Gezelligquote:Op woensdag 12 februari 2020 05:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Half dagje werken en dan nog ff koffie bij moeders. Die gaat 7 weken op rondreis in N-Z
Lekker. Doe haar de groeten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 05:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Half dagje werken en dan nog ff koffie bij moeders. Die gaat 7 weken op rondreis in N-Z
Ja wel zin in.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. Doe haar de groeten.
Ik maak snel weer een afspraak als ze terug is.
Yooquote:
Als ik zelfs een pc kan bouwen kan iedereen het.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:57 schreef Fernweh het volgende:
Sowieso een pc kun je makkelijk zelf in elkaar zetten. Alleen wat Geerd beschrijft dat is wel heel erg extreem die specificaties. Dan wil je echt alles in 4K spelen. Future proof krijg je een pc nooit.
Sterktequote:Op woensdag 12 februari 2020 07:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Helaas roept de werkplicht.....
Motorblokbroquote:
Makkerquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:04 schreef dud0r het volgende:
de baggeraars ontwaken ook langzaam aan
Zelf mij is het in een ver verleden gelukt. Sterkter nog bubble neon inbouwen, en plexiglas snijden om fans in te bouwenquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:07 schreef Tailless het volgende:
[..]
Als ik zelfs een pc kan bouwen kan iedereen het.
Enige fout was dat ik de SATA SSDs niet had voorzien van voeding.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Motorblokbro
[..]
Makker
[..]
Zelf mij is het in een ver verleden gelukt. Sterkter nog bubble neon inbouwen, en plexiglas snijden om fans in te bouwen
Eyoquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:15 schreef Tailless het volgende:
[..]
Enige fout was dat ik de SATA SSDs niet had voorzien van voeding.
thnxxxxquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Motorblokbro
[..]
Makker
[..]
Zelf mij is het in een ver verleden gelukt. Sterkter nog bubble neon inbouwen, en plexiglas snijden om fans in te bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |