Thanksquote:
Doe hem anders ff in de OPquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef YourCaptor het volgende:
Zipportal nu ook fanatiek aan het kijken
Hopen is een groot woord, maar je zou het maar meemaken via een liverstream, is wel een dingetje..quote:Op zondag 9 februari 2020 15:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ben je compleet achterlijk hoor.
Ja weet niet krijg wel die indruk. Het enthousiasme is iets té hier als er een erg wild land.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ben je compleet achterlijk hoor.
Liever nietquote:Op zondag 9 februari 2020 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen is een groot woord, maar je zou het maar meemaken via een liverstream, is wel een dingetje..
dat is een feitquote:
Daar gaat al die studentenfietsenquote:
Zijn er al beelden van omgewaaide mensen zoals in Den Bosch destijds?quote:
Ik snap het sensatie dingetje wel, maar ik hoop toch wel dat het besef er vrij snel komt dat je mogelijk 80 (ik roep nu maar wat natuurlijk) mensen hebt zien doodgaan, live op camera.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hopen is een groot woord, maar je zou het maar meemaken via een liverstream, is wel een dingetje..
Liefquote:Op zondag 9 februari 2020 15:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Hopelijk als er een boom omgaat dan niet richting mijn huisjeRechts is het water, dan maar op een bootje ofzo
https://imgur.com/zfx4dUo
Stoel bij het raam gezet voor de hont, zij is #ALTIJDREADY
[ afbeelding ]
Ja, dat. Sensatie wil(len) we(ik) zien. Maar niet ten koste van mensenlevens, als je dat wil ben je ziek.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik snap het sensatie dingetje wel, maar ik hoop toch wel dat het besef er vrij snel komt dat je mogelijk 80 (ik roep nu maar wat natuurlijk) mensen hebt zien doodgaan, live op camera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Het is me een herrie in onze tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjek mijn filmpje op de vorige pagina![]()
Dat ja, diep respect voor die pilotenquote:Op zondag 9 februari 2020 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
Jij misschien ja. Wij vinden het gewoon mooi om naar t vakwerk van de piloten te kijken.
Geloof niks van wat jij zegt. Puur ramptoerisme dit.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
Jij misschien ja. Wij vinden het gewoon mooi om naar t vakwerk van de piloten te kijken.
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:10 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Geloof niks van wat jij zegt. Puur ramptoerisme dit.
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Over twee vliegtuigen is Corona Airways aan de beurt.
Dwaas, er zitten altijd van die gastjes daar bij Schiphol die het tof vinden om vliegtuigen te spotten.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:10 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Geloof niks van wat jij zegt. Puur ramptoerisme dit.
Niet normaal inderdaad. Prima stuiter met het neuswielquote:Op zondag 9 februari 2020 15:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, die Korean Air Cargo klapte ook lekker neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |