gaat het me niet om, je zult begrijpen dat sex me sowieso als musiek in de oren klinkt gezien de situatie.quote:
Ik denk ik vraag het maar even voor alle zekerheid. Je ziet hier de vreemdste wezensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:09 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Serieus? Tuurlijk volwasse dochter tante.
Alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:14 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik eerst dacht dat ze grapte maar toen ging ik er rationeel over nadenken en vooroordelen opzij zetten. Wat is er rationeel op tegen. In deze situatie welteverstaan.
dan kan ze me niets verwijten en doorlekken kan alleen als we het zelf doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want van iets dat je aanbied kan je zelf geen spijt krijgen? En wat als het toch uitlekt / doorlekt?
Verwacht je dat het een groot succes wordt? En niet dat je nog jaren beschaamd aan de andere kant van de kamer gaat zitten bij familiebezoek?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:15 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
gaat het me niet om, je zult begrijpen dat sex me sowieso als musiek in de oren klinkt gezien de situatie.
maar wat vertel je je vrouw later als ze vraagt naar je eerste?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag het maar even voor alle zekerheid. Je ziet hier de vreemdste wezens
Wanneer jullie allebei zin hebben, gewoon doen. Het is maar sex, tussen twee volwassenen die allebei toestemmen zelden een probleem
Je hebt je beslissing al genomen. Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:16 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
dan kan ze me niets verwijten en doorlekken kan alleen als we het zelf doen.
Ik denk dat een 20 jarige maagd seks moeiteloos inruilt tegen 100 jaar afzijdig zitten bij verjaardagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verwacht je dat het een groot succes wordt? En niet dat je nog jaren beschaamd aan de andere kant van de kamer gaat zitten bij familiebezoek?
Dan ga je normaal gesproken geen namen en rugnummers noemen. Hoogstens hoe het was.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:18 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
maar wat vertel je je vrouw later als ze vraagt naar je eerste?
gezien de situatie:quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verwacht je dat het een groot succes wordt? En niet dat je nog jaren beschaamd aan de andere kant van de kamer gaat zitten bij familiebezoek?
Dat ik een meisje op vakantie heb geneukt? Dat weet ze ook gewoon.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:18 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
maar wat vertel je je vrouw later als ze vraagt naar je eerste?
Ben geen twintig maar twintiger.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat een 20 jarige maagd seks moeiteloos inruilt tegen 100 jaar afzijdig zitten bij verjaardagen.
nee maar hoor geen rationele argumenten die van toepassing zijn op deze specifieke situatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:19 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je hebt je beslissing al genomen. Waarom vraag je het dan? Pak ook gewoon je tante ff mee dan.
Het woord familie lijkt me een heel rationeel argument.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:22 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
nee maar hoor geen rationele argumenten die van toepassing zijn op deze specifieke situatie.
En als ze je vraagt naar relaties?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga je normaal gesproken geen namen en rugnummers noemen. Hoogstens hoe het was.
Nou, geen pluspunt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:19 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
gezien de situatie:
maagd die niet heeft gezoend als twintiger.
ze bied het zelf aan.
nee.
maar hoe zou je erop reageren als je man je zoiets vertelt?
Tot de vorige eeuw was dat heel normaal, zelfs usa presidents trouwde met hun nicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het woord familie lijkt me een heel rationeel argument.
In de vorige eeuw was slavernij ook nog prima.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:24 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Tot de vorige eeuw was dat heel normaal, zelfs usa presidents trouwde met hun nicht.
enige juiste adviesquote:
Dat is wat anders dan ‘ik mag op mijn nicht om mijn maagdelijkheid te verliezen’.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:24 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
Tot de vorige eeuw was dat heel normaal, zelfs usa presidents trouwde met hun nicht.
dat ging tegen de wil van de slaven in.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In de vorige eeuw was slavernij ook nog prima.
eens, dit is toch veel normaler want tijdelijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan ‘ik mag op mijn nicht om mijn maagdelijkheid te verliezen’.
Ja joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:29 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
[..]
eens, dit is toch veel normaler want tijdelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |