Je zou haast gaan denken dat je het expres doet ...quote:
Phehehehe, die macht went wel snel, of je praat gewoon het liefst met jezelfquote:
Echt nietquote:Op maandag 10 februari 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat je het expres doet ...
Dat laatste wel een beetjequote:Op maandag 10 februari 2020 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, die macht went wel snel, of je praat gewoon het liefst met jezelf
Jaquote:
Oopsquote:Op maandag 10 februari 2020 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig doe je het als blauwe. Het is regelmatig voorgekomen dat iemand dat deed, terwijl de user nog gewoon zwart was, maar achter de schermen al de modrechten had![]()
![]()
![]()
![]()
Zo heb ik ook wel eens erbij gelopen.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vanzelfsprekend laat jij een plaatje van een kok staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 10 februari 2020 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel eens erbij gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat was zeker midden in de zomer
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 10 februari 2020 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel eens erbij gelopen.@bitterbal was jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat viel mee, het was begin februari, net voor carnavalquote:Op maandag 10 februari 2020 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]en dat was zeker midden in de zomer
![]()
Yep. Ach ik begin morgen pas om 11.00 uur. dus hoef er niet heel vroeg in te liggenquote:Op maandag 10 februari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar even wachten met Sjefke uitlaten dan
Diep triest wel, hoezeer ik ook Radio 10 fan ben.quote:
Nu dus wachten op de megahit 'een homo is geen islamietje' om iedereen mee te krijgenquote:Op maandag 10 februari 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Diep triest wel, hoezeer ik ook Radio 10 fan ben.
Triester nog zijn de reacties van de internethelden.
Bijvoorbeeld iemand die riep dat het land niet collectief verontwaardigd zou zijn als moslims zo behandeld zouden worden. Nee daar krijg je de kans niet voor met alle doodsverwensingen die je dan zou krijgen
Die DJ heeft me, toen ie nog bij 3fm zat, een keer midden in de nacht gebeld tijdens de 90's request weekquote:Op maandag 10 februari 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Diep triest wel, hoezeer ik ook Radio 10 fan ben.
Triester nog zijn de reacties van de internethelden.
Bijvoorbeeld iemand die riep dat het land niet collectief verontwaardigd zou zijn als moslims zo behandeld zouden worden. Nee daar krijg je de kans niet voor met alle doodsverwensingen die je dan zou krijgen
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die DJ heeft me, toen ie nog bij 3fm zat, een keer midden in de nacht gebeld tijdens de 90's request week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |