Zit hoog en blijft hoogquote:Op zondag 9 februari 2020 15:15 schreef Revanches het volgende:
hoe zien ze zo snel dat het een go around is?
Ah I see, thanks .quote:
Mobiel schijthuis van de bouwvakkers omgewoeidquote:
quote:Tussen Zaandam en Hoorn is er vertraging en rijden er minder treinen door een voorwerp in de bovenleiding. Er is een vlag in de bovenleiding gewaaid.
Netjes geland!quote:Op zondag 9 februari 2020 15:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Daar komt Corona Airways voor een tweede poging
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:32 schreef Maharski het volgende:
Ik heb het niet meer van angst! Alsjeblieft ciara, ga weg!! KUTWIJF
het zwaarste moet nog komenquote:Op zondag 9 februari 2020 15:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Tot nu toe valt het wel mee met die storm. Hier op 7km van de kust had ik erger verwacht
twitter:ProRail twitterde op zondag 09-02-2020 om 15:33:19#StormCiara Bij Eindhoven is een trein over een grote boom gereden. Daarbij heeft de trein waarschijnlijk schade opgelopen. De incidentenbestrijders van ProRail zijn onderweg naar de locatie.https://t.co/BuWbf85OQY reageer retweet
??quote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef Rewimo het volgende:
Pfff dat was een behoorlijk scheve landing net op Heathrow. Ik schrok ervan.
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:32 schreef Maharski het volgende:
Ik heb het niet meer van angst! Alsjeblieft ciara, ga weg!! KUTWIJF
Zou eigenlijk in het verlengde van een landingsbaan moeten zijn, dan zie je het geschommel beterquote:Op zondag 9 februari 2020 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-van-megastorm-ciara
Schiphol livestream
Die is al geweest, sneller dan het geluid.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:27 schreef Nikonlover het volgende:
Er komt een bijzondere 747 aan begreep ik ff geleden?
Het geschommel van de cameraman is wel goed te zienquote:Op zondag 9 februari 2020 15:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk in het verlengde van een landingsbaan moeten zijn, dan zie je het geschommel beter
#ikbenveiligquote:Op zondag 9 februari 2020 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Je bent er helemaal niet. @:wereldgozer
BEFLIKKERING
Heathrow?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:39 schreef Nikonlover het volgende:
A380 is uit hold en heeft zich aangesloten in de rij![]()
![]()
einDElIjk IemAND dIe Er IEtS AaN DOEt!quote:
Eroverheen nog wel. Da's knap.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ProRail twitterde op zondag 09-02-2020 om 15:33:19#StormCiara Bij Eindhoven is een trein over een grote boom gereden. Daarbij heeft de trein waarschijnlijk schade opgelopen. De incidentenbestrijders van ProRail zijn onderweg naar de locatie.https://t.co/BuWbf85OQY reageer retweet
quote:
Dit is pesten van de passagiers, na de eerste keer een erg bumpy landing moeten ze nu nog een keerquote:
Eerst nog 3 kleintjes en dan komt iequote:Op zondag 9 februari 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet. Machtige dingen dat
k zit klaar. Hoe lang nog? :p
Verwachting is dat de storm het stikstofprobleem oplostquote:Op zondag 9 februari 2020 15:41 schreef -XOR- het volgende:
Ben benieuwd of Ciara een pandemie wordt of dat het gewoon weer overwaait.
Ga ik snel ff koffie pakkenquote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eerst nog 3 kleintjes en dan komt ie
Op Schiphol of Heathrow?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eerst nog 3 kleintjes en dan komt ie
Heathrowquote:
Niet zo bizar. Windshere of niet. Plus ervaring vd piloten.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:47 schreef Nikonlover het volgende:
En deze ging weer heel soepelBizar dat verschil steeds.
quote:
Is gewoon een kwestie van geluk dus.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo bizar. Windshere of niet. Plus ervaring vd piloten.
Als je net een windvlaag hebt zit je precies kut.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:47 schreef Nikonlover het volgende:
En deze ging weer heel soepelBizar dat verschil steeds.
Wel een mooie drift er achteraanquote:
Kun je zwemmen?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:52 schreef Tris het volgende:
Mijn regenmeter is van slag. Ik ben met 50 mm inmiddels verzopen...
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:53 schreef TLC het volgende:
Zijn er ook mensen en cameraploegen bij bv bushaltes en treinstations om te kijken hoe bussen en treinen aankomen ?
Toch bijzonder dat je in zo’n korte zin zoveel onnodig Engels kan gebruiken.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Toch bijzonder dat zon massive unit zo smooth kan landen
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:53 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat je in zo’n korte zin zoveel onnodig Engels kan gebruiken.
[..]
[..]
Wow!quote:
inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
Nooit gedacht dat ik een hele middag naar deze stream zou kijken
YEah! Echt gaaf! Nu 2e pogingquote:Op zondag 9 februari 2020 15:58 schreef Revanches het volgende:
[..]
inderdaadmaar die touch and go was het waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |