Nope, zat mensen die laatbloeiers zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:58 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Voor incels wellicht, niet voor normale personen.
Naja één v/d twee hè, het is nog niet helemaal duidelijk of het z'n zusje of nichtje is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:52 schreef Kamover het volgende:
Is dit serieus? Zussen en nichten ballen?
Ben uitgerukt inmiddelsquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij reageerde op mij in zijn condoomtopic en zo kwam ik erachter.
is compleet anders, een prostituee geeft je geen romantiek etcetera. Heb nergens gezegd het woord zwaar gebruikt. Het lijkt me wel gewoon normaal om te willen neuken als 24-jarige maagd die niet gezoend heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
TS, doe normaal joh. Je gaat toch niet je zus neuken, of je nicht.
Betaal gewoon een keer voor seks en dan is die druk eraf. Je stelt je trouwens ook echt enorm aan over hoe zwaar je het wel niet hebt dat je nog niet geneukt hebt. Afknapper dat soort gedrag.
Laatbloeier is iets anders dan op je 24e niet hebben gezoent.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nope, zat mensen die laatbloeiers zijn.
Je bent geen wanhopig geval. Ik hoop dat je geen wanhopige dingen gaat doen...
nee hoor, zou als ze gemiddeld was gewoon doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:15 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Het feit dat jij haar geil vindt is een belangrijk component in jouw overweging. Om jou compleet advies te geven moeten wij ook dat deel beoordelen.
Stel dat jij over een jaartje gewoon seks kan hebben met een meisje dat vergelijkbaar is in aantrekkelijkheid en dan blij zou zijn dat je het niet gedaan hebt destijds, dan moeten wij jou adviseren om geduld te hebben.
Nee hoor. Maar dat wil je niet horen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Laatbloeier is iets anders dan op je 24e niet hebben gezoent.
Omdat jij TS nog niet van zijn probleem hebt afgeholpen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:58 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Waarom blijft dit troll topic open
Jawel hoor. Je kan alles krijgen wat je wilquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
is compleet anders, een prostituee geeft je geen romantiek etcetera. Heb nergens gezegd het woord zwaar gebruikt. Het lijkt me wel gewoon normaal om te willen neuken als 24-jarige maagd die niet gezoend heeft.
Je kreeg het voordeel van de twijfel, maar naar aanleiding van je post hierboven is het topic onhoudbaar geworden. De posts zijn er inmiddels ook naar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Heb verder nergens in dit topic gezegd dat ik daadwerkelijk inga op wat in het andere topic staat. En ter informatie: ik heb inderdaad verzonnen dat het om m'n nichtje ging in dat andere topic omdat empathieloze mensen zoals jij bij de waarheid nog feller van leer trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |