quote:
Op dinsdag 3 maart 2020 14:08 schreef LeSage het volgende:
Quoi, dat is echt heel knap
Mijm vindt de speelzaal zo leuk! Hij werd vanmorgen wakker en ik zei dat hij vandaag naar de speelzaal zou gaan. ‘Naar de speelzaal, joepieeeeee!’
En ik vind de tijd voor mezelf even heel handig (vandaag op zoek geweest naar een nieuwe niet-mamafiets) en het ophalen is fantastisch, want dan springt hij in mijn armen en is zo blij me weer te zien!
Hoe is het met de andere PSZ’ers?
C vindt het inmiddels ook best leuk, gisteren ging het wegbrengen helemaal probleemloos

en toen ik haar op kwam halen hoefde ze ook niet te huilen en kwam ze me heel vrolijk een dikke zoen geven

Wat fijn dat Mijm het zo leuk vind

Lemijn, wat knap van Jacob! Hier heb ik een hele leuke loopscooter gekocht maar het interesseert haar nog voor geen meter
LDG, wat goed dat hij asjeblieft zegt, ga ik hier ook eens proberen te leren

FF, ik kan me je vrees wel een beetje indenken. Of misschien werkt het wel zo dat als ze driftige/bijdehante peuters zijn dat je meegaande pubers krijgt? Nee he? Zal wel niet
Verder gaat het hier z’n gangetje, C ontwikkelt zich vooral op spraakgebied echt heel hard nu, soms verbaas ik me wat ze allemaal al kan benoemen en vooral wat ze allemaal al snapt. Dingen als dat de koe uiers heeft en dat daar de melk uitkomt, het zal vast doodnormaal zijn maar ik vind het zo slim voor een net 2 jarige! En mijn favoriete nieuwe feature is dat ze soms opgetild wil worden, mijn hoofd vastpakt en me dan zo’n hele dikke vieze natte zoen geeft

Ze is heel knuffelig momenteel, erg fijn.
Qua speelgoed is ze nu helemaal fan van Duplo en haar speelgoedpiano;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..