SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Zonder wrijving geen glans
Mwah ik zou er persoonlijk niet voor kiezenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef Fernweh het volgende:
Een beetje vies? Dus niet helemaal rampzalig?
Bijna!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef Fernweh het volgende:
Bezorger is onderweg
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:40 en 15:40
![]()
Hij stond vroeger bij handenarbeid vast altijd op de gang. Neem het hem niet kwalijk.quote:
Perzik nog nooit gehad. Aanrader ja?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef dud0r het volgende:
ananas op pizza is lekker
net zoals perzik
Omdat hij altijd het laatste wil zijn en dan met zo'n mega dooie TT komt ? Of saai gedrag zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij stond vroeger bij handenarbeid vast altijd op de gang. Neem het hem niet kwalijk.
Kan het ook maar moeilijk plaatsen maar dat heb ik ook met die chocolade pizza's.quote:
Hij heeft gewoon geen creativiteit en wil juist de eerste zijn zodat hij niet geconfronteerd wordt met de creativiteit van kunstenaars zoals jij en ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat hij altijd het laatste wil zijn en dan met zo'n mega dooie TT komt ? Of saai gedrag zeker
Exact!!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen creativiteit en wil juist de eerste zijn zodat hij niet geconfronteerd wordt met de creativiteit van kunstenaars zoals jij en ik.
ik vind van wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Perzik nog nooit gehad. Aanrader ja?
Echt he ?quote:
Dank uquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen creativiteit en wil juist de eerste zijn zodat hij niet geconfronteerd wordt met de creativiteit van kunstenaars zoals jij en Gibs.
quote:
quote:
Sorry we kennen elkaar nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Echt he ?
[..]
Dank u
[..]
[..]
Zal eens googlen ik vind vooral die nutella pizza's raar. Zag dat Dr oetker ook al een chocoladepizza in het vriesvak had.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:33 schreef dud0r het volgende:
in almere heb je woodstove zitten, die hebben lekkere pizza's maar dus ook dat soort variaties
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Echt he ?
[..]
Dank u
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |