en Tele6 (ovb)quote:Op maandag 10 februari 2020 21:11 schreef Blues het volgende:
Sigme-kampeermeet in het Midzomernachtweekend.
Opgegeven (naast sigme en partner): Barreltje, Kaatje, leintjuh, Isabeau, Aure, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea, L_S (en J?), PdeHoog, borisz (ovb), Uhmmpie (ovb)
Ovb Whiskers: mits ik een tent en een lift kan regelen. EDIT: tent is wrsch geregeldDank
Ovb borisz en Uhmmpie: mits de verjaardag van moeder niet gevierd wordt dat weekend.
Mag niet kijkenquote:Op maandag 10 februari 2020 21:12 schreef Blues het volgende:
https://www.klene.nl/producten/klene-suikervrije-ademin
Pfff mobiel is lastig hoor jongus
quote:Op maandag 10 februari 2020 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mag niet kijken![]()
Je moet ouder dan 13 zijn
A'tjes zoals we die hier noemen.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:12 schreef Blues het volgende:
https://www.klene.nl/producten/klene-suikervrije-ademin
Pfff mobiel is lastig hoor jongus
Klink heerlijk die gevulde groentesquote:Op maandag 10 februari 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Teruggelezen, je zou er gaatjes in je kiezen van krijgen.
Heerlijk gegeten, gevulde aubergine, gevulde courgette en gevulde wijnbladen. Hasan was de wijnbladen aan het vullen toen ik kwam, wat een pokkewerk is dat.
De wind is ook weer behoorlijk aangetrokken en toen ik van de schuur naar de ingang liep vielen de eerste druppels, blij mee
Pure Bountyquote:Op maandag 10 februari 2020 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:
M'n tong verbrand aan de bezorgde Pho bo.. T was wel lekker!
En pure bounty![]()
nada eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Heeft het bij jullie ook zo gehageld, gesneeuwd en geonweerd.?
Jup: snelweg van Leeuwarden naar Heerenveen was een soort winter hordenbaan.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Beetje hagel vanmiddag. Nu weer veel woei rond het huis.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Suikervervangers zijn vieze meukquote:Op maandag 10 februari 2020 21:37 schreef z80 het volgende:
Hier een absolute alleseter vreter mbt zoet. Enkel die meuk met suikervervangers laat ik liggen.
Vanochtend 1 flits gezien. En er is wat water gevallen in de loop van de dag.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Hier onweert en hagelt het nu.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Hier donderde het net één keer, stortregende het, en nu is het weer rustig. Dat alles in een kwartier of zo.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
A6 Joure - Emmeloordquote:Op maandag 10 februari 2020 21:36 schreef derLudolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |