De halve wereld haalt onderdelen uit China omdat het goedkoper is, dat treft echt niet alleen Hyundai.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:GordonGChang twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 17:40:04#Hyundai has suspended car production in #SouthKorea due to a lack of parts from #China. This shutdown, the result of the #coronavirus epidemic, would not have occurred if the company made needed parts close to its assembly operations. #ProximityManufacturing https://t.co/OFat5RBT51 reageer retweet
Het ging ook niet om dat onderste stukje van de tweet, maar om het bovenste dat Hyundai zijn productie stil moet leggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De halve wereld haalt onderdelen uit China omdat het goedkoper is, dat treft echt niet alleen Hyundai.
Er stond niet bij om welk deel van de tweet het gingquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het ging ook niet om dat onderste stukje van de tweet, maar om het bovenste dat Hyundai zijn productie stil moet leggen.
I know ik bestel nu ook niks meer uit Chia. Sinds 21 jan al niet meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De halve wereld haalt onderdelen uit China omdat het goedkoper is, dat treft echt niet alleen Hyundai.
Net als de meeste elektronica, medicijnen en action-troep.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:09 schreef Xenorium het volgende:
Auto onderdelen worden natuurlijk extra duur want schaarste, dus je auto heeft een reparatie nodig en dat is dan weer dikke bingo voor sommige mensen. Niet voor ons natuurlijk.
Wist je dat de knoflook in de supermarkt meestal uit China komt. Moet je maar eens opletten op het labeltje.
Soort van Big Mac index. Wat kost knoflook ?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:09 schreef Xenorium het volgende:
Auto onderdelen worden natuurlijk extra duur want schaarste, dus je auto heeft een reparatie nodig en dat is dan weer dikke bingo voor sommige mensen. Niet voor ons natuurlijk.
Wist je dat de knoflook in de supermarkt meestal uit China komt. Moet je maar eens opletten op het labeltje.
Iedereen ziek? Man doe toch normaal. De meeste mensen hebben er nauwelijks last van. Zelfs in het ergste geval waar 30% in het ziekenhuis terecht komt is dat lang niet iedereen. Echt de domheid hier is te ruiken gewoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Opleiden kost tijd. Ondertussen is iedereen ziek. Jij bent niet zo bekend met het gemiddelde apocalyptisch scenario, hoor ik al.
Bij jou is elke vorm van humor al afgestorven, zie ik. Misschien moet je jezelf iets minder serieus nemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:19 schreef Draak31 het volgende:
Iedereen ziek? Man doe toch normaal. De meeste mensen hebben er nauwelijks last van. Zelfs in het ergste geval waar 30% in het ziekenhuis terecht komt is dat lang niet iedereen. Echt de domheid hier is te ruiken gewoon.
Jezusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Iedereen ziek? Man doe toch normaal. De meeste mensen hebben er nauwelijks last van. Zelfs in het ergste geval waar 30% in het ziekenhuis terecht komt is dat lang niet iedereen. Echt de domheid hier is te ruiken gewoon.
https://www.nature.com/articles/s41422-020-0282-0quote:Remdesivir and chloroquine effectively inhibit the recently emerged novel coronavirus (2019-nCoV) in vitro
....
Our findings reveal that remdesivir and chloroquine are highly effective in the control of 2019-nCoV infection in vitro. Since these compounds have been used in human patients with a safety track record and shown to be effective against various ailments, we suggest that they should be assessed in human patients suffering from the novel coronavirus disease.
Mijn excuses ik dacht even dat je serieus was. Het kan allemaal hier, ik zie zo veel kansloze paniekerige reactiesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij jou is elke vorm van humor al afgestorven, zie ik. Misschien moet je jezelf iets minder serieus nemen.
Zat je ook wel een beetje te voeden, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:23 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mijn excuses ik dacht even dat je serieus was. Het kan allemaal hier, ik zie zo veel kansloze paniekerige reacties
Ik ruik dat niet met mijn mondkapje op.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Het Wilbur Ross argument, "de uitbraak kan een positief effect hebben, manufacturing jobs terugbrengen naar de VS".quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:GordonGChang twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 17:40:04#Hyundai has suspended car production in #SouthKorea due to a lack of parts from #China. This shutdown, the result of the #coronavirus epidemic, would not have occurred if the company made needed parts close to its assembly operations. #ProximityManufacturing https://t.co/OFat5RBT51 reageer retweet
Mijn pakketjes van Aliexpress staan al een paar weken op awaiting shipment. Van mij mogen ze die telefoonhouder en hdmi vga converter houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:24 schreef Lafoy het volgende:
Misschien stel ik nu een heel domme vraag,maar stel je voor ik bestel nu iets via Ebay/Wish/Ali uit China, versturen ze dat dan wel gewoon of ligt echt alles plat daar?
Interessant, ik dacht dat het een vleermuis was.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:52 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens dit artikel verspreidde dit diertje mogelijk het virus. Ik weet niet of dat al ergens staat.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lijk-het-coronavirus
Dit diertje kan het ook weer verspreid hebben naar vleermuizen Staat in dat artikel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Interessant, ik dacht dat het een vleermuis was.
Ik las dat al eerder en ik hoop dat het inderdaad dat beest isquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:52 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens dit artikel verspreidde dit diertje mogelijk het virus. Ik weet niet of dat al ergens staat.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lijk-het-coronavirus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |