quote:
Begroet worden door een muffin en een bitterbal, krijg er honger vanquote:
nee lijkt me smerig iddquote:Op maandag 10 februari 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Die arme bitterballetjes in vliegenvet.
Wat een horror
Welke eet je liever?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Begroet worden door een muffin en een bitterbal, krijg er honger van
Ze gaan die fabriek hier neerzetten in mijn mooie middeleeuwse bohemien stad.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Het schijnt naar boter te smaken
Gaan ze die bollen straks zeker vullen met vliegenroom?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaan die fabriek hier neerzetten in mijn mooie middeleeuwse bohemien stad.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze die bollen straks zeker vullen met vliegenroom?
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
@:muck we moeten deze sc eigenlijk naar CUL verhuizen. We hebben muffins, bitterballen, rmolo’s en vliegenvet
Heb je al babi pangang gegeten vandaag?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Iemand hier nog een Corona Virus voor mij over? Dan hoef ik met dit pleurisweer iig niet maar buiten
oh goed idee. Voor de zekerheid neem ik een bak saté en een loempia erbij.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je al babi pangang gegeten vandaag?
Ik hou mij ook aanbevolenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Iemand hier nog een Corona Virus voor mij over? Dan hoef ik met dit pleurisweer iig niet maar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |