Je denkt niet dat ze wel iets beters te doen heeft dan nu over jou gaan zitten nadenken?quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:31 schreef Mikeytt het volgende:
Heeft iemand een zin/zinnen die ik kan terugsturen waarover ze goed over me zal gaan denken?
Eentje met ziekelijk liegen als kenmerk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:34 schreef Catkiller het volgende:
Laat me raden, je persoonlijkheidsstoornis is een theatrale?
Condoleer haar zonder gebruik van het woord "gecondoleerd" en ondanks dat het van harte is, gebruik je niet de term "van harte". Vraag of je iets voor haar kan betekenen en zorg er dan ook voor dat je iets voor haar betekent.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:39 schreef Scary_Mary het volgende:
Haar condoleren lijkt me wel een beschaafd begin.
Uiteraard, beetje vreemd verwoord indd.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ze wel iets beters te doen heeft dan nu over jou gaan zitten nadenken?
Haar condoleren lijkt me wel een beschaafd begin.
Dit lijkt me een goede indd. Thanks! Denk dat ik deze gebruikquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:
“Ik vind het heel rol voor je, ik leef met je mee. Kan ik iets doen om je pijn te verachten?”
Verachten = verzachtenquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goede indd. Thanks! Denk dat ik deze gebruik
leek me logisch ja. en rol = rotquote:
Wat is er mis met die woorden als dat is wat je wilt zeggen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Condoleer haar zonder gebruik van het woord "gecondoleerd" en ondanks dat het van harte is, gebruik je niet de term "van harte". Vraag of je iets voor haar kan betekenen en zorg er dan ook voor dat je iets voor haar betekent.
Dit lijkt me hypocriet, want hij meent dat dus niet en wil het alleen maar zo over laten komen. Daarnaast onnodig, als dit zijn beste vriendin is zal ze inmiddels toch wel moeten weten hoe ts in elkaar steekt en niet verwachten dat hij ineens wel in een meelevende boy verandert.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:
“Ik vind het heel rol voor je, ik leef met je mee. Kan ik iets doen om je pijn te verachten?”
Ja precies. Denk dat je gewoon maar moet zeggen wat je wilt zeggen, TS. Als je dat lastig vindt, kan je er ook even over nadenken (en eventueel dat communiceren) en het op je in laten werken en bedenken wat je haar dan wilt zeggen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit lijkt me hypocriet, want hij meent dat dus niet en wil het alleen maar zo over laten komen. Daarnaast onnodig, als dit zijn beste vriendin is zal ze inmiddels toch wel moeten weten hoe ts in elkaar steekt en niet verwachten dat hij ineens wel in een meelevende boy verandert.
Wat snap je niet van persoonlijkheidsstoornis? Dat is een serieuze psychiatrische probleem, dus kan best kloppen dat TS oprecht niet weet hoe hij moet reageren... dan is het juist goed dat hij om hulp vraagt toch?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit lijkt me hypocriet, want hij meent dat dus niet en wil het alleen maar zo over laten komen. Daarnaast onnodig, als dit zijn beste vriendin is zal ze inmiddels toch wel moeten weten hoe ts in elkaar steekt en niet verwachten dat hij ineens wel in een meelevende boy verandert.
Gecondoleerd vind ik tamelijk afstandelijk en zo wil de TS niet overkomen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die woorden als dat is wat je wilt zeggen?
Of jij snapt mijn punt gewoon niet, dat zou ook nog kunnen he?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat snap je niet van persoonlijkheidsstoornis? Dat is een serieuze psychiatrische probleem, dus kan best kloppen dat TS oprecht niet weet hoe hij moet reageren... dan is het juist goed dat hij om hulp vraagt toch?
Hij zegt hier waar hij anoniem is niet eens welke stoornis het is, denk niet dat zijn bestie het weet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of jij snapt mijn punt gewoon niet, dat zou ook nog kunnen he?
Het lijkt me niet totaal vergezocht dat je als bestie wel een beetje begrijpt hoe je bestie en zijn of haar persoonlijkheidsstoornis in elkaar steken. En dat je daar dan rekening mee houdt en geen al te moeilijke dingen verwacht, zodat je bestie zich niet anders voor hoeft te doen enzo.
Zijn bestie gaat met hem om in het dagelijkse leven, dus dat is wat anders als hier niet in het juiste topic loeren lijkt me. Maar goed, misschien kan hij het wel supergoed maskeren en was alleen het hoofdstukje condoleren nog niet gecovered..quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij zegt hier waar hij anoniem is niet eens welke stoornis het is, denk niet dat zijn bestie het weet.
Lijkt me stug. Zelfs rationeel zou je nog wel kunnen begrijpen waarom ze droevig is. En mocht je het echt niet begrijpen je weet wel dat ze droevig is, en kun dus zeggen wat erg blabla.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn bestie gaat met hem om in het dagelijkse leven, dus dat is wat anders als hier niet in het juiste topic loeren lijkt me. Maar goed, misschien kan hij het wel supergoed maskeren en was alleen het hoofdstukje condoleren nog niet gecovered..
Waarom lijkt dit je wel stug, maar denk je niet dat het in het dagelijkse leven bij bestie enigszins opgevallen is?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Zelfs rationeel zou je nog wel kunnen begrijpen waarom ze droevig is. En mocht je het echt niet begrijpen je weet wel dat ze droevig is, en kun dus zeggen wat erg blabla.
Omdat ik het apart vind.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom lijkt dit je wel stug, maar denk je niet dat het in het dagelijkse leven bij bestie enigszins opgevallen is?
Of er is al iets voorgevallen waardoor hij slecht over haar is gaan denken, of hij wil in haar broekje komen, maar dan is dit het verkeerde moment.quote:Heeft iemand een zin/zinnen die ik kan terugsturen waarover ze goed over me zal gaan denken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |