abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191380083
Het zit dus zo, de moeder van mijn beste vriendin heeft een hartstilstand gehad en is plots overleden.

Ze heeft me dit net doorgestuurd. Vanwege m'n persoonlijkheidsstoornis kan ik niet helemaal begrijpen waarom ze verdrietig is en kan ik me er dus niet in verplaatsen.
Gevolg is dat ik nu ook niet helemaal snap wat ik moet terugsturen.

Heeft iemand een zin/zinnen die ik kan terugsturen waarover ze goed over me zal gaan denken?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  donderdag 6 februari 2020 @ 18:34:32 #2
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_191380130
Laat me raden, je persoonlijkheidsstoornis is een theatrale?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_191380185
quote:
5s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:31 schreef Mikeytt het volgende:
Heeft iemand een zin/zinnen die ik kan terugsturen waarover ze goed over me zal gaan denken?
Je denkt niet dat ze wel iets beters te doen heeft dan nu over jou gaan zitten nadenken?

Haar condoleren lijkt me wel een beschaafd begin.
  donderdag 6 februari 2020 @ 18:39:18 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191380191
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:34 schreef Catkiller het volgende:
Laat me raden, je persoonlijkheidsstoornis is een theatrale?
Eentje met ziekelijk liegen als kenmerk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191380263
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:39 schreef Scary_Mary het volgende:
Condoleer haar zonder gebruik van het woord "gecondoleerd" en ondanks dat het van harte is, gebruik je niet de term "van harte". Vraag of je iets voor haar kan betekenen en zorg er dan ook voor dat je iets voor haar betekent.

Ga naar condoleance en/of begrafenis. Die momenten zijn immers voor de nabestaanden, niet voor de overledene.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_191380280
- tief jij maar eens op met je nietszeggende offtopic belachelijke reacties -

[ Bericht 20% gewijzigd door CoolGuy op 06-02-2020 18:49:41 ]
pindazakje
  donderdag 6 februari 2020 @ 18:46:36 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191380296
“Ik vind het heel rol voor je, ik leef met je mee. Kan ik iets doen om je pijn te verachten?”
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_191380311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je denkt niet dat ze wel iets beters te doen heeft dan nu over jou gaan zitten nadenken?

Uiteraard, beetje vreemd verwoord indd.

Gewoon heel simpel "gecondoleerd"?
pi_191380347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:
“Ik vind het heel rol voor je, ik leef met je mee. Kan ik iets doen om je pijn te verachten?”
Dit lijkt me een goede indd. Thanks! Denk dat ik deze gebruik
pi_191380420
Je kunt letterlijk zeggen dat je je niet voor kunt stellen hoe ze zich nu moet voelen, maar dat je haar veel sterkte wenst en dat je voor haar klaar staat als ze daar behoefte aan heeft.
  donderdag 6 februari 2020 @ 18:55:56 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191380449
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dit lijkt me een goede indd. Thanks! Denk dat ik deze gebruik
Verachten = verzachten
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:05:41 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_191380597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Verachten = verzachten
leek me logisch ja. en rol = rot :T

Is goed naar me toe opgenomen! Ze heeft me bedankt
pi_191380612
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Condoleer haar zonder gebruik van het woord "gecondoleerd" en ondanks dat het van harte is, gebruik je niet de term "van harte". Vraag of je iets voor haar kan betekenen en zorg er dan ook voor dat je iets voor haar betekent.

Wat is er mis met die woorden als dat is wat je wilt zeggen? :{
Somebody that I used to know
pi_191380622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 18:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Dit lijkt me hypocriet, want hij meent dat dus niet en wil het alleen maar zo over laten komen. Daarnaast onnodig, als dit zijn beste vriendin is zal ze inmiddels toch wel moeten weten hoe ts in elkaar steekt en niet verwachten dat hij ineens wel in een meelevende boy verandert.
pi_191380664
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit lijkt me hypocriet, want hij meent dat dus niet en wil het alleen maar zo over laten komen. Daarnaast onnodig, als dit zijn beste vriendin is zal ze inmiddels toch wel moeten weten hoe ts in elkaar steekt en niet verwachten dat hij ineens wel in een meelevende boy verandert.
Ja precies. Denk dat je gewoon maar moet zeggen wat je wilt zeggen, TS. Als je dat lastig vindt, kan je er ook even over nadenken (en eventueel dat communiceren) en het op je in laten werken en bedenken wat je haar dan wilt zeggen.
Somebody that I used to know
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:23:03 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191380885
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat snap je niet van persoonlijkheidsstoornis? Dat is een serieuze psychiatrische probleem, dus kan best kloppen dat TS oprecht niet weet hoe hij moet reageren... dan is het juist goed dat hij om hulp vraagt toch?
pi_191380913
We zitten hier niet in VBL.

[ Bericht 77% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 06-02-2020 20:11:45 ]
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_191381041
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat is er mis met die woorden als dat is wat je wilt zeggen? :{
Gecondoleerd vind ik tamelijk afstandelijk en zo wil de TS niet overkomen.

Van harte wordt meer geassocieerd met een fijne gebeurtenis en dat komt op de nabestaanden over als "wat super fijn dat ik je kan condoleren met het verlies van je moeder".
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_191381105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat snap je niet van persoonlijkheidsstoornis? Dat is een serieuze psychiatrische probleem, dus kan best kloppen dat TS oprecht niet weet hoe hij moet reageren... dan is het juist goed dat hij om hulp vraagt toch?
Of jij snapt mijn punt gewoon niet, dat zou ook nog kunnen he?

Het lijkt me niet totaal vergezocht dat je als bestie wel een beetje begrijpt hoe je bestie en zijn of haar persoonlijkheidsstoornis in elkaar steken. En dat je daar dan rekening mee houdt en geen al te moeilijke dingen verwacht, zodat je bestie zich niet anders voor hoeft te doen enzo.
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:39:20 #20
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191381149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Of jij snapt mijn punt gewoon niet, dat zou ook nog kunnen he?

Het lijkt me niet totaal vergezocht dat je als bestie wel een beetje begrijpt hoe je bestie en zijn of haar persoonlijkheidsstoornis in elkaar steken. En dat je daar dan rekening mee houdt en geen al te moeilijke dingen verwacht, zodat je bestie zich niet anders voor hoeft te doen enzo.
Hij zegt hier waar hij anoniem is niet eens welke stoornis het is, denk niet dat zijn bestie het weet.
Gelieve verwijderen
pi_191381242
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:39 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Hij zegt hier waar hij anoniem is niet eens welke stoornis het is, denk niet dat zijn bestie het weet.
Zijn bestie gaat met hem om in het dagelijkse leven, dus dat is wat anders als hier niet in het juiste topic loeren lijkt me. Maar goed, misschien kan hij het wel supergoed maskeren en was alleen het hoofdstukje condoleren nog niet gecovered..
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:50:57 #22
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191381318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zijn bestie gaat met hem om in het dagelijkse leven, dus dat is wat anders als hier niet in het juiste topic loeren lijkt me. Maar goed, misschien kan hij het wel supergoed maskeren en was alleen het hoofdstukje condoleren nog niet gecovered..
Lijkt me stug. Zelfs rationeel zou je nog wel kunnen begrijpen waarom ze droevig is. En mocht je het echt niet begrijpen je weet wel dat ze droevig is, en kun dus zeggen wat erg blabla.
Gelieve verwijderen
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:52:38 #23
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_191381338
'Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies'
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191381352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:50 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Lijkt me stug. Zelfs rationeel zou je nog wel kunnen begrijpen waarom ze droevig is. En mocht je het echt niet begrijpen je weet wel dat ze droevig is, en kun dus zeggen wat erg blabla.
Waarom lijkt dit je wel stug, maar denk je niet dat het in het dagelijkse leven bij bestie enigszins opgevallen is?
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:57:00 #25
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191381399
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom lijkt dit je wel stug, maar denk je niet dat het in het dagelijkse leven bij bestie enigszins opgevallen is?
Omdat ik het apart vind.

Zijn laatste regel:
quote:
Of er is al iets voorgevallen waardoor hij slecht over haar is gaan denken, of hij wil in haar broekje komen, maar dan is dit het verkeerde moment.

Hij kan zich niet inbeelden waarom iemand verdrietig is, maar weet tegelijkertijd wel dat het zijn beste vriendin is. Je zou zeggen dat het besef van beste vrienden lastiger is dan beseffen dat iemand verdrietig is als ze een moeder verliezen.

Dus of er is ook wat aan zijn bestie, of hij bedot de boel een beetje in dat geval zou zijn bestie dat allang hebben opgemerkt en erdoorheen geprikt. Want zo iemand heeft geen sociale finesse om zulke duikvluchten te maken.
Gelieve verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')