SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2020 21:33 schreef Quoi het volgende:
Och @:Arja beterschap! Ze lijken het wel een beetje te snappen he? Hier klinkt het minstens eek keer per dag: "Als de mensen niet meer ziek zijn, dan......" Hij heeft gelijk, zo denken wij ook![]()
We stonden op het punt een camper te kopen en hadden van alles besproken. Het was een beetje mijn lichtpuntje voor de komende periode, maar nu heb ik dat ook allemaal geannuleerd. Ik moet dat wel een beetje te boven komen hoorWe bevriezen nu onze spaarpot maar en hopen op later dit jaar. Allemaal klein leed in vergelijking met ziek worden, maar toch, dat gebrek aan leuke plannen vind ik een bittere pil.
Zo, even geklaagd, en door![]()
Mooi manneke onder de spoilert:MaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook stom van mezelf, maar het gebrek aan leuke plannen kan ik ook niet goed hebben.
En ik heb Kevin geprobeerd buiten onze zorgen te houden, maar wederom: peuters pakken meer op dan ik denk.
“Echt oude mensen worden ziek buiten. Opa en oma mogen niet buiten komen (incl vingertje). Opa en oma zijn echt oud! Mama is niet echt oud. Beetje oud”
Beetje oudquote:Op dinsdag 31 maart 2020 06:18 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Max![]()
Ik vind het ook stom van mezelf, maar het gebrek aan leuke plannen kan ik ook niet goed hebben.
En ik heb Kevin geprobeerd buiten onze zorgen te houden, maar wederom: peuters pakken meer op dan ik denk.
“Echt oude mensen worden ziek buiten. Opa en oma mogen niet buiten komen (incl vingertje). Opa en oma zijn echt oud! Mama is niet echt oud. Beetje oud”
110-115 cm ofzo? Benen zijn idd lang (maar de onze ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:43 schreef Arja het volgende:
Oh Q wat een lange benen! Hoe lang is hij nu?
Emmy groeit ook als kool en ziet er al een half jaar uit als een kleuter.
Herkenbaar van de leuke plannen missen en dingen om naar uit te kijken.
Stikgevaar... net als met alle kleine ronde dingenquote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Geven jullie (multi)vitamines aan jullie peuters?
U. krijgt vitamine D en een multivitamine-kauwtablet. Ik ben op zoek naar goede, biologische vitamines. Als iemand tips heeft....
Weet iemand waarom veel multivitamines trouwens pas geschikt zijn vanaf 3 jaar?
Ah.. hmm, oké. Dankjewel.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Stikgevaar... net als met alle kleine ronde dingen
Hier alleen vit dquote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Geven jullie (multi)vitamines aan jullie peuters?
U. krijgt vitamine D en een multivitamine-kauwtablet. Ik ben op zoek naar goede, biologische vitamines. Als iemand tips heeft....
Weet iemand waarom veel multivitamines trouwens pas geschikt zijn vanaf 3 jaar?
Hier gaat fruit en groente moeizaam, dus ik heb een keer navraag gedaan bij de cb-arts. Die gaf aan dat jonkies echt niet snel een tekort oplopen, helemaal niet zolang ze afwisselend eten en met volkoren producten en vlees.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:16 schreef Arja het volgende:
Ik geef ook alleen vitamine d. Emmy eet genoeg groente en fruit etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |