Vergeet niet de school 'Ik heb wel eens meegemaakt.....'.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kijk naar de berichtgeving en je ziet gewoon dat het voor heel veel mensen dus niet meevalt.
Maar goed, er zijn er hier genoeg van de school 'ik heb er geen last van, dus dan bestaat het niet'.
Fakenews deze plaatje is van de zomer gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:23 schreef Zorro het volgende:
Nou nou wat een storm. Het is hier ook al gruwelijk uit de hand geescaleerd.
[ afbeelding ]
Verdorie betrapt.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Fakenews deze plaatje is van de zomer gemaakt.
In ieder geval hebben we onze eigen definities.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:23 schreef hjansen82 het volgende:
Hier in de achterhoek hebben ze eigen namen voor de stormen : Klazien, Bertus en Gertruda.
Niks eigen definities gewoon keihard gejat. Echt zwak.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In ieder geval hebben we onze eigen definities.
[ afbeelding ]
Dit is zo niet grappigquote:Op zondag 9 februari 2020 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niks eigen definities gewoon keihard gejat. Echt zwak.![]()
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat ding met die steen. Die is gewoon niet grappigquote:Op zondag 9 februari 2020 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld domme.
Ach ja iets met een pot en een ketel.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ding met die steen. Die is gewoon niet grappig
Voor de gemiddelde Fok!-ker een briesje. Als je pui er niet uitwaait, stelt het allemaal niks voor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |