Die Colombiaanse van je hoeft niet bang te zijn dat ze wegwaait hoor hahaquote:
Valt me nog mee.quote:
Het werd wel heel dramatisch gebracht, maar het is alsnog niet prettig om buiten een wandeling te maken.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Valt me nog mee.
Als ik de media mocht geloven kon ik wel zandzakken voor mn deur leggen.
Jankbal, ben uren buiten geweest vandaag.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het werd wel heel dramatisch gebracht, maar het is alsnog niet prettig om buiten een wandeling te maken.
Die rolt sowieso al weg (lol)quote:Op zondag 9 februari 2020 17:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die Colombiaanse van je hoeft niet bang te zijn dat ze wegwaait hoor haha
Er zijn hier complete daken weggevlogen.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het werd wel heel dramatisch gebracht, maar het is alsnog niet prettig om buiten een wandeling te maken.
Lekker uitgewaaid?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jankbal, ben uren buiten geweest vandaag.
Ja zo hoog dat bijna niemand met je wil ballen en het ook nooit tot een relatie komt thank you next.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Your loss. Ik denk niet dat je ooit nog een aanbieding van dergelijk hoog niveau krijgt.
Hey vrolijkstequote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zo hoog dat bijna niemand met je wil ballen en het ook nooit tot een relatie komt thank you next.
Oke Arianaquote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zo hoog dat bijna niemand met je wil ballen en het ook nooit tot een relatie komt thank you next.
Welke FOK!er zit daar?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:27 schreef Cronometer het volgende:
Ik hoor steeds een bonkend geluid op zolder. Volgens mij ben ik straks ook mijn dak kwijt.
quote:
Hoe gaat het met je racecarriere?quote:
Ik geef me niet volledig te grabbel aan toevallige passanten nee.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |