Dat kan ook beter inderdaad, al zullen er niet heel veel zijn die beide afstanden willen schaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
1500-mass start op de laatste dag is nog het meest lachwekkende.
De Jong rijdt geen individuele race, of bedoel je Letitsiea?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, Visser heeft op zich wel anderhalve kans. Wüst heeft ook wel een kansje, hoewel Takagi natuurlijk wel allejezus sterk is op het moment. De Jong misschien nog met een kansje op een goede dag. Allemaal geen topfavoriet, maar met meerdere kansen bij elkaar is het niet heel onrealistisch om er één te verwachten.
Ja dat zou fijn zijn, tenzij de te laat gestopte Kramer het 5km-record afpakt, dan is het van de regen in de drup. Joeskov zou wel een prachtige wereldrecordhouder zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop alleen maar dat de WR records van die vervelende Bloemen uit de boeken worden gereden.
Semerikov met een rondje 27.3 aan het eind.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn, tenzij de te laat gestopte Kramer het 5km-record afpakt, dan is het van de regen in de drup. Joeskov zou wel een prachtige wereldrecordhouder zijn.
Dit lijkt mij een behoorlijke contradictie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn, tenzij de te laat gestopte Kramer het 5km-record afpakt, dan is het van de regen in de drup. Joeskov zou wel een prachtige wereldrecordhouder zijn.
Flink wat van de kanshebbers, met name bij de vrouwen (Mantia/Swings/Wenger, Blondin/Lollobrigida/Takagi/Bonazza/Lalenkova/Kazelina/Wijfje).quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kan ook beter inderdaad, al zullen er niet heel veel zijn die beide afstanden willen schaatsen.
Dat zijn er een stuk meer dan ik dacht. Het probleem is ook dat de 1500 meter zo intensief is, zeker op hoogte, dat diegene die de 1500 meter flink benadeeld zijn op de massastart.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Flink wat van de kanshebbers, met name bij de vrouwen (Mantia/Swings/Wenger, Blondin/Lollobrigida/Takagi/Bonazza/Lalenkova/Kazelina/Wijfje).
Ik snap wat je bedoelt, maar na al 2 jaar lang te kijken naar iemand die jaarlijks 3 ritten zn best doet en verder opzichtig niet zn best, vind ik desalniettemin dat ie te laat gestopt is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een behoorlijke contradictie.
De 1500 meter conflicteert met bijna iedere andere afstand. En als je 'm op dezelfde dag doet als de 500 meter (minst erge optie imo) ontkom je er weer niet aan om bijvoorbeeld de 3/5 kilometer op dezelfde dag als de mass start of ploegenachtervolging te doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
1500-mass start op de laatste dag is nog het meest lachwekkende.
Maar deze zin had je ook bij Yuskov kunnen gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar na al 2 jaar lang te kijken naar iemand die jaarlijks 3 ritten zn best doet en verder opzichtig niet zn best, vind ik desalniettemin dat ie te laat gestopt is.
In de tijd van Hilbert was het ook dag op dag.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:10 schreef Felagund het volgende:
Wat een vreemd schema trouwens met op donderdag de 5000 meter voor mannen en een dag later al de 10.000 meter.
Toen was er nog geen WK afstanden toch? En op de WK allround vergat hij wel eens de hele afstand te rijden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In de tijd van Hilbert was het ook dag op dag.
quote:
Mannen 5km: Roest in 6:00:17quote:Eerste voorspelling 3000 vrouwen:
Sablikova in 3.51.51
Hilbert, jongen...quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toen was er nog geen WK afstanden toch? En op de WK allround vergat hij wel eens de hele afstand te rijden.
Dat fragment uit de oude doos kennen we toch alleen van de lachfilmpjes?quote:
Zeg, snotneus...quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat fragment uit de oude doos kennen we toch alleen van de lachfilmpjes?
Je zou maar zo oud zijn dat je dat hebt meegemaakt, poepoe.
Ik hoor het al, ook hier nostalgie naar alles van voor 1987.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zeg, snotneus...
Ik keek al schaatsen toen het nog zwart-wit was, al vanaf dat ik baby was. Dat komt vooral doordat mijn vader samen met Jan Bols is opgegroeid. Bij ons ging de tv vroeger altijd uit als er visite was, behalve met schaatsen, dan werd er zelfs voor de tv gegeten.
Hadden ze al tv dan in jouw tijd?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zeg, snotneus...
Ik keek al schaatsen toen het nog zwart-wit was, al vanaf dat ik baby was. Dat komt vooral doordat mijn vader samen met Jan Bols is opgegroeid. Bij ons ging de tv vroeger altijd uit als er visite was, behalve met schaatsen, dan werd er zelfs voor de tv gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |