Alleen echte antwoorden aub.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:58 schreef wollah het volgende:
We gaan samen een weekendje naar Lissabon. Ga ik haar als verrassing geven
Zichzelf denk.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie heeft haar dat cadeau gedaan?
Keihard gelachen hieroquote:Op maandag 10 februari 2020 14:52 schreef Najieto het volgende:
Niks. Op andere datums ook niks. Ze mag blij zijn dat ze in mijn huis mag wonen.
Omdat niemand caret.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:46 schreef vosss het volgende:
Wel grappig dat een weekendje weg wordt gezien als onzin en dat ik zeg dat ik haar een nieuw huis geef niet.
Wat overigens ook gewoon waar is. Ok daar dokt ze zelf aan mee, maar toch
Ze zijn gewoon allemaal jaloers op me levenquote:Op maandag 10 februari 2020 16:46 schreef vosss het volgende:
Wel grappig dat een weekendje weg wordt gezien als onzin en dat ik zeg dat ik haar een nieuw huis geef niet.
Wat overigens ook gewoon waar is. Ok daar dokt ze zelf aan mee, maar toch
Beetje onrust zaaien in andermans relatie?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:39 schreef Lunatiek het volgende:
Niks.
Wel even wat kopen voor degene die in stilte wordt aanbeden om anoniem toe te sturen.
Ze gaat schaatsen in dat lingeriesetje? Is dat niet wat koud? Pas maar op dat ze geen blaasontsteking krijgt😀quote:Op maandag 10 februari 2020 19:18 schreef Aiciu het volgende:
Volgens mij zouden we gaan schaatsen en koop wel een geil lingerie setje voor d'r
Tradities zijn er om in ere te worden gehouden. Met Valentijn stuur je degene die je in stilte aanbidt als anonieme minnaar een cadeautje of een kaartje. Dat je je vaste partner iets geeft is volkomen debiel op die dag, want van een heimelijke liefde kun je niet spreken.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beetje onrust zaaien in andermans relatie?
Stoken in andermans relatie dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Tradities zijn er om in ere te worden gehouden. Met Valentijn stuur je degene die je in stilte aanbidt als anonieme minnaar een cadeautje of een kaartje. Dat je je vaste partner iets geeft is volkomen debiel op die dag, want van een heimelijke liefde kun je niet spreken.
Als je in een relatie zit (of die ander, of beiden) is het niet de bedoeling dat die ander erachter komt wie je bent, je bent "Valentijn". Net zoals je met Sinterklaas "Sint&Piet" bent. Waarbij het Sinterklaasfeest en Sint Valentijn (Sint Felten) veel gemeen hebben, van oudsher.
Ik vrees dat een platonisch kaartje bij onzekere partners toch een hoop inrust geeft.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:17 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Met Valentijnsdag mag het, mits platonisch. Dat is juist de lol van die dag.
Ja, en? Je partner heeft een stille aanbidder, so what? Ik zou me zorgen maken als dat niet zo was.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vrees dat een platonisch kaartje bij onzekere partners toch een hoop inrust geeft.
Jij bent duidelijk niet onzekerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, en? Je partner heeft een stille aanbidder, so what? Ik zou me zorgen maken als dat niet zo was.
Hier welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet onzeker
Er zijn er zat die hun partner direct van een affaire zouden verdenken.
...quote:
sup?!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
...
Wie hier gaat hem het vertellen?
Dat moet je zo'n lelijke obese kortpittige met een aarsgewei en tuinbroek nemen, grote kans dat die geen stille aanbidders heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet onzeker
Er zijn er zat die hun partner direct van een affaire zouden verdenken.
Off-topic: hoe zouden mannen nou aan zoiets blijven hangen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:04 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat moet je zo'n lelijke obese kortpittige met een aarsgewei en tuinbroek nemen, grote kans dat die geen stille aanbidders heeft.
Alternatief kun je er een mindfuck van maken en je partner anoniem een cadeau sturen en je partner maar raden van wie het is... vooral als je zelf al een lullig cadeautje hebt gegeven als een "een geurtje".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |