SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Reacties en kritiek uiterst welkom
People assume too much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door very op 16-11-2020 14:37:47 ]People assume too much.
Kijk hem morgen even op de laptop. Doet het niet op de ipad.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef very het volgende:
[..]
Dank
Nu weer met iets nieuws bezig. Is nog een Work in Progress:
Doet het niet op de iPad? Het is gewoon een Youtube filmpje welke het gewoon zou moeten doen op een iPad.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk hem morgen even op de laptop. Doet het niet op de ipad.
OP een of andere manier blijf het rondje draaien, zal wel aan mijn ipad liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:49 schreef very het volgende:
[..]
Doet het niet op de iPad? Het is gewoon een Youtube filmpje welke het gewoon zou moeten doen op een iPad.
IK heb er helemaal geen verstand van wat er nu precies gebeurd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:05 schreef very het volgende:
[..]
Dank
Nu weer met iets nieuws bezig. Is nog een Work in Progress:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb er helemaal geen verstand van wat er nu precies gebeurd.
Ik vind het er mooi uitzien maar wat er nu verder gaat of moet gebeuren weet ik niet
Het is inderdaad een 3d model (in Maya) die ik voorzie van realistische materialen, een digitale lichtsetup en renderen maarquote:Op vrijdag 4 november 2022 01:06 schreef Puntenjager het volgende:
Maak je nou een 3D-model van zo'n auto en daarvan dan een gerealistisch gerenderde projectie/weergave of is het gewoon een 2D-tekening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door very op 04-07-2023 11:03:24 ]People assume too much.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |