gadverdamme.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Als ik deze opdracht af heb ga ik als beloning paaseitjes met pindakaas halen.
En je was zo'n leuke aanwinst voor de sc.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gadverdamme.Net als die met zeezout.
Niemand is perfect.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je was zo'n leuke aanwinst voor de sc.
Kijk, jij snapt het.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gadverdamme.Net als die met zeezout.
Ik weet ook wel dat ik heel erg in de buurt kom.quote:
sommigen zijn meer perfect dan anderen.quote:
Bummer he.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je was zo'n leuke aanwinst voor de sc.
gaat het een beetje? heb je een scheve mond of een lamme arm?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens een choachingtraject gedaan voor werk. Goeie gast, sterke ideen. Hij ging op ig altikd los op zijn perfecte relatie en hoe je de vrouwtjes behandeld.
Nog geen jaar getrouwd en nu is zijn vrouw er van door.![]()
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat het een beetje? heb je een scheve mond of een lamme arm?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:00 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat het een beetje? heb je een scheve mond of een lamme arm?
Duh, over een perfecte relatie hoef je ook niet op te scheppenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb eens een choachingtraject gedaan voor werk. Goeie gast, sterke ideen. Hij ging op ig altikd los op zijn perfecte relatie en hoe je de vrouwtjes behandeld.
Nog geen jaar getrouwd en nu is zijn vrouw er van door.![]()
iemand die vrouwtjes zegt zou ik toch al niet heel serieus nemen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Duh, over een perfecte relatie hoef je ook niet op te scheppen
Los neem ik idd al niet serieusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand die vrouwtjes zegt zou ik toch al niet heel serieus nemen wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |