Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:49 schreef Greys het volgende:
Heb gisteren gemist maar hoe was die Urso eigenlijk?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, doe aan het eind van je nummer alsof je wordt doodgeschoten. Dat zal het goed doen in een family show.
Hij riep ook iets over Syrië en Irak. Dat zal vast niet zijn omdat ze daar van die lekkere chai lattes makenquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, doe aan het eind van je nummer alsof je wordt doodgeschoten. Dat zal het goed doen in een family show.
Was vooraf geloof ik favoriet bij de bookmakers las ik net terug.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijkVast wel een ohjaa-tje bij een recap
Was dat deze week?quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:49 schreef Greys het volgende:
Heb gisteren gemist maar hoe was die Urso eigenlijk? (Die ene die voor mij het toonbeeld is van gladde Italiaan hahaha, brrr..)
[ afbeelding ]
Ja heb hem net even opgezocht. Deze was gisteren (voor je gevoel inmiddels wrs vier weken geleden). Had op iets Grande Amore achtigs gehoopt maar dit doet het niet helemaal voor me.quote:
Hij is gisteren bij de "uitslag" als 6e geëindigd, dus als middenmoot.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Was vooraf geloof ik favoriet bij de bookmakers las ik net terug.
Het enige wat ik kan denken bij die foto is "als alles zo trekt en opbolt bij het dichtknopen, misschien toch ff naar een maatje groter kijken".quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:49 schreef Greys het volgende:
Heb gisteren gemist maar hoe was die Urso eigenlijk? (Die ene die voor mij het toonbeeld is van gladde Italiaan hahaha, brrr..)
[ afbeelding ]
Nee, 84 jaar geledenquote:
De vorige show dus, of de eerste?quote:
Dat hangt er vanaf in welk leven ik toen zatquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De vorige show dus, of de eerste?
Hm even denken hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf in welk leven ik toen zat
Deze hele show is een interval act. Heel af en toe is er een stage invasion van een mogelijke deelnemer, maar die worden steeds na 1 liedje al resoluut naar achter de schermen gestuurd.quote:
Hmm... even terugdenken hoorquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm even denken hoor.
Dit is de derde show, dus ik gok dat de eerste show die keer was met Julius Caesar als presentator. In welk leven zat jij toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |