Kan over van alles zijn; vandaag was ik op een beurs en hield ik hem bijna live op de hoogte van bepaalde dingen die ik gezien had, sommige omdat ze heel interessant zijn voor ons nieuwe huis, andere omdat ze gewoon grappig zijn (een foto van "Genius water" bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:40 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan, waar heb je het dan de hele tijd over?
Dat zijn het bij ons ook heel veel.... soms is het gewoon omdat het dan al aan de ander doorgegeven is en op die manier iig niet vergeten wordt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij ons meestal wat praktische zaken. Hoe laat de ander thuis is, hoe het met dochter is (school, sport, thuis/elders), wat we eten, iets over het nieuwe huis, zaken die we moeten regelen, telefoontjes die gepleegd zijn, of er nog boodschappen moeten komen. Niets bijzonders, en toch een fijn contact momentje
15 jaar samen.
Ja dat zou ik dan ook doen. En meteen vermelden dat ik geen boodschappen had gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:48 schreef Leandra het volgende:
Wij gebruiken het trouwens ook als we even snel iets willen overleggen wat onze zoon niet mag horen
Gisteren nog, of we vanwege zijn uitstekende rapport ergens zouden gaan eten
De boodschappen waren al wel gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dan ook doen. En meteen vermelden dat ik geen boodschappen had gedaan
OT: fijn van dat uitstekende rapport
Mijn relaties duurden tot nu toe geen 13 jaar dus geen idee. Die relaties die ik wel heb gehad was dagelijks beetje de dingen als "Hoe is het op werk?" "Eet je mee?" en op goeie dagen "mijn poes doet pijn want ze mist je".quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:16 schreef TennispeRFect het volgende:
Wij zijn 13 jaar bij elkaar en vroeg me af of andere stellen ook met elkaar appen en of wij niet krankzinnig veel met elkaar appen of dat het heel normaal is?
Als ze zegt dat heb ik vorige week ge-appt dan kan ik me suf scrollen om te zoeken naar dat ene appje....
12 jaar samen en wij hebben hetzelfdequote:Op donderdag 6 februari 2020 13:16 schreef TennispeRFect het volgende:
Wij zijn 13 jaar bij elkaar en vroeg me af of andere stellen ook met elkaar appen en of wij niet krankzinnig veel met elkaar appen of dat het heel normaal is?
Als ze zegt dat heb ik vorige week ge-appt dan kan ik me suf scrollen om te zoeken naar dat ene appje....
Ligt natuurlijk wel aan hoe lang of kort je berichtjes zijn. We doen het nog op de oude chatmanier. Dan zoet een gesprek er zo uit:quote:
Als je bij elkaar woont ben je toch niet 24/7 samen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:21 schreef Fernweh het volgende:
Ligt eraan of je bij elkaar woont of uit elkaar. In het laatste geval snap ik het wel.
Dat zeg ik ook niet. Snap alleen dat een koppeltje dat niet samenwoont meer appt dan een koppeltje dat dat wel doet. Toen ik een relatie had en haar niet vaak zag appte ik vaak meer dan mij lief was.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je bij elkaar woont ben je toch niet 24/7 samen?
IK LEER ZO VEEL OVER HET LEVEN OP FOK!11!1!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:17 schreef Kreator het volgende:
Super verrassend dit. Sommige mensen appen veel, sommige gemiddeld en anderen heel weinig.
Openbaring.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:17 schreef Kreator het volgende:
Super verrassend dit. Sommige mensen appen veel, sommige gemiddeld en anderen heel weinig.
Openbaring.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:17 schreef Kreator het volgende:
Openbaring.
Vriend van @Magica gespotquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:23 schreef Daksijs het volgende:
7 jaar samen. En dan als ik kijk naar van de week op 1 dag bijna 50 berichtjes over hoe is het op je werk, wat wil je eten, is mijn pakketje al binnen. Kan wel wat minder allemaal
quote:Op maandag 10 februari 2020 13:18 schreef Zalmslaatje het volgende:
Mijn vrouw heeft op al mijn apparaten een keylogger gezet. "Zo hoeft ik nooit meer bang te zijn iets van je te missen"
En als ik dan iets app, zegt ze: Dat weet ik toch allang gekkie.
Het lijkt me nogal logisch dat bepaalde mensen veel appen 'normaal' vinden en anderen juist weer niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:16 schreef TennispeRFect het volgende:
Wat is een keylogger?quote:Op maandag 10 februari 2020 13:18 schreef Zalmslaatje het volgende:
Mijn vrouw heeft op al mijn apparaten een keylogger gezet. "Zo hoeft ik nooit meer bang te zijn iets van je te missen"
En als ik dan iets app, zegt ze: Dat weet ik toch allang gekkie.
250/12= 20 * 5 minuten = 100 minuten appen op een dag.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:13 schreef Silven het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wel aan hoe lang of kort je berichtjes zijn. We doen het nog op de oude chatmanier. Dan zoet een gesprek er zo uit:
Hey Schat
Heyyyy
Zit in de trein eindelijk
Oke
Veel vertragingg?
Valt mee jij?
Gaat wel net aansluiting gemist
Zometeen college
Ja ik heb zo als eerst die meeting met dinges
Succes!
Thanks jij ook! X
Wat eten ee vanavond trouwens?
Dan heb je het dus al over 12 appjes in 5 minuten. Doe je dit in de pauzes nog een paar keer en dan zit je er zo op.
Neem aan dat je dan niet samen woont en een lat relatie hebt? Kan me er anders niets bij voorstellen eigenlijk...quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:16 schreef TennispeRFect het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |