel. Nu kunnen ze nog lekker bakken met geld uitgeven. En dat doen ze sowieso, maar als ze wat langer vrij hebben kunnen ze wat flexibeler zijn. En de topteams hebben sowieso geld voor een spec 2 én een 2021 R&D pad. De kleinere teams zullen misschien wat wikken en wegen afhankelijk van de eerste races, maar geen enkel team is trots op P4, dus ga er maar vanuit dat die liever aan 2021 werken voor die buitenkans dan podiums te kunnen halen. En dan denk ik vooral aan renault en mclaren. | |
beantherio | woensdag 12 februari 2020 @ 21:15 |
De mensen die tijdens het seizoen onderdeel uitmaken van het raceteam zijn niet de mensen die de 2021-auto's ontwikkelen. Coureurs, monteurs, strategisten, race-engineers, coaches, logistieke medewerkers, cateraars en PR-mensen ontwerpen en bouwen geen auto's. Aan zo'n onvoorziene pauze relatief vroeg in het jaar zullen ze dus weinig hebben. | |
nogeenoudebekende | woensdag 12 februari 2020 @ 21:26 |
Volgens mij is bij de F1 80kg voor de coureur inbegrepen. | |
Rossdale | woensdag 12 februari 2020 @ 21:56 |
Autopresentatie zonder auto Renault | |
daNpy | woensdag 12 februari 2020 @ 22:08 |
Snelste auto van het veld | |
opgebaarde | woensdag 12 februari 2020 @ 22:13 |
Ik neem aan dat dit Ricciardo beloofd is toen hij een aanbod kreeg | |
daNpy | woensdag 12 februari 2020 @ 22:24 |
Vorig jaar toch aardig wat puntjes gepakt hoor, met de snelste auto van het veld | |
Starflyer | donderdag 13 februari 2020 @ 01:07 |
En dit jaar hoopt hij zelfs voor het podium te gaan https://www.racefans.net/(...)d-season-at-renault/ | |
Lionheaad | donderdag 13 februari 2020 @ 07:23 |
Het is dan ook een teampresentatie. Daarnaast is het ook gewoon van te voren gemeld dat de auto er niet zou zijn. | |
DKUp | donderdag 13 februari 2020 @ 07:38 |
Renault *send in the clowns* | |
daNpy | donderdag 13 februari 2020 @ 08:32 |
Haha, pure satrire dit. | |
WheeledWarrior | donderdag 13 februari 2020 @ 10:12 |
Ja, dat roepen ze bij Renault nu al vier jaar. | |
Tarado | donderdag 13 februari 2020 @ 11:05 |
Het zou me niet verbazen als ze Vietnam ook nog uitstellen | |
Tinos85 | donderdag 13 februari 2020 @ 11:29 |
Foto via tweakers, goed te zien hoeveel smaller die neus is geworden. | |
Nattekat | donderdag 13 februari 2020 @ 11:49 |
Dit kan alleen maar heel fout of heel goed uitpakken Ferrari precies hetzelfde verhaal. | |
Tarado | donderdag 13 februari 2020 @ 13:20 |
bij evoluties is het allemaal wat beheersbaarder dus zal wel meevallen | |
Starflyer | donderdag 13 februari 2020 @ 14:01 |
Ferrari ligt onder vuur vanwege hun Mission Winnow logo's. Een Italiaanse consumentenorganisatie wil het team aanklagen en de nieuwe auto in beslag laten nemen. https://www.racefans.net/(...)r-tobacco-promotion/ | |
Earl_J_Hickey | donderdag 13 februari 2020 @ 14:53 |
De nieuwe McLaren, interessante airbox zo te zien. | |
beantherio | donderdag 13 februari 2020 @ 17:32 |
| |
Peterselieman | donderdag 13 februari 2020 @ 20:13 |
Is ook niet zo lastig. Gewoon zelf een podium bouwen en er na afloop van de race op gaan staan | |
Wertha | donderdag 13 februari 2020 @ 20:21 |
De nieuwe McLaren ziet er uit als een pareltje. | |
mikieu | donderdag 13 februari 2020 @ 20:42 |
Wat een vreemde achterkant heeft die. Zou zeggen dat die voor meer weerstand zorgt. Nu is dat met 1000pk misschien geen probleem. | |
Bonobo11 | donderdag 13 februari 2020 @ 22:00 |
| |
twiFight | vrijdag 14 februari 2020 @ 23:47 |
| |
daNpy | zaterdag 15 februari 2020 @ 09:22 |
Snelste motor in het veld | |
mikieu | zaterdag 15 februari 2020 @ 11:59 |
Hoe was het onder de steen? https://nl.motorsport.com(...)-doorbroken/4538793/ | |
aesop | zaterdag 15 februari 2020 @ 11:59 |
Lelijke kleurstelling alleen. | |
Donderkonijn | zaterdag 15 februari 2020 @ 14:06 |
Maakt geen reet uit. Ze kunnen hem toch niet heel houden daar. Betrouwbaarheid EERST, dan sneller maken. Heeft Honda goed begrepen. 0 failures in de races afgelopen seizoen. Zelfs Mercedes kon dat niet zeggen. En daarbij het is abitezeikwijf. Ik neem alles wat de man zegt met een vrachtlading zout, die man is incapabel om de waarheid te spreken m.i. | |
twiFight | zaterdag 15 februari 2020 @ 15:49 |
Die motor is oud nieuws. Maar waarom zou dat geen probleem zijn? Denken jullie serieus dat een F1 er lekker veel weerstand op pleurt want "ach, we hebben toch een 1000pk motor"? De teams met minder weerstand en een 950pk motor zullen ze rollend van het lachen voorbij rijden. | |
Gaoxing | zaterdag 15 februari 2020 @ 15:55 |
Ik denk dat er een redelijke mate van sarcasme achter zat? | |
Peterselieman | zaterdag 15 februari 2020 @ 16:19 |
Max had dat goed begrepen toen er een vraag over kwam | |
flipsen | zaterdag 15 februari 2020 @ 20:09 |
Zou je denken? | |
Peterselieman | zaterdag 15 februari 2020 @ 20:21 |
Vanaf 11.34 minuten | |
Sunri5e | zondag 16 februari 2020 @ 11:52 |
Niets met F1 te maken maar deze wilde ik jullie niet ontnemen. Wat een geweldige bak
| |
motorbloempje | maandag 17 februari 2020 @ 10:13 |
motorbloempje | maandag 17 februari 2020 @ 10:15 |
En natuurlijk:
| |
ESF1Gamer | maandag 17 februari 2020 @ 10:54 |
Qua kleuren gaat het op Haas lijken | |
vosss | maandag 17 februari 2020 @ 11:29 |
| |
ESF1Gamer | maandag 17 februari 2020 @ 12:08 |
Je hoort duidelijk gutner Steiner vloeken | |
nogeenoudebekende | maandag 17 februari 2020 @ 12:25 |
| |
Sinister-D- | maandag 17 februari 2020 @ 12:28 |
Trailer heeft overduidelijk niet de spanning die er de eerste 7 races was.... | |
motorbloempje | maandag 17 februari 2020 @ 12:29 |
| |
THEFXR | maandag 17 februari 2020 @ 12:34 |
| |
Tarado | maandag 17 februari 2020 @ 12:37 |
en dit
| |
ESF1Gamer | maandag 17 februari 2020 @ 12:53 |
Lafjes van Max | |
motorbloempje | maandag 17 februari 2020 @ 13:30 |
Nou ja, kan het me wel voorstellen na hoe ze hem vorig seizoen continu af bleven schilderen als de personificatie van het kwaad ! | |
vosss | maandag 17 februari 2020 @ 13:40 |
Godverdomme !!! | |
motorbloempje | maandag 17 februari 2020 @ 14:09 |
https://www.planetf1.com/news/imola-china/ | |
Lionheaad | maandag 17 februari 2020 @ 15:08 |
| |
Ferry_76 | maandag 17 februari 2020 @ 15:19 |
Ik dacht dat het niet lelijker kon na vorig jaar..... | |
daNpy | maandag 17 februari 2020 @ 15:35 |
Dit ja. | |
D_A | maandag 17 februari 2020 @ 15:43 |
He heeft Williams de auto al af. | |
ESF1Gamer | maandag 17 februari 2020 @ 15:52 |
Dit moet je met heel veel zakken zout nemen | |
motorbloempje | maandag 17 februari 2020 @ 16:08 |
Hoezo? Ik heb de vluchten al geboekt man. | |
Sabata | maandag 17 februari 2020 @ 16:21 |
Het is een leuk idee natuurlijk, maar k vrees voor een proefballonnetje | |
Automatic_Rock | maandag 17 februari 2020 @ 17:20 |
De kans lijkt me niet groot, maar ik heb Imola altijd een leuke baan gevonden | |
Nebelwerfer | maandag 17 februari 2020 @ 19:04 |
Ja inderdaad. Hebben de makers de boel wel aardig mee verkloot, aangezien Verstappen wel 1 van de meest aansprekende rijders was vorig jaar. | |
Peterselieman | maandag 17 februari 2020 @ 19:12 |
Ze dekken zichzelf al zo gigantisch in dat ze verwachten weer de slak te zijn | |
THEFXR | maandag 17 februari 2020 @ 19:39 |
fuck | |
daNpy | maandag 17 februari 2020 @ 19:54 |
Ze hebben in seizoen 1 duidelijk laten merken wie hun lievelingetjes zijn en wie niet, dus wie kaatst... | |
Nebelwerfer | maandag 17 februari 2020 @ 21:00 |
Wel jammer, zonder duidelijke voorkeuren zullen er ook genoeg verhalen zijn. Snap Max en RB voor dit jaar wel als ze Netflix afhouden. Zo’n serie is vooral leuk als je je grootste doelen al bereikt hebt of als je in de middenmoot meedoet. Wil je voor het eerst wk worden of lukt de boel voor geen meter zie je ze liever anderen onder de loep nemen | |
daNpy | maandag 17 februari 2020 @ 21:25 |
Ja dat snapte ik ook niet helemaal aan het verhaal. Zit wel wat in inderdaad | |
Wertha | maandag 17 februari 2020 @ 21:32 |
Moet zeggen dat dit wel oogt als een backmarker livery. Ik hoop dat ze op zijn minst een veel minder kansloos seizoen draaien dan het afgelopen seizoen. | |
Tijn | maandag 17 februari 2020 @ 21:33 |
Straks nog maar 3 ipv 4 seconden achter het veld | |
nogeenoudebekende | maandag 17 februari 2020 @ 21:36 |
Max doet de woensdag en vrijdag. Albon de donderdag. | |
twiFight | maandag 17 februari 2020 @ 22:59 |
Wacht, wat gebeurt hier?!? Hamilton was ook een seconde te zien in die trailer, maar ik lees helemaal geen haatposts hier. Wtf. Wat is er gebeurt met fok :/ | |
DKUp | dinsdag 18 februari 2020 @ 07:30 |
Komt wel bij de wintertests als ze lopen te trollen en niet alles geven | |
Frozen-assassin | dinsdag 18 februari 2020 @ 08:52 |
Bespreken we hier de testdagen? | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:37 |
Kubica rijdt de eerste dag voor Alfa. . | |
vosss | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:41 |
Het is FOK! | |
vosss | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:41 |
Romeo of Tauri? | |
Tinos85 | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:42 |
Veel veranderingen bij de neuzen van de nieuwe auto’s. Bij veel, oa Renault en Red Bull, zijn ze een stuk dunner/smaller geworden. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:43 |
Dan zei ik wel Alpha. . | |
vosss | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:43 |
Owja! Net wakker. Sorrry! | |
Tinos85 | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:46 |
Livetopic kan wel toch? Hebben we voor de raceweekenden immers ook. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 10:53 |
#teamlivetopic | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 11:01 |
Nattekat | dinsdag 18 februari 2020 @ 11:08 |
^ Mocht iemand zich geroepen voelen, maak gerust een mooie OP. Anders knutsel ik vanavond wel wat in elkaar | |
potjecreme | dinsdag 18 februari 2020 @ 11:11 |
Max doet niet mee. Serie is daarom hier afgeschreven. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 11:13 |
Ik ben helaas niet zo crea-bea. . | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 11:14 |
Ben benieuwd hoe Duitsland in beeld komt. . | |
potjecreme | dinsdag 18 februari 2020 @ 11:15 |
. . | |
TagForce | dinsdag 18 februari 2020 @ 12:00 |
F1TV is de streams aan het testen... We hebben beeld... Niet dat er veel gebeurd, ofzo. | |
NaturalScience | dinsdag 18 februari 2020 @ 13:44 |
Het Duitse RTL verliest waarschijnlijk de F1 uitzendrechten vanaf 2021. Geen F1 via de Duitse televisie meer voor veel FOK! users. | |
daNpy | dinsdag 18 februari 2020 @ 15:07 |
Ben je meteen van het k#t commentaar af. Win-win. | |
Nattekat | dinsdag 18 februari 2020 @ 16:01 |
En geen F1 meer tussen de reclames. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 16:23 |
Kai Ebel is wel een cultheld. . | |
WheeledWarrior | dinsdag 18 februari 2020 @ 16:28 |
Krombacher genot. | |
daNpy | dinsdag 18 februari 2020 @ 17:10 |
En een zwetsnek eerste klas | |
XL | dinsdag 18 februari 2020 @ 17:21 |
Hopelijk blijven ze wel het commentaar bij F1TVPRO verzorgen. Altijd handig als je de positie van een andere coureur ten opzichte van Vettel wil weten | |
daNpy | dinsdag 18 februari 2020 @ 17:37 |
Of hoe je de regels precies moet interpreteren als Vettel bij een incident betrokken is. Bijvoorbeeld: Wil Vettel binnendoor, mag de ander de bocht niet insnijden, want Vettel is immers sneller en heeft recht op de bocht. Wordt Vettel binnendoor ingehaald, moet deze inhaler van zijn gas af want hij zit in een gat wat uiteraard dicht wordt gegooid, en dat gat was er dus niet want Vettel heeft recht op de bocht. | |
Kapitein_Schavuit | dinsdag 18 februari 2020 @ 17:49 |
RTL Deutschland dat niet meer met 50 man op locatie een uitzending maken rondom Krombacher reclames. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:07 |
Daar hebben meer omroepen last van van. . | |
XL | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:27 |
Ook de uitleg waarom Vettel sneller en beter is dan Leclerc hoewel Leclerc voor hem rijdt en snellere rondetijden neerzet zou ik enorm missen! F1 zonder Duits RTL commentaar is toch alsof je op Fok leest zonder Weltschmerz. Niet hetzelfde! | |
Peterselieman | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:29 |
Reifen und Spritt | |
Peterselieman | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:29 |
De Duitse variant op bier en nootjes | |
heywoodu | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:35 |
Beter Erdinger. | |
Breekfast | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:43 |
Heeft Mercedes de zandzakken al ingeladen voor morgen? | |
flipsen | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:46 |
| |
Peterselieman | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:48 |
Ze gaan morgen rijden met één grote zandzak die groter dan de auto is | |
nogeenoudebekende | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:53 |
Marko geeft aan dat de auto waar ze in Melbourne mee komen totaal anders zal zijn dan die wat morgen op de baan staat. https://www.auto-motor-un(...)ngriff-auf-mercedes/ | |
Weltschmerz | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:57 |
En heeft die observatie ook nog geleid tot enige reflectie op de verslaggeving door Ziggo en Sky wat betreft bijvoorbeeld Hamilton en Verstappen? | |
Breekfast | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:57 |
Marko moet wel een keer leren om af en toe even zijn mond te houden. Zeker wat betreft het scheppen van verwachtingen. Vorig jaar stond hij in de testdagen trots te verkondigen dat ze voor Mercedes lagen. | |
daNpy | dinsdag 18 februari 2020 @ 18:58 |
| |
daNpy | dinsdag 18 februari 2020 @ 19:01 |
Als je de topics een beetje volgt heb je je antwoord al. De tandarts stelt geen vragen maar deponeert stellingen, Olaf is alleen en zit er wel eens naast helaas, maar dat is onoverkoombaar als Ziggy er niet meer geld voor personeel tegenaan gooit. Skysport heeft by far de beste verslaglegging en analyses, inderdaad ze zijn voor Hamilton als Britten maar het staat echt niet in vergelijk met de Duitse fapshow die jij en je vrienden als "waarheid" voor ogen houden | |
flipsen | dinsdag 18 februari 2020 @ 19:06 |
Ik heb het al eens eerder gezegd, ik ben nou niet bepaald de grootste fan van Hamilton, maar erger me echt niet aan het zogenaamde pro-Hamilton commentaar op Sky. Ook als ie in gevecht is met bijvoorbeeld Max, vind ik ze behoorlijk neutraal en vooral gewoon lekker enthousiast Heel vroeger wel eens RTL gekeken omdat dat de enige manier was, maar godschristus wat was dat erg toen Der Michael nog reed Denk dat toen mijn afkeer van Schumacher is begonnen en die hield pas op tijdens zijn comeback (uitermate jammer dat ie toen niet meer een podium kon scoren). Dat Olav en de tandarts pro Max zijn, ach, dat vind ikniet zo erg, ik luister immers naar Sky commentaar | |
Weltschmerz | dinsdag 18 februari 2020 @ 19:07 |
Ok, dus laat je precies voorkauwen wat je ergens van moet vinden en dat vind je dan de beste analyses dan wel 'er weleens naast zitten', en daarom is een ander inzicht chauvinistisch. Ik ken RTL nauwelijks, maar ik stel vast dat het antwoord op mijn vraag ontkennend is: Het heeft bij jou niet tot enige reflectie geleid. | |
aesop | dinsdag 18 februari 2020 @ 19:14 |
Hij is wel te horen in de trailer... | |
Sinister-D- | dinsdag 18 februari 2020 @ 19:20 |
Valencia 2012. | |
daNpy | dinsdag 18 februari 2020 @ 20:00 |
Lol | |
Whiskers2009 | dinsdag 18 februari 2020 @ 20:12 |
Je kent hem toch inmiddels wel een beetje? | |
opofferingsgezindheidhenk | dinsdag 18 februari 2020 @ 20:16 |
Zoals eerder gemeld is Max Verstappen in 2019 op eigen verzoek niet op de voet gevolgd door de Netflix-crew. https://twitter.com/ErikvHaren/status/1229367012981452800 Grote Rol voor Max Verstappen Paul Martin, producent van de Netflix-serie, heeft laten weten dat Max Verstappen veel in beeld zal komen tijdens het tweede seizoen. Heel gek is dat niet, gezien de coureur wordt beschouwd als één van de toekomstige wereldkampioenen. Bovendien reed de Nederlander afgelopen seizoen de sterren van de hemel en wist hij maar liefst drie races aan het langste eind te trekken. Red Bull boekte veel vooruitgang met de overstap van Renault- naar Hondamotor en daarvan plukte het tijdens de race op het Braziliaanse Interlagos wellicht de sappigste vruchten. https://www.moviemeter.nl(...)o-survive-seizoen-2/ | |
#ANONIEM | dinsdag 18 februari 2020 @ 20:20 |
Denk dat hij op en rond het circuit is gevolgd, maar niet thuis enzo. | |
opofferingsgezindheidhenk | dinsdag 18 februari 2020 @ 20:22 |
Ah,ok. gelijk heeft ie. | |
TAV74 | dinsdag 18 februari 2020 @ 21:33 |
Dat inderdaad, RBR werkt gewoon mee. | |
daNpy | dinsdag 18 februari 2020 @ 21:45 |
Raar bericht. Zo veel is die 3 winst ook niet, al is het ook niet slecht met een nieuwe motor. | |
potjecreme | dinsdag 18 februari 2020 @ 22:16 |
Fakenews om oranjelegioen toch te laten kijken. | |
Donderkonijn | dinsdag 18 februari 2020 @ 23:42 |
Olav zit er wel eens naast ja. De tandarts heeft zo ver ik me kan herinneren, eigenlijk ook altijd ongelijk gekregen met zijn stellingen. Zo werd doe Honda motor niet geknepen, en was er totaal geen gesprek tussen Hulk en RB. ( kwam van hem af die onzin in f1cafe.) Het zegt toch genoeg dat de meeste coureurs best Olav te woord willen staan als ie een rondje maakt,maar ze proberen weg te lopen als Plooij er aan komt. Let er maar eens op. Vooral Bottas trekt vaak een gezicht van oh nee he heb je die mafkees weer. | |
Nebelwerfer | woensdag 19 februari 2020 @ 00:28 |
Zal vaak een bijrol hebben, winst in Duitsland, 2 spannende races met leclerc. | |
potjecreme | woensdag 19 februari 2020 @ 00:42 |
Ik zie bv bij Tedsnotebook dat genoeg coureurs Plooij leuk vinden. Dan zie je ze lachen of een boks geven aan Plooij Terwijl hij dan niet aan het filmen is. [ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 19-02-2020 09:39:49 ] | |
VacaLoca | woensdag 19 februari 2020 @ 00:49 |
Was omdat ie toen ook niet meedeed denk ik. Leuk dat het meer fans brengt die serie maar ik vond 't maar een vertekend beeld geven. | |
tja77 | woensdag 19 februari 2020 @ 06:25 |
Testdag | |
#ANONIEM | woensdag 19 februari 2020 @ 07:19 |
Maar wel 4k F1 beelden. | |
Automatic_Rock | woensdag 19 februari 2020 @ 08:34 |
Nog een half uurtje | |
nogeenoudebekende | woensdag 19 februari 2020 @ 08:41 |
Dat is gewoon de perceptie die de haters hebben. In realiteit loopt hij al een jaar of 20 op die paddock en is hij aardig ingeburgerd. Ik blijf erbij dat het voor de haters gewoon simpele jaloezie is terwijl de haters vergeten dat het in het begin ook maar een heeeeele dure hobby was voor Jack. | |
Tarado | woensdag 19 februari 2020 @ 08:41 |
| |
Bensel | woensdag 19 februari 2020 @ 08:45 |
Daar begint het gedonder al voor ferrari | |
daNpy | woensdag 19 februari 2020 @ 09:04 |
Hij stelt gewoon geen fatsoenlijke vragen, of het nou een aardige vent is of niet heeft daar weinig mee te maken. Hij deponeert een stelling en de coureur... ja, wat moet ie daarmee? Dat is nu eenmaal niet wat veel mensen willen zien. | |
daNpy | woensdag 19 februari 2020 @ 09:05 |
Corona virus #prayforvettel | |
XL | woensdag 19 februari 2020 @ 09:30 |
Verstappen en Bottas 3 seconde langzamer dan Sainz in de McLaren. Denk niet dat iemand dat gedacht had. Ben benieuwd of McLaren zijn voorsprong tot Australië kan behouden | |
Sinister-D- | woensdag 19 februari 2020 @ 09:44 |
Fuck Weer een verloren jaar dus. Gelukkig geen dominantie van Merc. | |
ESF1Gamer | woensdag 19 februari 2020 @ 10:18 |
Maar 1 woord: zandzakken | |
franklop | woensdag 19 februari 2020 @ 10:26 |
F1 / [F1 Testing] Waar de eerste rondjes gereden worden | |
Sinister-D- | woensdag 19 februari 2020 @ 10:36 |
| |
Sabata | woensdag 19 februari 2020 @ 11:21 |
Zandzakken voor de deur ft Ome Joop | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 19 februari 2020 @ 11:29 |
Nee. https://racingnews365.nl/(...)rstappen-en-red-bull | |
vosss | woensdag 19 februari 2020 @ 11:32 |
Hoe zit het daar eigenlijk mee? Ziggo zou daar halfweg vorig jaar mee komen maar kwam niet. Inmiddels heeft het gros de nieuwe Nextbox van Ziggo die 4K aan kan. Wanneer gaan ze in 4K uitzenden? | |
vosss | woensdag 19 februari 2020 @ 11:43 |
Rondje gegoogeld, nog altijd helemaal niets over bekend. Stelletje faalhazen. Geef ons 4K. Godverdomme. | |
#ANONIEM | woensdag 19 februari 2020 @ 11:45 |
| |
Hz | woensdag 19 februari 2020 @ 12:03 |
Hoe zit het eigenlijk met de PUs die ze tijdens de wintertesten gebruiken? Vallen deze onder de limiet van 4 PUs per seizoen of vallen deze hierbuiten? | |
Tarado | woensdag 19 februari 2020 @ 12:05 |
er buiten | |
Whiskers2009 | woensdag 19 februari 2020 @ 13:08 |
https://www.nu.nl/formule(...)ct-bij-red-bull.html Verstappen heeft ontsnappingsclausules in zijn contract, nu officieel bevestigd.
| |
Sabata | woensdag 19 februari 2020 @ 13:35 |
Wat Plooij slim doet is dat ie zich expres wat dommig/jolig voor doet. Coureurs / sporters houden er vaak niet van met een snedige journalist die kritische vragen stelt geconfronteerd te worden (type Bloedzuiger Bert Maalderink bv) en stellen zich wat meer open voor iemand die geestelijk / lichamelijk geen bedreiging lijkt voor hen. | |
twiFight | woensdag 19 februari 2020 @ 13:38 |
Eens, maar wat betreft Sky en F1 commentaar in het algemeen merk je ook verschil tussen commentatoren die dat zijn als F1 fan en commentatoren die ex-coureur zijn. Die laatsten oordelen toch vaak, ook bij Hamilton, aan de hand van hoe ze het incident zouden beoordelen als ze daar zelf op de baan reden. Dat geeft m.i. toch vaak een andere hoek. En daarbij ben ik het overigens lang niet altijd eens met (ex-)coureurs, maar ja, wie ben ik. | |
DeeBee | woensdag 19 februari 2020 @ 13:46 |
Merc die nu gesponsord worden door het altijd walgelijke Ineos, nu dus nog onsympathieker. | |
nogeenoudebekende | woensdag 19 februari 2020 @ 13:50 |
Zou Lewis nu aan de ketonen gaan of is dat niet vegan? | |
DeeBee | woensdag 19 februari 2020 @ 13:57 |
Of misschien zal z'n nieuwe haar er dan uitvallen. | |
Sjemmert | woensdag 19 februari 2020 @ 14:19 |
Verstappen spint | |
Starflyer | woensdag 19 februari 2020 @ 14:33 |
F1 / [F1 Testing] Waar de eerste rondjes gereden worden | |
Sjemmert | woensdag 19 februari 2020 @ 14:44 |
| |
Donderkonijn | woensdag 19 februari 2020 @ 14:58 |
Als hij gewoon kon interviewen zonder zijn eigen vragen eigenlijk al te beantwoorden in de vraag zelf zouden veel minder mensen moeite met hem hebben. Dat kan hij niet hij stelt een gesloten vraag waar je een zeker antwoord op krijgt. Hij stelt ze eigenlijk zo dat er maar ruimte is voor 1 antwoord: Dat wat hij wilt horen. Dat is gewoon een debiele manier van interviewen. En kijk eens naar f1 cafe als hij er zit: Hij heeft er zogenaamd zo veel verstand van, maar er komt een onzin uit van heb ik jou daar. Hij zal best wat weten hoor, maar bijvoorbeeld Aerodynamica van de auto's vliegt totaal over zijn hoofd heen, net als bij 1 van de Coronels. Leg dan Olav's of Sky's stijl van interviewen ernaast en het is een wereld van verschil + Olav snapt het wereldje gewoon beter, ook al zit hij er vaak naast. | |
daNpy | woensdag 19 februari 2020 @ 15:02 |
Beetje kul. Hoe gaan ze die 0,2 seconde meten? Zit het in de motor of in het chassis? Hoe bewijs je dat? | |
daNpy | woensdag 19 februari 2020 @ 15:04 |
Het verschil is wel dat Olav dingen wil weten, en Plooij zijn stellingen bevestigd wil zien. Dat is idd heel wat anders. | |
Zorro | woensdag 19 februari 2020 @ 15:16 |
Dat niet alleen, Plooij loopt ook rond met een air van "ik beteken hier wat en jullie zijn maar armzalig volk dat er niks van snapt en ik wel." Walgelijke vent. | |
fathank | woensdag 19 februari 2020 @ 15:39 |
Ze kunnen op basis van de gps-data redelijk nauwkeurig bepalen hoeveel vermogen ze missen tov de concurrentie.. | |
Sinister-D- | woensdag 19 februari 2020 @ 15:49 |
nou ja, is toch gewoon een doodnormale man. | |
daNpy | woensdag 19 februari 2020 @ 15:52 |
Met al die verschillende motor standen is dat ook maar giswerk. | |
fathank | woensdag 19 februari 2020 @ 17:29 |
Dan zullen ze geen methode hebben en stro'tjes trekken tot een best of 15 beslist is | |
Jolige_Joffer | woensdag 19 februari 2020 @ 18:31 |
Daar moest ik ook meteen aan denken | |
mikieu | woensdag 19 februari 2020 @ 19:28 |
daNpy | woensdag 19 februari 2020 @ 20:36 |
Hoi, ben jij nieuw hier? | |
#ANONIEM | woensdag 19 februari 2020 @ 20:38 |
Was jij niet die stagiaire bij Mercedes? | |
Kleffe_Dop | donderdag 20 februari 2020 @ 00:37 |
Kan niet vaak genoeg gepost worden. | |
#ANONIEM | donderdag 20 februari 2020 @ 00:47 |
Lol die handshake. | |
KillerBee4ever | donderdag 20 februari 2020 @ 05:59 |
Volgens mij kneep Max flink hard ook | |
Smacked_Actor | donderdag 20 februari 2020 @ 11:32 |
Daar lijkt het wel op ja | |
Sounddragon | donderdag 20 februari 2020 @ 12:09 |
WTF hebben die moffies nu weer bedacht? https://racingnews365.nl/(...)et-voorwielophanging Lijkt mij een beetje kwetsbaar; na de eerste wheelbang dartelt het ding natuurlijk alle kanten op.. ALS..het al legaal is. | |
rubbereend | donderdag 20 februari 2020 @ 13:04 |
als dat 140 keer per GP goed moet werken wordt het snel kwetsbaar. Maar als ze het alleen in kwalificaties gebruiken en bijvoorbeeld dan kan het al knap winst opleveren | |
jpjedi | donderdag 20 februari 2020 @ 13:14 |
Zo goed als zeker loopt het systeem op geleidebussen in om rond de wiellagers en de fusee. De dwarsgeleidingen van de wielen zullen ze mechanisch moeten locken met elektrische bekrachtigde klembussen of pinnen. Dat is onafgeveerd gewicht, potentiële speling en hoog risico storing (effect is namelijk significant). Ik vind het een huzarenstukje als ze dit durven in te zetten. | |
TAV74 | donderdag 20 februari 2020 @ 13:22 |
Of het legaal is zullen we snel genoeg weten, maar de gedachte op zich is al vrij briljant | |
Donderkonijn | donderdag 20 februari 2020 @ 13:37 |
Ja en hier kan ik slecht tegen want ik heb gewoon meer verstand van hoe zo'n auto aerodynamisch in elkaar zit in mijn kleine teen dan hij. Als dat mag en zo iets blijft heel hebben de Mercedes engineers de status van magicians bereikt imo. Petje af dan hoor. Maar ik heb zo'n idee dat zelfs als het volgens de regelementen mag de FIA dit heel snel inde kiem gaat smoren. | |
Meike26 | donderdag 20 februari 2020 @ 14:09 |
Dat idee heb ik ook en daarbij, is het niet ook een klein complimentje naar RedBull toe dat zij beter bandenmanagment hebben dan MGP? Het zal mij niets verbazen dat RBR het wel gaat proberen, maar dat ze het anderzijds niet nodig hebben. Het is ook extra gewicht denk ik + de gevoeligheid inderdaad van eventuele faillures ? | |
daNpy | donderdag 20 februari 2020 @ 14:25 |
Waarom zou de FIA het afkeuren? Ik heb nog geen melding van een onderzoek gezien, ook geen melding van een protest trouwens. Als er een kans was dat het afgekeurd zou worden door de FIA zelf had ik al wat meer berichten verwacht. | |
Starflyer | donderdag 20 februari 2020 @ 14:30 |
Kan dit niet in het andere topic, anders zijn er twee topics waar hetzelfde besproken wordt F1 / [F1 Testing] Waar de eerste rondjes gereden worden | |
jpjedi | donderdag 20 februari 2020 @ 15:36 |
Dat krijg je met verschillende topics. Een algemeen en een live topic is zinvol maar de rest is versplintering. | |
ondeugend | donderdag 20 februari 2020 @ 15:37 |
Er was ooit een technisch topic... waarin het prima zou passen | |
Starflyer | donderdag 20 februari 2020 @ 16:06 |
Het testtopic is een soort van live topic | |
jpjedi | donderdag 20 februari 2020 @ 18:27 |
Ja dat is ook waar idd | |
jpjedi | donderdag 20 februari 2020 @ 18:27 |
Dat zou wel handig zijn idd. | |
Ferry_76 | donderdag 20 februari 2020 @ 21:12 |
Wat meer uitleg hoe het systeem werkt en of het legaal is. Op zich een vrij simpel systeem, maar je moet het maar bedenken. | |
Slein83 | donderdag 20 februari 2020 @ 21:46 |
Olav en Jack zijn bekend in de paddock, maar zijn echt niet zo geliefd als men beweerd. Voor interviews b.v. na de race is Ziggo altijd als laatste aan de beurt(ze hebben vrij weinig te vertellen in de paddock ten opzicht van RTL/SKY, zelfs CNN news heeft voorrang). En ook echt niet alle coureurs lopen met ze weg, ja ze doen af en toe een lollig dingetje waardoor ze net iets meer opvallen. Maar het zijn hele arrogante gasten als de camera uit is. Mijn beeld is in ieder geval 180 graden gedraaid wat betreft hun. Niet alles is wat het lijkt! [ Bericht 0% gewijzigd door Slein83 op 20-02-2020 21:55:13 ] | |
flipsen | donderdag 20 februari 2020 @ 23:51 |
Ik durf te zweren dat Toto iedere nacht met een grote glimlach in slaap valt. Niet zozeer vanwege dit geniale systeem wat ze bedacht hebben natuurlijk, want iedereen bij Mercedes weet dat ze hier helemaal niet mee gaan racen. Maar gewoon dat, in plaats van zandzakken, ze nu met dit systeem alle focus van de concurrent hierop hebben gevestigd, terwijl ze iets heel anders ongetwijfeld missen De concurrentie gaat nu ook heel veel tijd verliezen om dit systeem te onderzoeken, eventueel na te bootsen om er vervolgens achter te komen dat Mercedes ze weer voor joker heeft gezet met een systeem dat ze helemaal niet gaan gebruiken. Ik heb een bloedhekel aan Toto, maar dit is wel weer briljant van ze | |
Peterselieman | vrijdag 21 februari 2020 @ 00:13 |
Daar heb je een goed punt. Extra gewicht zou een dingetje kunnen zijn, maar ook gek genoeg slijtage. De voordelen die je hebt op het rechte stuk zou je in theorie ook weer kunnen verliezen, omdat je de banden op snelheid eerst in de goede stand moet draaien, dus meer slijtage en snelheidsverlies. Vervolgens win je er op het rechte stuk iets mee, maar bij het afremmen moet je bij 300+ de banden weer in de normale stand zetten. Dat levert slijtage en mogelijke oververhitting op. Tenminste als mijn gedachtes kloppen. Voor een rondje zou het dus goed kunnen werken, maar je zult het absoluut niet iedere ronde tijdens een race kunnen gebruiken. De vraag is hoe groot het voordeel zou kunnen zijn. | |
twiFight | vrijdag 21 februari 2020 @ 01:41 |
Waarom het een goed idee kan zijn heeft Marc Priestly, je weet wel, die voormalige F1-monteur, op youtube prima uitgelegd. Daarnaast snap ik best dat het in de winterstop al gauw leuk is om weer lekker over F1 te kunnen speculeren, maar jezus mensen, blijf even nadenken. Denken jullie nou echt dat R&D van F1 teams, je weet wel, de beste engineers die te krijgen zijn en wiens werk het is de beste innovatie te bedenken, niet hebben nagedacht over gewicht, duurzaamheid, bruikbaarheid, etc.? Soms lijken de comments er echt op alsof ze daar wat 5 jarige kleuters hebben zitten die maar wat proberen en dat de internetexperts ze wel even uit zullen leggen wat ze fout doen. Los daarvan is dit nog gewoon lekker testweek en kan er nog alles gebeuren. Of Mercedes het in australie in wil zetten en of het dan uberhaupt nog legaal is zien we dan pas. | |
twiFight | vrijdag 21 februari 2020 @ 01:41 |
Linkje omdat ik lief ben. | |
Donderkonijn | vrijdag 21 februari 2020 @ 21:19 |
RB heeft al soort van toegegeven dat ze merc's snelheid niet kunnen matchen. Maar ze zitten er niet heel ver vanaf. Lijkt me dus dat ze eerst vermogen gaan onderzoeken voor dit soort tierenlantijnen erbij komt. | |
daNpy | vrijdag 21 februari 2020 @ 21:45 |
Het draaien van de banden is slechts een fractie van een seconde en valt in het niet bij het verlies van secondenlang rechtuit rijden. Ook het terug klikken bij remmen is iets wat makkelijk want denk ik, want bij remmen gaat alles naar voren door massa traagheid. Hoeveel slijtage het scheelt en wat het doet met de temperatuur zullen ze dit weekend wel gemeten hebben. | |
#ANONIEM | vrijdag 21 februari 2020 @ 22:44 |
F1 Testdagen op Ziggo, kijkt iemand? Hoewel, zal wel niet veel nieuws zijn wat we nog niet weten. | |
nils7 | zaterdag 22 februari 2020 @ 00:05 |
Heeft Ziggo sport geen samenvatting/report van de testdagen | |
Starflyer | zaterdag 22 februari 2020 @ 00:10 |
https://www.ziggosport.nl(...)lona-2020-dag-1.html https://www.ziggosport.nl(...)es-van-mercedes.html https://www.ziggosport.nl(...)lona-2020-dag-3.html | |
#ANONIEM | zaterdag 22 februari 2020 @ 13:30 |
Aandoenlijk filmpje totdat Plooijlul weer idioot begon te doen. | |
Ferry_76 | zaterdag 22 februari 2020 @ 13:53 |
DAS-systeem mogelijk schending van parc fermé-regels: https://www.gpupdate.net/(...)n-parc-ferme-regels/ | |
Ferry_76 | zaterdag 22 februari 2020 @ 13:59 |
Zoals dit: https://forums.autosport.(...)hnical-thread/page-9 | |
HiDiHo | zondag 23 februari 2020 @ 01:29 |
#ANONIEM | zondag 23 februari 2020 @ 09:39 |
Bijna een maand tussen Vietnam en Nederland. | |
Zorro | dinsdag 25 februari 2020 @ 17:50 |
Laten we eerst maar eens afwachten of hier tegen die tijd alles gewoon door kan gaan. | |
Nebelwerfer | dinsdag 25 februari 2020 @ 18:06 |
Of wat te denken van Monza, het coronavirus zou zomaar de kalender in de war kunnen gaan schoppen dit jaar [ Bericht 0% gewijzigd door Nebelwerfer op 25-02-2020 18:16:40 ] | |
ETA | dinsdag 25 februari 2020 @ 18:41 |
Vietnam is momenteel ook niet 100% zeker, er wordt momenteel overwogen om deze ook uit te stellen vanwege coronavirus, ondanks dat er niet zoveel besmettingen zijn in Vietnam. Ze zijn voornamelijk bang dat buitenlanders het virus meenemen. | |
opreis | dinsdag 25 februari 2020 @ 19:24 |
Zelfde met Bahrain | |
rubbereend | dinsdag 25 februari 2020 @ 23:18 |
Straks is het gewoon overal en hoeven ze niet meer uit te stellen | |
Nattekat | woensdag 26 februari 2020 @ 14:00 |
Vietnam laat geen Italianen meer toe (Ferrari, Alpha Tauri, Pirelli) en Bahrein laat niemand toe die die in Dubai of Singapore is geweest (het hele paddock, anders is Australië bijna niet bereikbaar). Tja... nu is de enige hoop eigenlijk nog dat het een pandemie wordt en het geen donder meer uit maakt. | |
TagForce | woensdag 26 februari 2020 @ 14:18 |
De RIVM test mensen die contact gehad hebben met een besmet persoon pas wanneer ze symptonen vertonen... Dus in geval van nood kunnen we simpelweg 21 races op Zandvoort houden, want hier zijn ze welkom, met of zonder virus. | |
VacaLoca | woensdag 26 februari 2020 @ 14:51 |
Zuur ja, vind de zomerstop altijd zo lang duren | |
flipsen | woensdag 26 februari 2020 @ 15:23 |
Gelukkig hebben we de Marbula One nog | |
DeeBee | woensdag 26 februari 2020 @ 15:26 |
Transfer in Dubai of Singapore lijkt mij niet te tellen, aangezien je daarbij niet in die landen komt. De restricties voor de Italianen lijken mij problematischer ja. | |
twiFight | donderdag 27 februari 2020 @ 12:49 |
E.e.a. is moeilijk werkbaar natuurlijk. Maar ik zie ze zichzelf nog wel eens afzonderen van de rest qua hotel/verblijf, eigen vliegtuigen huren waar mogelijk, en toegangscheck doen voor de pits (temperatuurmetingen endezo) en mediaevents. Nu zal er niet snel een doodgaan in deze sector, maar eentje met griep kan met gemak een team in zoverre platleggen dat ze simpelweg niet meer normaal kunnen racen, of evt. maar met een wagen. Nog los van dat je liever je hele team gelijk in quarantaine zet. Al het pitpersoneel werkt zo nauw samen in een kleine pitbox dat besmetting bijna gegarandeerd is. | |
Meike26 | donderdag 27 februari 2020 @ 22:26 |
Heeft iemand toevallig vanochtend F1 tvpro aan gehad? Olav was een uurtje te gast bij Ted (en Will?) en ben wel benieuwd wat er gezegd besproken is. Het gaat dus om de eerste sessie van dag 2, 2e test (of als je het als 1 test zien, dag 5). Olav zat er bij vanaf ca 10:15, dus bij live coverage zal dat rond 1:15 zijn. Ik kan alleen de tweede sessie van vandaag vinden. | |
ESF1Gamer | donderdag 27 februari 2020 @ 22:47 |
Ben ik ook wel benieuwd naar | |
nogeenoudebekende | donderdag 27 februari 2020 @ 22:59 |
Niks wat we nog niet wisten. Was gewoon een dingetje om Zandvoort wat te promoten had ik het idee. | |
nogeenoudebekende | donderdag 27 februari 2020 @ 23:03 |
Daar ging wat mis. In ieder geval, was ook geen uur, iets meer dan een half uur. Het meest opmerkelijke zou kunnen zijn dat Buxton Mol een legend of F1 commentary noemde. | |
ondeugend | donderdag 27 februari 2020 @ 23:04 |
Er werd gepraat over Max, dat hij positief veranderd was. Over Red Bull en hun testprogramma's daar. Wat flauwe grappen, Zandvoort en verder over de op dat moment rijdende coureur Stroll. Dat soort keuvel | |
hole1988 | donderdag 27 februari 2020 @ 23:28 |
https://f1tv.formula1.com(...)ason-day-5-session-1 | |
Pleasureman_Gunther | vrijdag 28 februari 2020 @ 10:28 |
Drive to Survive seizoen 2 staat sinds vanochtend op Netflix. | |
THEFXR | vrijdag 28 februari 2020 @ 10:43 |
dit, het virus gaat gewoon de wereld rond en elk jaar opnieuw. | |
THEFXR | vrijdag 28 februari 2020 @ 10:44 |
yess | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:33 |
Yes, vrees voor ep4. | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:36 |
lol Hamilton en Wolff en de teamnaam. | |
#ANONIEM | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:38 |
Zullen we spoilen uit D2S 2 voor een ander topic bewaren? | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:44 |
Vond dit net aan kunnen. | |
franklop | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:49 |
Ben wel benieuwd wie er kampioen wordt | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 15:50 |
Ghehe | |
#ANONIEM | vrijdag 28 februari 2020 @ 16:02 |
Daarom quote ik ook niet. Just making sure | |
nogeenoudebekende | vrijdag 28 februari 2020 @ 17:40 |
Zo, even d2s uitgekeken. . | |
vosss | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:08 |
Staat die er al helemaal op? Ga ik die vanavond kijken met bier en nootjes | |
Nattekat | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:09 |
Nieuwe reeks voor spoilers? | |
nogeenoudebekende | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:22 |
Yup vanaf vanmorgen in een ruk uitgekeken. . | |
vosss | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:23 |
Was het wat? Of gewoon opvulling tot de 1ste race? | |
nogeenoudebekende | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:24 |
Als het niks was zou ik het niet uitkijken. .
| |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 18:32 |
Neu niet nodig. | |
Yashaaaaa | vrijdag 28 februari 2020 @ 19:32 |
Ik dacht eerst dat het arrogantie van Hamilton was, zo van ja wat interesseert het me eik. Maar toen Toto hetzelfde deed moest ik best wel gniffelen het zal wel altijd gewoon 'Mercedes' zijn. | |
Yashaaaaa | vrijdag 28 februari 2020 @ 19:36 |
Daarom heb ik seizoen 1 niet afgekeken. Dacht net nog van ga ik misschien dan eerst doen, toen heb ik beetje gezocht waar ik was gebleven (nieuwe netflix acc dus geen history). En kwam ik weer bij die aflevering waar Max Oostenrijk won en er gewoon helemaal niks over genoemd werd, Daniel de boehoe redbull is niet lief aan het doen was en toen was ik er weer helemaal klaar mee. Maar ben wel errug benieuwd naar dit seizoen, dus gewoon bij ep 1 seizoen 2 begonnen. Kan altijd als ik netflix ooit uitgekeken heb seizoen 1 afkijken. Tis niet alsof je niet weet wat er gebeurd is in 2018. | |
#ANONIEM | vrijdag 28 februari 2020 @ 19:48 |
Wat mij betreft zeker. | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 19:49 |
Het is ook niet nodig alle afleveringen te kijken. Aflevering met Sainz heb ik overgeslagen. | |
Yashaaaaa | vrijdag 28 februari 2020 @ 20:22 |
In seizoen 1 of 2? | |
Yashaaaaa | vrijdag 28 februari 2020 @ 20:23 |
Wat mij betreft wel, wil nu namelijk best over episode 1 praten maar wil ook niet spoileren. En allemaal spoilertags in dit topic wordt het ook niet leesbaarder van. | |
flipsen | vrijdag 28 februari 2020 @ 20:41 |
Zit lekker te bingen:Y wel weer veel te veel de grote fucking wanker show, ik mag die vent echt niet... | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 20:50 |
Over wie heb je het? | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 20:51 |
2 | |
nogeenoudebekende | vrijdag 28 februari 2020 @ 20:51 |
Haten op SteinerGod. . Bovendien gaat iedere aflevering over een bepaald team met hier en daar wat overlap. Alfa is de grote afwezige. | |
tralalala | vrijdag 28 februari 2020 @ 20:55 |
Die Gasly-aflevering is wel pijnlijk | |
Yashaaaaa | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:01 |
Ik mis toch wel iets heel belangrijks in aflevering 1.
| |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:03 |
Oh helemaal niet aan gedacht. | |
daNpy | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:08 |
Heb per ongeluk de laatste aflevering eerst gezien Ben benieuwd. Vrienden van me vinden het ook niet geweldig en veel op vorig seizoen lijken met de favorietjes weer op een voetstuk. | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:09 |
Vind volgorde van kijken niet veel uitmaken. | |
Yashaaaaa | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:10 |
Naja het geeft altijd wel wat extra inzichten. Dus wat dat betreft is het gewoon altijd al prima. | |
DKUp | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:12 |
De eerste vier afleveringen gezien, de tweede aflevering met Steiner is wel genieten. Mercedes in Duitsland viel best tegen, daar had ik meer van verwacht | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:12 |
Vind ik ook. | |
potjecreme | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:12 |
Ik ook, Dacht echt 1-2 daar. | |
Mothzor | vrijdag 28 februari 2020 @ 21:17 |
Alle afleveringen gezien. Viel wat mij betreft erg tegen, veel vaag geknip en geplak van beelden (van totaal verschillende gp's), quotes en boardradio om het een mooie draai te geven. Gunther Steiner is wel een baas en die afsluitende quote van Kimi is helemaal goud | |
Donderkonijn | vrijdag 28 februari 2020 @ 23:20 |
Als je d2s kijkt moet je de aflevering eens kijken waar Hulkenberg aan de kant word gezet als Toto, Ocon en Cyril Abiteboul er zitten. Die grijns en de blik op Toto's gezicht als Abiteboul verkondigt dat ze nu een coureur hebben die daar snel genoeg voor is en dat ze het derde team willen worden. Die blik zegt alles, Toto heeft Ocon een jaar als testrijder gehad. Hij schiet nog net niet in de lach. Hij weet donders goed dat zelfs als Renault er in slaagt een auto die zich kan meten met Mercedes te bouwen, Ocon gewoon niet snel genoeg is. | |
twiFight | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:01 |
Kan, maar Ocon verdient dan ook niet wat Ricciardo verdient. Oftewel, Renault heeft een eigen Bottas nodig, en ik denk dat Ocon nu al blij is dat hij mag rijden. Maar mocht er echt wat op het spel komen dan gok ik dat Ocon wel vol in de kleutermode gaat. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:09 |
De ep opende en eindigde wel sterk met Niki Lauda, hier werden toch serieus een paar uien gesneden op dat moment. En die reporter van The Sun met z'n vraag/stelling aan Toto... Ik heb er wel respect voor dat ze zo rustig kunnen blijven met dat soort bloedzuigers voor hun neus. | |
DKUp | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:13 |
Het tussenstuk was enorm zwakjes. Het begin en het einde waren interessant. Oh ja en die gekke pakjes moest ik wel om lachen in combinatie met het resultaat in Duitsland. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:16 |
Met betrekking tot die outfits en alles eromheen dat weekend was Toto overigens wel de eerste om te stellen dat ze het volledig over zichzelf af hadden geroepen; teveel afleiding en borstklopperij. Dat soort ludieke dingen past ook helemaal niet bij Mercedes, dat moet je lekker aan Red Bull overlaten. | |
Donderkonijn | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:21 |
In de Albon aflevering zie je waar die pers meneer van Red Bull goed voor is. Die pers rioolrat word even op zijn plek gezet. | |
nogeenoudebekende | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:26 |
Ja dat was wel een mooi moment. . | |
Kleffe_Dop | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:26 |
Hmmm... dan moet ik dat moment toch eens terugkijken. Ik kreeg de indruk dat dit zich in het begin van het seizoen afspeelde en dat Abiteboul het dus over Ricciardo had, niet over Ocon? Hoe dan ook lullig voor Hulk. Ah, zover ben ik nog niet. Heb net de snoeiharde aflevering van Gasly gezien, ik wilde 'm vooral een aai over z'n bol geven. Die had de tranen in z'n ogen staan na Oostenrijk. De Albon ep volgt hierna volgens mij. | |
#ANONIEM | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:30 |
Nog niet gekeken, ik vond het vorig jaar al vooral show. Ik ben net Max ^^ | |
#ANONIEM | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:32 |
Ze zetten het neer zoals ze het neer willen zetten. Maar dan op z'n Amerikaans, nog een graadje erger dus. | |
#ANONIEM | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:33 |
Good guys, bad guys, heroes, saints etcetc. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 29 februari 2020 @ 00:45 |
Bedankt Hans, jij dacht; laat ik m'n brainfarts maar in drie losse posts plaatsen? | |
VacaLoca | zaterdag 29 februari 2020 @ 01:22 |
Eerste vier afleveringen gekeken. Vind het iets beter dan vorig jaar, maar stoor me nog wel aan de manier waarop het verteld wordt. Buxton laat zich ook lekker gebruiken om het sappig te vertellen. Vorig jaar tenenkrommend hoe Ricciardo als slachtoffer werd neergezet en Max de grote klojo is die alleen maar gekozen is omdat ie jong is en ze 'm jongste WDC willen maken. Toen naast Buxton nog een of andere verslaggeef pipo die dat zgn als expert onderstreepte. Verder wordt vele aandacht voor een scheldende guenther beetje goedkoop. Maar neemt niet weg dat het leuk is wat originele beelden te zien van naast de baan. | |
VacaLoca | zaterdag 29 februari 2020 @ 02:39 |
Wel weer even slikken bij aflevering over Hubert | |
jpjedi | zaterdag 29 februari 2020 @ 08:47 |
Top serie 👌🤘 | |
vosss | zaterdag 29 februari 2020 @ 08:58 |
2 afleveringen gezien. Is dit een docu over Haas of wat is dit? | |
Gaoxing | zaterdag 29 februari 2020 @ 09:10 |
Ik ben nu bij E9 en heb ze alweer een tijdje niet gespot. | |
daNpy | zaterdag 29 februari 2020 @ 09:11 |
Nee eerste 3 gaan weer over Ricciardo. | |
Donderkonijn | zaterdag 29 februari 2020 @ 10:49 |
Ricciardio is een goede rijder maar legt het gewoon af tegen Hamilton en Verstappen en dat weet Toto ook. | |
Donderkonijn | zaterdag 29 februari 2020 @ 10:50 |
Die reactie van Hamilton tough. Hij is oprecht bezorgd, hij schrikt zich kapot en is totaal niet meer met het interview bezig. D'r zit gewoon een mens onder..... |