Oepsquote:Op zondag 9 februari 2020 00:29 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ben je weer nepgeld aan het bestellen uit china?
Past het nog na de hete was?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb deze week een pakketje ontvangen uit een stad die op slot zit vanwege het virus, Zhengzhou.
Het is een t-shirt. Ik heb hem nu aan
Wat is "Vastenavend" in hemelsnaam?quote:
Vastenavend ....quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:42 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
[..]
Wat is "Vastenavend" in hemelsnaam?
Nooit te oud om te leren, dacht al dat het een typefout wasquote:
Een typefout? Van mij?quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:46 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
[..]
Nooit te oud om te leren, dacht al dat het een typefout was
Haha nee in het artikel waar je naar linkt.quote:
Nee, die muis was al dood dus niets aan de hand.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:52 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
[..]
Haha nee in het artikel waar je naar linkt.
Enne on topic, zou me geen zorgen maken het virus overleeft niet zo lang zonder gast.. Tenzij ze bv levende besmette muizen mee sturen om ons ook te besmetten.
Hmmm ik ben niet zeker hoe lang het virus in een lijk kan blijven leven...quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, die muis was al dood dus niets aan de hand.
Dat denk je alleen maar! Verman je zelf en ga naar school!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:41 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
Hmm mijn pakje van Alie is binnen maar loop nu wel te snotteren....
Ja (over)morgen weer Zondagsschool, hoop dat ik dan beter ben, de pastoor wou me graag weer zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar! Verman je zelf en ga naar school!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |