[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 14-01-2003 14:55]
quote:Jah, binnen
Op dinsdag 14 januari 2003 14:57 schreef sqlsmurft het volgende:
weet jij wel hoe koud het is?Loop je daar in je grasrokje
quote:BBQ in januari?
Op dinsdag 14 januari 2003 15:07 schreef Koningin het volgende:
Gooi van die hawai-achtige sticks op de BBQ.
Voor de rest veel fruit enzo.
quote:Je hebt van die electronische, die je ook in huis kan gebruiken. Tis meer een grill.
Op dinsdag 14 januari 2003 16:17 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
BBQ in januari?
quote:Oh... naja die hebben wij niet, en buiten wordt het niet veel
Op dinsdag 14 januari 2003 16:18 schreef moussy het volgende:[..]
Je hebt van die electronische, die je ook in huis kan gebruiken. Tis meer een grill.
quote:Geen kaas ertussen
Op dinsdag 14 januari 2003 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets met prikkertjes met kaas en fruit ofzo... Maar ik heb wel eens op tv gezien dat ze die dan allemaal in een of ander rond ding (iets van fruit of groente) staken, enig idee wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken?
quote:Is wel lekker
Op dinsdag 14 januari 2003 18:13 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Geen kaas ertussen
quote:een halve kool ?
Op dinsdag 14 januari 2003 18:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil eigenlijk wel iets met prikkertjes met kaas en fruit ofzo... Maar ik heb wel eens op tv gezien dat ze die dan allemaal in een of ander rond ding (iets van fruit of groente) staken, enig idee wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken?
oeps, typo
Ziet er heel tropisch uit!
quote:Leuk idee
Op woensdag 15 januari 2003 11:44 schreef Dinus het volgende:
Glazen voor de tropische cocktail even in water dopen met de rand en dan in een bakje geraspte kokos, dat koop je kant en klaar in de super.Ziet er heel tropisch uit!
Maar ik wil ze natuurlijk ook wat hapjes voorzetten, en dan lijkt de ouderwetse Moramix me zo on-tropisch... Weet iemand iets beters, of moeten we gewoon weer aan de bitterballen?
Die vind ik trouwens wel het lekkerst, maar goed, ook ik pas me aan de stijl van het feestje aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |