quote:
Op zondag 9 februari 2020 17:36 schreef Legoblokje het volgende:Ben ik de enige die echt totaal geen idee heeft wie de mol is?
Ik dacht eerst altijd Buddy, maar die wordt te verdacht gemaakt door de montage. Net als Leonie en Miljuschka.
Claes is het gewoon niet en ook bij Nathan en Rob zie ik het niet...
Heb zelf ook geen idee en ben voorlopig maar voor Rob gegaan zonder specifieke reden.
Wel weet ik haast zeker dat Buddy en Leonie niet de mol zijn. De montage probeert Buddy verdacht te maken (Mil die in een biecht zegt zijn naam te zien bij die laatste opdracht) en Leonie is veel te druk aanwezig.
Probleem is echter dat de meeste kandidaten wel op hun de test invullen. Dus wie weet het beter, de kandidaten of de kijkers?
Volgens mij gaan we 1 van de volgende 2 mogelijkheden krijgen, een finale met Mil, Buddy en Leonie (alle verdachte kandidaten binnen de groep; een kopie van vorig jaar behalve dat de verliezer op de verkeerde mol zit). Of het bondje tussen Mil en Buddy gaat stuk doordat 1 van de 2 een rood scherm krijgt.
Als zowel Leonie als Mil de finale halen dan ga ik voor Mil als Mol (als ik dan nog in de app mijn punten heb).
Wel heb ik een interessante theorie gelezen trouwens dat op de waaiers wellicht voor alle kandidaten stond bv. "Buddy zit in wie is de mol" en dat alleen de mol een afwijkende waaier had.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´