anderen die erachter komen doordat iemand heeft gepraat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "doorlekken" eigenlijk?
Ah ... ik vind het meer een term voor maandverbanden/luiers.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:39 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
anderen die erachter komen doordat iemand heeft gepraat.
We hadden het over maatschappelijke acceptatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:27 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
dat ging tegen de wil van de slaven in.
Die gore slet vuile lichtekooi vieze sloerie vrouw met karakter finaal uit elkaar trekkenquote:
je was toen geen maagd of wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:54 schreef Harlekien het volgende:
Oh god.
Is er al geantwoord op de vraag of nichtje lekker was?
Ik overigens ook ooit in zo'n situatie gezeten, maar toen uiteindelijk door omstandigheden niet doorgegaan en daarna nooit meer een afspraak gemaakt. Nu 7 jaar later ben ik daar eigenlijk wel blij om.
Nope, maar maakt dat verschil dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:05 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
je was toen geen maagd of wel?
Vriend je gaat echt wel een keer neuken. Daar hoef je je familie niet voor in te schakelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:05 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
je was toen geen maagd of wel?
Doe even een linkje?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:26 schreef Kanaroe het volgende:
TS kan toch met Skylar95 uit een ander lopend topic hier? Happy to help
ja want dan kun je elders dus gewoon aan sex komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nope, maar maakt dat verschil dan?
Waarom ben je er zo van overtuigd dat het jou niet lukt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:56 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
ja want dan kun je elders dus gewoon aan sex komen.
In België wel, in Nederland niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:28 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Een directe nicht is een erge vorm van incest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |