Ja ik heb een topic geopend in klussen en wonen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt van die plakstrips al moet je daar wel echt én een extra paar handen én heel veel geduld voor nodig hebt.....
Het is echt goed dat zoonlief meekijkt, in de reclameblokken even bespreken wat we gezien hebben.....ingewikkeld maar fascinerend!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik heb een topic geopend in klussen en wonen.![]()
Ben benieuwd is het spannend op tv?
Twee weten meer dan één. Alhoewel bij Bassie en Adriaan moest Adriaan echt alles doen had ik altijd het idee.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is echt goed dat zoonlief meekijkt, in de reclameblokken even bespreken wat we gezien hebben.....ingewikkeld maar fascinerend!
Deze serie is niet echt een vergelijking met Bassie en Adriaanquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Twee weten meer dan één. Alhoewel bij Bassie en Adriaan moest Adriaan echt alles doen had ik altijd het idee.
Is er geen karakter die vloekt en telefoons doormidden breekt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Deze serie is niet echt een vergelijking met Bassie en Adriaan
Helaas......quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is er geen karakter die vloekt en telefoons doormidden breekt?
Leuk is niet het goede woord.....tis echt spannend en fascinerend, gelukkig elke woensdagavond dubbele afleveringen....quote:
Oh en nu is het gedaan? Of zit je stiekem te baggeren?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk is niet het goede woord.....tis echt spannend en fascinerend, gelukkig elke woensdagavond dubbele afleveringen....
We moeten weer een week geduld hebben.....quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh en nu is het gedaan? Of zit je stiekem te baggeren?
Waar gaat dat overquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar Manifest is dan ook wel echt een spannende serie, blijven opletten ook....gelukkig kijkt zoonlief mee.....
We moeten weer een week geduld hebben.....quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh en nu is het gedaan? Of zit je stiekem te baggeren?
vliegtuig is vijf jaar vermist en ze proberen uit te zoeken wat er gebeurd isquote:
NAZI'S FROM MARS !!!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We moeten weer een week geduld hebben.....
[..]
vliegtuig is vijf jaar vermist en ze proberen uit te zoeken wat er gebeurd is
Mweh. Had gister ff broodje shoarma gehaald. Maar die is eruit gegaan en net ook staan nekken. Voel me niet helemaal top. Maar kijken hoe lang ik het volhoud op werk.quote:
Oh bah. Buikvirusje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 05:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mweh. Had gister ff broodje shoarma gehaald. Maar die is eruit gegaan en net ook staan nekken. Voel me niet helemaal top. Maar kijken hoe lang ik het volhoud op werk.
Sterkte man!quote:Op donderdag 13 februari 2020 05:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Eten was sowieso niet goed.
Thanks !quote:
Joah, kijk wel even hoe het gaat.Nog niet echt reden om thuis te blijven. Ram er zo een aspirientje in goan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel dapper dat je toch naar werk gaat.
Bikkel!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 05:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks !
[..]
Joah, kijk wel even hoe het gaat.Nog niet echt reden om thuis te blijven. Ram er zo een aspirientje in goan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |