quote:hoeveel fout/goed had je dan? want
Op woensdag 15 januari 2003 22:44 schreef Beavis het volgende:
Hmmm ik had 131 (denkvermogen universitair+ begaafd) en ik heb "maar" een MBO opleiding.
ik had 56 goed dus 130, hoe vaker je zoiets doet, hoe hoger je scoort
IQ Score Denkniveau
70 80 LBO -
80 90 LBO
90 100 LBO +
100 110 MBO
110 120 MBO + - HBO
120 130 HBO + / Universitair
130 140 Universitair + (begaafd)
140 150 Universitair ++ (hoogbegaafd)
quote:145 is best wel hoog, knap hoor
Op woensdag 15 januari 2003 22:52 schreef VinceCarter het volgende:
Ik heb m'n certificaat binnen gehad
Def Rhymz mag dan wel verschrikkelijk zijn en ook zo overkomen, maar z'n HAVO heeft ie wél gehaald. Daar moet je toch zeker 100 of meer voor hebben lijkt me.
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 15-01-2003 23:02]
quote:LIVE hé schat
Op woensdag 15 januari 2003 22:58 schreef BdR het volgende:
btw, de tv uitzending was nogal rommelig
ik vraag me af hoeveel mensen hier de test in een keer hebben gedaan en niet ff snel calculator geopend hebben...verdacht veel genieën hiero...
Nog meer mensen die op hun beeldscherm die sneeuw op die boom niet konden zien en op tv wel?
Wie had nou die score van 148, die naam kwam me vaag bekend voor..
quote:De rest durft het gewoon niet te zeggen
Op woensdag 15 januari 2003 23:05 schreef Darkinforcer het volgende:
Inderdaad veel genieën hier.Maar zeg maar vanaf 130 mag je jezelf een genie benoemen.Lijkt me een beetje ver gaan dat hier op fok de 130 en 140 om je oren vliegen.Maar natuurlijk kan het zo zijn dat de gemiddelde fokker wat slimmer is dan het landelijke gemiddelde
quote:Lijkt me idd niet helemaal eerlijk, maar ik denk dat de meeste hem toch wel eerlijk hebben gemaakt hoor
Op woensdag 15 januari 2003 23:02 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
ik had een iq van 130....naja...ik vraag me af hoeveel mensen hier de test in een keer hebben gedaan en niet ff snel calculator geopend hebben...verdacht veel genieën hiero...
Vind ik toch netjes.
Weten jullie misschien of je de antwoorden ook op het internet kan vinden? Of kon dat alleen via de tv uitzending?
quote:Ziek
Hartelijk dank voor je deelname aan De Nationale IQ Test 2003 van BNN.We hebben je antwoorden ontvangen en je score berekend.
Jouw IQ score is 142.Als je wilt weten wat deze uitslag betekent, kijk dan op http://www.bnn.nl/denationaletest om te zien bij welk denkniveau jouw IQ past.
De Nationale IQ Test 2003 van BNN geeft een goede indicatie van je intelligentie. Voor een uitgebreid(er) onderzoek adviseren we je een afspraak te maken met een gediplomeerd psycholoog.
Groeten,
De Nationale Test
BNN
quote:http://teletekst.nos.nl an dan naar 354 gaan
Op woensdag 15 januari 2003 23:07 schreef maarteniscrazy het volgende:
Weten jullie misschien of je de antwoorden ook op het internet kan vinden? Of kon dat alleen via de tv uitzending?
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 15-01-2003 23:11]
quote:354
Op woensdag 15 januari 2003 23:09 schreef RAiDEN het volgende:[..]
http://teletekst.nos.nl an dan naar 534 gaan
quote:Dem, hoopte het net sneaky goedgeedit te hebben. Op het gebied van cijfertjes had ik juist goed gescoord.
Op woensdag 15 januari 2003 23:11 schreef mamamiep het volgende:[..]
354
.
quote:Kwam jammer genoeg 3 IQ-punten tekort
Op woensdag 15 januari 2003 22:58 schreef mamamiep het volgende:[..]
145 is best wel hoog, knap hoor
.
Zowee, maar Tatjana een score van 78, da's niet echt hoog..
quote:je kan hem nog maken hoor op de site van bnn...
Op woensdag 15 januari 2003 23:17 schreef Toewan het volgende:
Heb niet meegedaan, kwam er te laat achter en toen had ik dus wel een gedeelte van de antwoorden gezien..Zowee, maar Tatjana een score van 78, da's niet echt hoog..
edit: oeps verkeerd gelezen...achja, ik heb ook maar een iq van 130
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |