Ik denk dat ze bij sommige bevindingen niet echt anders kunnen.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:49 schreef Markesh het volgende:
[..]
Vraag me af of ze wel eerlijk naar buiten gaan komen met hun bevindingen..
Dat durf ik niet , dan wordt hij straks weer boos.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:02 schreef vosss het volgende:
Kan iemand Steve ff twitteren of hij soms die breaking news balk uit wil zetten? Mijn OLED brandt nog in zo
Hoezo had je dat al eens gevraagd dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat durf ik niet , dan wordt hij straks weer boos.
Jahquote:Op zondag 9 februari 2020 23:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo had je dat al eens gevraagd dan?
Vraag dan! Zeg maar dat je het van mij moest vragen. Das een dure tv jongen, die mag Steve niet kapot makenquote:Op zondag 9 februari 2020 23:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
JahSteve is soms ineens een beetje lichtgeraakt.
Hij staat ook aan op mijn tv en als die updates te lang duren naar zijn zin is-ie helemaal chagerijnig.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Vraag dan! Zeg maar dat je het van mij moest vragen. Das een dure tv jongen, die mag Steve niet kapot maken
Bluf!!
Yep. Maar 15 procent van 1 is meer dan 20 procent van 2 natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:41 schreef vosss het volgende:
15,7% serious/critical.
Dat was rond de 20% een week terug.
Procentueel gezien nietquote:Op zondag 9 februari 2020 23:47 schreef wodca het volgende:
[..]
Yep. Maar 15 procent van 1 is meer dan 20 procent van 2 natuurlijk.
Zo saai. Dan vind ik dit eigenste topic veel interessanterquote:
Dit is toch geen feit? BVDquote:Op zondag 9 februari 2020 12:36 schreef Benger het volgende:
Op dat cruiseschip is het via het zwembad verspreid.
Het is zoveel informatie dat ik net even in slaap gesukkeld was.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:55 schreef wodca het volgende:
[..]
Zo saai. Dan vind ik dit eigenste topic veel interessanter
Scherp!quote:Op zondag 9 februari 2020 23:03 schreef syroto het volgende:
[..]
lol dat onderste plaatje... in Hong Kong rijden ze links![]()
Slaap lekker, ik ga ook maar eens naar bed, om 0530 rammelt due klotewekker alweer.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is zoveel informatie dat ik net even in slaap gesukkeld was.
Weet jij toevallig hoeveel cured?quote:Op maandag 10 februari 2020 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik ga ook maar eens naar bed, om 0530 rammelt due klotewekker alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |