Wat is laatstgenoemde afgegaan zeg
148
Maar ik zie scores voorbijkomen zoals 145, terwijl die helemaal niet in de tabel staan, ik weet niet wat ik hiervan moet denken.
quote:Die heeft gewoon heel goed opgelet toen de antwoorden besproken werden op tv
Op donderdag 16 januari 2003 00:11 schreef Paulum het volgende:
Maar ik zie scores voorbijkomen zoals 145, terwijl die helemaal niet in de tabel staan, ik weet niet wat ik hiervan moet denken.
quote:
Beste Vera,Hartelijk dank voor je deelname aan De Nationale IQ Test 2003 van BNN.
We hebben je antwoorden ontvangen en je score berekend.
Jouw IQ score is 134.
quote:Kortom: Fok!-kers slimme mensen ?
Op donderdag 16 januari 2003 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat bijna iedereen hier hoog tot zeer hoog scoort.![]()
Wel toevalligIk scoorde zelf natuurlijk ook 148
quote:Lekker vaag certificaat, een score van 145 bestaat helemaal niet!
Op woensdag 15 januari 2003 22:52 schreef VinceCarter het volgende:
Ik heb m'n certificaat binnen gehad
Waarom gaat die test trouwens maar tot 150? Sommige mensen hebben toch een veel hoger I.Q..
Ik had zelf btw 4 fout=61 goed=142 punten. 2 fouten bij 'zoek de verschillen', 1 fout bij die bouwtekeningen en 1 bij getallen optellen.
Ik hoop maar niet dat de volgens sommigen luidkeels verkondigde regel E.Q. = 200 - I.Q klopt, dat zou weer wat minder zijn.
Bij mij waren al die zoek de verschillen fout en rekenen ligt me helemaal niet, taal had ik echter alles goed. Maarja, ik wist allang dat de exacte kant niet bepaald mijn beste kant is.
quote:Tss, zo'n hoog IQ en dan weet je nog niet wat je er van moet denken.
Op donderdag 16 januari 2003 00:11 schreef Paulum het volgende:
Zelf 144, 62 goed, zelfde als vorig jaar, jammer genoeg 2 fouten gemaakt bij zoek de verschillen, kostbare puntjes :<Maar ik zie scores voorbijkomen zoals 145, terwijl die helemaal niet in de tabel staan, ik weet niet wat ik hiervan moet denken.
ik vind trouwens wel dat het belang van IQ nogal overschat wordt, het geeft alleen maar een indicatie van je vermogens tot het zien van logica en ruimtelijk inzicht, er zijn volgens mij nog veel meer dingen die meespelen zoals het vermogen tot het opnemen van informatie e.d
daarnaast heb je nog veel meer vermogens nodig om bijvoorbeeld een topmanager of arts te worden bijvoorbeeld inzet, creativiteit, sociale vaardigheden etc
en dat iq van winny de jong geloof ik ook niet, ze mag wel een raar mokkel zijn maar ze heeft behoorlijk goeie opleidingen gehad
quote:Nee kortom Bout-IQ-test ik had zelfs een IQ van 137
Op donderdag 16 januari 2003 01:24 schreef JT_RSD het volgende:[..]
Kortom: Fok!-kers slimme mensen ?
quote:Ik bedoelde eigenlijk de uitleg van de antwoorden, niet of het a,b,c of d is....
Op woensdag 15 januari 2003 23:09 schreef RAiDEN het volgende:[..]
http://teletekst.nos.nl an dan naar 354 gaan
quote:Dan wordt het wachten op de herhaling denk ik.
Op donderdag 16 januari 2003 09:34 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
Ik bedoelde eigenlijk de uitleg van de antwoorden, niet of het a,b,c of d is....
132 ben je een genie, dus als ik ff die stomme irritante plaatjes weglaat dan ben ik wel een genie.Die plaatjes waren voor mensen met goeie ogen.Ik zat eigenlijk ook te ver weg van de televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |