twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:00:36Japanese researchers estimate that at least half of new infections of coronavirus occur while the first patient is not showing symptoms yet - Kyodo reageer retweet
Da is niet goed, maar was te verwachten. Perfect bio wapen. Je ziet t niet tot t te laat is. Hoe heette die film ook alweer met Dustin Hoffman, Outbreak ofzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:13 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:00:36Japanese researchers estimate that at least half of new infections of coronavirus occur while the first patient is not showing symptoms yet - Kyodo reageer retweet
Als het waar is betekend het dat de virus niet af te stoppen is .quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:15 schreef funnywell het volgende:
[..]
Da is niet goed, maar was te verwachten. Perfect bio wapen. Je ziet t niet tot t te laat is. Hoe heette die film ook alweer met Dustin Hoffman, Outbreak ofzo.
Goeie film, beste filmjaar ooit denk ik 1995.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:21 schreef Ali_boo het volgende:
En ik ga outbrake kijken ben nu wel erg nieuwsgierig geworden
Dit is van vorige week?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Excuus als het al gepost was
Twee Nederlandse toeristen zijn vrijdag in quarantaine geplaatst nadat zij in contact zijn gekomen met iemand bij wie het coronavirus is gediagnosticeerd. De Nederlanders zaten afgelopen maandag in Finland drie uur lang met de besmette persoon in eenzelfde busje.
Bron telegraaf, dus neem met een korrel zout
Ik wilde de trailer onder een spoiler zetten, maar lukte niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:21 schreef Ali_boo het volgende:
En ik ga outbrake kijken ben nu wel erg nieuwsgierig geworden
1:25quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wilde de trailer onder een spoiler zetten, maar lukte niet.
[/spoiler]
Ja. Ik vond het ook een hele goede film/quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:30 schreef funnywell het volgende:
[..]
1:25
Lijkt op de kaart als die in china.
Nog even wakker blijven voor de rest van de cijfers hequote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het ook een hele goede film/
Welterusten
Ik heb een onderbuikgevoel dat het niet te stoppen is maat ik hoop dat ik het helemaal verkeerd hebquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als het waar is betekend het dat de virus niet af te stoppen is .
Ja ik dacht van de week al, die is in de war...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oeps ben helemaal in de war
Een perfect bio wapen zorgt ervoor dat de vijandelijke natie wordt lamgelegd, en niet je eigen land. Dat is wel wat er gebeurt met een virus als dezequote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:15 schreef funnywell het volgende:
[..]
Da is niet goed, maar was te verwachten. Perfect bio wapen. Je ziet t niet tot t te laat is. Hoe heette die film ook alweer met Dustin Hoffman, Outbreak ofzo.
Dit is toch niets anders dan " je kan de ziekte al overdragen zonder zelf symptomen te hebben"?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:15 schreef funnywell het volgende:
[..]
Gevoel heb ik ook, wij zitten hier nu gewoon op de datum waar Wuhan begin december zat met een paar besmettingen. Benieuwd eind maart.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:39 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik heb een onderbuikgevoel dat het niet te stoppen is maat ik hoop dat ik het helemaal verkeerd heb
Je gaat er vanuit dat het een biowapen van China zelf is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:41 schreef falling_away het volgende:
[..]
Een perfect bio wapen zorgt ervoor dat de vijandelijke natie wordt lamgelegd, en niet je eigen land. Dat is wel wat er gebeurt met een virus als deze
Een virus met een incubatietijd als deze kan wereldwijd verspreiden, inclusief de VS. niet echt slim om dat als bio wapen te gebruiken lijkt mequote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een biowapen van China zelf is.
Misschien heeft iemand anders daar die shit wel losgelaten. De VS zou ik er nog voor aan zien ook
Maar onze medici trekken pas een mondkapje aan als er iemand loopt te kuchen. Niks aan de hand hoor jij bent geen dokter.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:15 schreef funnywell het volgende:
[..]
De giftige combinatie van klunzigheid en boosaardigheid die de CCP kenmerkt zou ik eerder verantwoordelijk houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het een biowapen van China zelf is.
Misschien heeft iemand anders daar die shit wel losgelaten. De VS zou ik er nog voor aan zien ook
Die trekt men niet aan omdat die dingen niet werken, hoe sluiten die perfect aan op je gezicht niet dus. Enige wat werkt zijn volgelaat masker met actief filter. En een compleet afsluitend pak. Eigenlijk moeten al die ziekenhuizen waar die coronas worden behandeld als een lvl 4 lab gezien worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar onze medici trekken pas een mondkapje aan als er iemand loopt te kuchen. Niks aan de hand hoor jij bent geen dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |