Lastig he, dat blauwe kleurtjequote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Dat filmpje met die blonde vrouw, wat komt daar nou tegen haar gezicht aan, een vis?
Jaquote:Op zondag 9 februari 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Dat filmpje met die blonde vrouw, wat komt daar nou tegen haar gezicht aan, een vis?
Dat filmpje herinner ik me nogquote:Op zondag 9 februari 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik zoek eigenlijk die compilatie van dat dat wat er afvloog en die mensen over dat kruispunt hier op rijswijkse plein in den haag.
Was 2 jaar terug ofzo?
Deze?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat filmpje herinner ik me nog
Jaaaaaaaaaaquote:
Jaaaa, die.quote:
a large troutquote:Op zondag 9 februari 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwelingquote:Op zondag 9 februari 2020 12:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Wind. Raar begrip. Onaantastbaar, onzichtbaar en toch zo meedogenloos.
Afgelopen zomer is elk briesje welkom, en nu moeten we ons verschuilen, zoveel mogelijk binnenblijven.
Wat kan de natuur toch mooi zijn.
Dit is geen Ferryquote:Op zondag 9 februari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ferry’s varen altijd uit, weer of geen weer. Die krijgen het vannacht flink voor hun kiezen
Dat zag iedereen wel aankomen. Die heeft het er gewoon op gegoktquote:Op zondag 9 februari 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Molo heeft nog een dag in londen denk ik
Kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebbenquote:
Hij is nog niet gecanceld.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
Molo heeft nog een dag in londen denk ik
7 MINUTEN GELEDEN
120 vluchten van en naar Schiphol geannuleerd
Gisteren werd al bekend dat KLM veertig Europese vluchten zou schrappen.
Of er vandaag nog meer vluchten geannuleerd gaan worden vanwege Ciara, kon een woordvoerder van de luchthaven nog niet zeggen. "Dat bekijken we van moment tot moment." Schiphol adviseert reizigers om de actuele vluchtinformatie te checken of contact op te nemen met de maatschappij waar ze hun vlucht hebben geboekt.
Levensmoequote:Op zondag 9 februari 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Havenhoofd afgeloten, mensen lopen toch gewoon naast het hek er op
[ afbeelding ]
natuurlijk. mensen denken altijd dat ze het beter weten.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zijn avontuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
met een vlieger?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook met kinderen als ik goed kijk
quote:Op zondag 9 februari 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, kortgezegd ben ik hier de bejaarde feministe met haar op haar tanden.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren je hier eerder gezien te hebben
Niet iedereen is even gelukkig met zijn kinderen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook met kinderen als ik goed kijk
Vertel!quote:Op zondag 9 februari 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet iedereen is even gelukkig met zijn kinderen.
Met hier bedoel ik KSC he niet Fok algemeenquote:Op zondag 9 februari 2020 12:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, kortgezegd ben ik hier de bejaarde feministe met haar op haar tanden.
Nogal onparlementair in het taalgebruik dus.
Soort miss Marple zonder de detectivescills.
Ook wel: belegen hippie met goede bedoelingen maar grote bek.
En een klein hartje.
van belastinggeldquote:Op zondag 9 februari 2020 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks vast weer iemand die uit zee gevist moet worden.
' Oops, Storm is weg gewaaidquote:Op zondag 9 februari 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet iedereen is even gelukkig met zijn kinderen.
"Nu hebben we alleen Vlinder nog. Vlinder?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |