abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2020 @ 09:18:22 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191500359
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 23:22 schreef Faithfulwhiteman het volgende:

[..]

is compleet anders, een prostituee geeft je geen romantiek etcetera. Heb nergens gezegd het woord zwaar gebruikt. Het lijkt me wel gewoon normaal om te willen neuken als 24-jarige maagd die niet gezoend heeft.
Jawel hoor. Je kan alles krijgen wat je wil
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191500762
Het is valentijnsdag. De ideale dag om z'n zusje te nemen!

Hoe ga je het aanpakken TS?
pi_191501930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef Faithfulwhiteman het volgende:

[..]

Heb verder nergens in dit topic gezegd dat ik daadwerkelijk inga op wat in het andere topic staat. En ter informatie: ik heb inderdaad verzonnen dat het om m'n nichtje ging in dat andere topic omdat empathieloze mensen zoals jij bij de waarheid nog feller van leer trekken.
Je kreeg het voordeel van de twijfel, maar naar aanleiding van je post hierboven is het topic onhoudbaar geworden. De posts zijn er inmiddels ook naar.

Reageren hierop kan in SEX / [SEX] Feedback en Huisregels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')